Sket slet 4 augustus 2003 20:05het is beter dan jackass dit is gewoon te mooi! heb t al wel tig keer gezien, maar blijft geweldig! vooral de 'bumhunter' is gruwelijk! ...and now i putt my thumb in his ass...laatste aanpassing 4 augustus 2003 20:05