Partyflock
 
Forumonderwerp · 824513
Ik rij iedere dag op de A15 richting arnhem voor mijn werk.
Daar staan al sinds een maand of 7 deze snelheids controlle borden.



Meestal rijd ik 145 Km of harder.
En nog nooit heb ik een bekeuring gehad :p

Veel mensen die het bord zien gaan gelijk netjes 120 Km rijden.
Dat is dus nergens voor nodig. (krijg je alleen files van)

In Rotterdam zie je ook vaak zulk soord borden staan.

Volgens mij staan die borden er alleen maar om automobilisten bang te maken.

Op sommige wegen zal best wel een Camera staan.
Maar lang niet altijd dus :)

Het is maar dat je het weet.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 november 2005 om 15:24:
nee volgende week zondag ga je heel lief voor mij zijn


wat heeft dat nou weer te amken met snelheidscontoles :[ ontopic blijven apelgabjuh :P
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 22:29:
als je zo goede chauffeur was zou je niet te hard rijden. goede chauffeurs nemen rustig de tijd en die hoeven niet te hard te rijden


Dat is toch de grootste onzin die je maar kan uitkramen ofniet? Ik heb mezelf gewoon aangeleerd om overal verantwoordelijk te rijden, dus afremmen voor bochtjes van rechts enzo, maar ook 230 op de snelweg als ik daar zin in heb, en de situatie het toe laat. Mensen die stug 120 rijden, en gelijk na het inhalen weer de rechterbaan opzoeken vertrouwen zichzelf niet, en zijn een gevaar voor anderen in het verkeer.
 



Beter leren painten ;)
 
Uitspraak van [BJ] scully op zaterdag 19 november 2005 om 19:05:
Dat is toch de grootste onzin die je maar kan uitkramen ofniet? Ik heb mezelf gewoon aangeleerd om overal verantwoordelijk te rijden, dus afremmen voor bochtjes van rechts enzo, maar ook 230 op de snelweg als ik daar zin in heb, en de situatie het toe laat. Mensen die stug 120 rijden, en gelijk na het inhalen weer de rechterbaan opzoeken vertrouwen zichzelf niet, en zijn een gevaar voor anderen in het verkeer.


een deel is waar mensen die rond de 120 rijden en links rijden erger ik me ook kapot aan dan ga ik er ook wel rechts langs heen maar er zit een verschil tussen goed rijden en hard rijden. de mensen die menen dat ze met 230 ofzo ergens hier in nederland kunnen rijden hebben ergens anders hun hersenen zitten als in hun hoofd. de wegen zijn daarvoor gewoon te druk. dus het is zwaar onverantwoordelijk gedrag. en als het fout gaat heeft altijd een ander het gedaan. degene die zo hard rijd zalnooit uit zichzelf de schuld op zich nemen. nou echt goed bezig dan:S (y) en zichzelf maar een goede chauffeur vinden. vandaar dat er zo veel files staan en zo veel ongelukken gebeuren. mensen kunnen niet eens normaal invoegen dat zie je wel als de weg van 3 naar 2 rijstroken gaat op die punten staan altijd files alleen om het fei al dat iedereen zo lang mogelijk links moet rijden.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 03:32:
A15/A2 continu +/- 200 km/h... geen enkel bonnetje gezien. Wel een politie-Zafira, maar die had me toch NOOOOOOOOOOIT meer bij kunnen halen...


denk tog wel dat je zwaar in het stofbijt als die gaste je wille pakke... kijk te hard rijden moet je zelf wete enzo als je het maar wel met je volle verstand doet maar denk niet dat een politie je nooit te pakke ken krijgen over het algemeen zijn het geen standaard motoren in de auto's dus kan je je daar nog wel eens zwaar in vergissen plus het feit dat bijna elke snelweg uitgerust is met beveiligings-camera's dus ze kunnen je meestal traceren
 
best grappig volgens mij denkt gewoon 99% van de nederlanders da ze perfect kunnen rijden en dat ze verantwoord hard kunne rijden tot ze een keer op vakantie gaan in duitsland of italie kijk hoeveel nederlanders daar hun auto in puin rijden puur omdat ze het overzicht verliezen best grapiig wel om te zien altijd..... maare ff over die borden die staan dus langs trajecten waar regelematig gecontroleerd word betekend niet dat ze meteen 100 meter na da bord moeten staan maar over het algemeen staan ze langs de weg waar die borden staan wel regelmatig te flitsen..... maarja als ik het hier zo us allemaal lees ben ik toch blij dat ze veel controleren denk dat heel veel mensen zichzelf tog flink overschatten aangezien ik hier lees dat er mensen zijn die beweren dat ze bij 230km/u nog verantwoord kunnen rijden ga vooral zo door mense tot je die ene boom een keer niet kan ontwijken of iemand plotseling naar links komt om iets te ontwijken dan ben je toch zuur vrees ik
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 11:05:
best grappig volgens mij denkt gewoon 99% van de nederlanders da ze perfect kunnen rijden en dat ze verantwoord hard kunne rijden tot ze een keer op vakantie gaan in duitsland of italie kijk hoeveel nederlanders daar hun auto in puin rijden puur omdat ze het overzicht verliezen best grapiig wel om te zien altijd..... maare ff over die borden die staan dus langs trajecten waar regelematig gecontroleerd word betekend niet dat ze meteen 100 meter na da bord moeten staan maar over het algemeen staan ze langs de weg waar die borden staan wel regelmatig te flitsen..... maarja als ik het hier zo us allemaal lees ben ik toch blij dat ze veel controleren denk dat heel veel mensen zichzelf tog flink overschatten aangezien ik hier lees dat er mensen zijn die beweren dat ze bij 230km/u nog verantwoord kunnen rijden ga vooral zo door mense tot je die ene boom een keer niet kan ontwijken of iemand plotseling naar links komt om iets te ontwijken dan ben je toch zuur vrees ik


HAHA er is er toch nog 1 die het snapt. maar jah het is niet voor niets een collega:P
 
duidelijk toch... kijk hard rijden is soms ook wel grappig hoor maarja ik krijg der geen kick meer van ofzo in het begin wel toen wou ik altijd alles uit testen maarja ik weet wat voor ellende het kan veroorzaken heb al genoeg gezien in europa dus ik denk wel na voor ik me voetje tot de bodem stamp:D
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 11:22:
duidelijk toch... kijk hard rijden is soms ook wel grappig hoor maarja ik krijg der geen kick meer van ofzo in het begin wel toen wou ik altijd alles uit testen maarja ik weet wat voor ellende het kan veroorzaken heb al genoeg gezien in europa dus ik denk wel na voor ik me voetje tot de bodem stamp


heb zelf een behoorlijk zware crash gehad bij ravenstaan in juli met een lading hangend vlees. dat kwam waarschijnlijk doordat er iets van olie op de weg lag. gevolg rug gebroken. maar jah mensen denken niet na over die gevolgen. veel te hard rijden kan eigenlijk alleen nog snachts als het niet al te druk meer is maar dan juist gebeuren de meeste ongelukken dus dat bewijst dan ook dat het dan eigenlijk ook weer niet kan. maar ja mensen moeten vaak eerst een behoorlijk zware crash mee maken voordat ze dat zullen inzien
Oke, ik woon dus in een gebied waar het nog wel rustig kan zijn op de weg. Als ik op de A37 richting Hoogeveen rij, kan het zijn dat ik geen enkele auto inhaal. Mijn auto heeft betere remmen dan standaard, betere banden, en betere ophanging dan standaard. Ik vind 200 in mijn auto heel wat veiliger dan 120 in een Fiat Panda.
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 20 november 2005 om 11:29:
Oke, ik woon dus in een gebied waar het nog wel rustig kan zijn op de weg. Als ik op de A37 richting Hoogeveen rij, kan het zijn dat ik geen enkele auto inhaal. Mijn auto heeft betere remmen dan standaard, betere banden, en betere ophanging dan standaard. Ik vind 200 in mijn auto heel wat veiliger dan 120 in een Fiat Panda.


das waar maar dat wilniet zeggen dat je er verantwoord weet mee om te gaan
Vind ik wel, jij kan mijn rijstijl niet beoordelen op enkele zinnen natuurlijk. Ik weet wat mijn auto kan en hoe hij reageert, dus ik kan er zeker wel verantwoord mee om gaan. Als ik op top rij, is dat 9 van de 10 keer in Duitsland, en niet meer dan een kilometer of 5 ofzo.
 
betere remmen en ophanging wil niks zeggen nog nooit naar rally's gekeken??? dat zijn bijna perfecte auto's en ook dat gaat nog regelmatig mis..... en het hoeft niet aan je auto te liggen een keer iets over het hoofd zien of een klapband kunnen zeer fatale gevolgen hebben... kennis van mij kan er over mee praten hij heeft met de vrachtwagen in duitsland een klapband links voor gehad hij eindigde dwars over de weg door een betonnen weg afscheiding bedenk je ff goed dat dat maar 90 gaat ok het is wat zwaarder maar bedenk eens wat er op dat moment van je luxe auto over blijft ik garrandeer je dat dat maar heel erg weinig is....
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 20 november 2005 om 11:42:
Vind ik wel, jij kan mijn rijstijl niet beoordelen op enkele zinnen natuurlijk. Ik weet wat mijn auto kan en hoe hij reageert, dus ik kan er zeker wel verantwoord mee om gaan. Als ik op top rij, is dat 9 van de 10 keer in Duitsland, en niet meer dan een kilometer of 5 ofzo.


die tekst laat goed zien over hoe jij nadenkt over de gevolgen. jij zal zeker je auto als beste kennen maar dat wil nog niet zeggen dat je hem altijd volledig onder controle hebt. je overschat jezelf zo als veel meer mensen. ze zouden mensen die hun rijbewijs gaan halen eens verplicht moeten meesturen met een professional alleen alom te laten zien wat voor gekke dingen andere uithalen. de meeste zijn zich daar niet eens van bewust.
 
apelgabjuhh das een goeie bij ons op de rijschool geven ze mense die voor hun b komen altijd de mogelijkheid een paar lessen gratis mee te rijden met de leswagens voor C-E zodat ze zien wat de beperkingen zijn en hoe weinig je eigelijk vanuit een personen auto ziet... vink best wel een hele strakke actie
Een van mijn beste vrienden is zo'n 3 jaar geleden overleden door een klapband. Dit terwijl hij maar zo'n 100 reed. Dat maakt dus geen flikker uit. Beter zorg je ervoor dat je goeie banden hebt (Dunlop SP 9000 in mijn geval) en kontroleer je elke maand je bandenspanning.
Die vergelijking met rally auto's gaat nergens over natuurlijk, die lui rijden echt op het randje. Maar als het foutgaat, zie je ook hoe vaak ze er ongeschonden uit stappen, en dat zonder airbags en dergelijke.
 
dat bedoel ik. en dan het liefste wel in de stads distributie ofzo, in mooi grote maar wel krappe binnen steden met een zo groot mogelijke vrachtwagen. liefste een trekker oplegger. alleen dan is het de vraag in hoe ver helpt zoiets denk wel dat het even helpt maar dat ze het na verloop van tijd zullen vergeten. van mij mogen ze ook wel een stuk strenger en makkelijker worden in het uitdelen van punten op het rijbewijs bij jongeren. heb zelf ook zo'n rijbewijs maar als je je normaal weet te gedragen heb je niets te vrezen toch.
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 20 november 2005 om 12:13:
Een van mijn beste vrienden is zo'n 3 jaar geleden overleden door een klapband. Dit terwijl hij maar zo'n 100 reed. Dat maakt dus geen flikker uit. Beter zorg je ervoor dat je goeie banden hebt (Dunlop SP 9000 in mijn geval) en kontroleer je elke maand je bandenspanning.
Die vergelijking met rally auto's gaat nergens over natuurlijk, die lui rijden echt op het randje. Maar als het foutgaat, zie je ook hoe vaak ze er ongeschonden uit stappen, en dat zonder airbags en dergelijke.


en dat komt omdat de bouw van die autos een stuk beter is als dat koekblik van jou. en elke maand je banden spanning controlere das gelul. je moet de staat van de banden goed in de gaten houden maar dan nog wil dat niet zeggen dat het een klapband voorkomt
Dat koekblik van mij heeft dus ook een FIA goedgekeurde kooiconstuctie met Sparco's en 3 puntsgordels, samen met de remmen, banden en ophanging, laat dat toch zien dat ik meer in veiligheid heb geinvesteerd dan 99% van de autorijders.
De staat van de banden chekken noem ik niet eens, dat gebeurt bijna dagelijks, tuurlijk is dat geen garantie, maar je beperkt de kansen erop wel natuurlijk.
Maar ik maak op jou antwoord uit dat jij dus nog maar net je rijbewijs hebt, en dat je dus buiten je vrachtwagen weinig ervaring zal hebben in een auto die wel echt goed op de weg ligt, en zeer zeer wendbaar is. Mensen oordelen altijd te snel over mijn type auto, en de bestuurder. Ik ben echt serieus van mening dat mijn auto gewoon sneller kan dan de doorsnee auto die je op de weg ziet.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 20 november 2005 om 12:26:
Dat koekblik van mij heeft dus ook een FIA goedgekeurde kooiconstuctie met Sparco's en 3 puntsgordels, samen met de remmen, banden en ophanging, laat dat toch zien dat ik meer in veiligheid heb geinvesteerd dan 99% van de autorijders.
De staat van de banden chekken noem ik niet eens, dat gebeurt bijna dagelijks, tuurlijk is dat geen garantie, maar je beperkt de kansen erop wel natuurlijk.
Maar ik maak op jou antwoord uit dat jij dus nog maar net je rijbewijs hebt, en dat je dus buiten je vrachtwagen weinig ervaring zal hebben in een auto die wel echt goed op de weg ligt, en zeer zeer wendbaar is. Mensen oordelen altijd te snel over mijn type auto, en de bestuurder. Ik ben echt serieus van mening dat mijn auto gewoon sneller kan dan de doorsnee auto die je op de weg ziet


je wil blijkbaar niet snappen dat je auto wel snel kan maar dat je je zelf een beetjuh overschat. en ik net me rijbewijs haha kerel ik heb nu in de 3 jaar dat ik hem heb meer kilometers gereden dan dat jij waarschijnlijk gedaan hebt dus aan ervaring geen gebrek. en jou mening delen veelmeer automobielisten. ze denken vanalles maar ondertussen.
Als je een kortere remweg hebt, en een betere wegligging kan je gewoon later remmen en beter reageren als je opeens ergens voor moet uitwijken ofzo. Kijk, met zo'n slome vrachtwagen die alleen maar rechtdoor wil met een remweg van een kilometer moet je ook wel heel wat afstand houden natuurlijk. Als je denkt dat auto's ook zo rijden, dan kan ik jou standpunt wel begrijpen, gelukkig wil mijn auto wel goed sturen en remmen.
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 20 november 2005 om 12:59:
Als je een kortere remweg hebt, en een betere wegligging kan je gewoon later remmen en beter reageren als je opeens ergens voor moet uitwijken ofzo. Kijk, met zo'n slome vrachtwagen die alleen maar rechtdoor wil met een remweg van een kilometer moet je ook wel heel wat afstand houden natuurlijk. Als je denkt dat auto's ook zo rijden, dan kan ik jou standpunt wel begrijpen, gelukkig wil mijn auto wel goed sturen en remmen.


het gaat ook om het algemene weggedrag van 90% van de bestuurders die denken dat ze god zijn. invoegen kunnen ze niet altijd zo ver mogelijk door rijden. gevaarlijk inhalen. niet opletten enz. hoe worden files en ergenissen veroorzaakt. van de week reed ik op de a1 richting deventer bij de ijsselbrug bij de wegwerkzaamheden en daar kwam een busje naast me rijden. de rijstroken waren al versmalt en dat busje is me net een meter voorbij en die droplul voegt zo in zonder te kijken kon nog net op tijd reageren om een ongeluk te voorkomen. en dat zie je ook heel vaak bij personen autos veel mensen denken te makkelijk echt van het gaat wel goed en net zo lang tot het verkeerd gaat en dan geven ze de verkeerde de schuld:S
 
kortere remweg en dergelijke is leuk maar dat geeft je nooit meer tijd om te reageren reageren komt aan op hoe snel jij iets ziet of hoe ver jij van te voren je inschattingen maakt..... en ff voor de duidelijkheid rij ik bijna 500km per week met de luxe auto.... dus ik weet wel wat mogelijk is en wat niet en neem dit van mij hoe goed je auto ook de bestuurder bepaald wat de auto doet.... maarja je komt er wel achter als het een keer fout gaat dagje met de politie mee rijden zou goed voor je zijn dan zie je hoe achterlijk nederlanders rijden....
 
sommige gasten zijn te dom om bepaalde dingen te snappen en denken dat ze alles kunnen
 
blijkbaar.... maarja het word hier wel erg of-topic:P late we het ff houwe bij snelheidscontroles:P daar ging het hier toch over?? en niet over de grootheidswaan van de nederlanders:P
 
houden we het toch gewoon op dat het over het verkeer gaat is in princiepe hetzelfde onderwerp:P maar ik zou gewoon overal lekker veel te hard blijven rijden:P
 
ja toch gewoon dikke lambo kope en vlamme maar:P geweldig:P doe mij dan tog maar me volvo FH12 en de regels van het gevaarlijke stoffen transport:P
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 13:33:
sommige gasten zijn te dom om bepaalde dingen te snappen


Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 14:02:
maar ik zou gewoon overal lekker veel te hard blijven rijden


Je hebt het over jezelf neem ik aan? Waar haal jij vandaan dat ik overal te hard rij? Ik rij nooit te hard, ik rij enkel af en toe hard. Dat is heel wat anders. Snelheidsborden hou ik weinig rekening mee, die staan er enkel en alleen voor omaatjes. Ik kan zelf wel inschatten hoe hard ik overal rij, en soms is dat zelfs minder hard dan de maximumsnelheid.
Weet je wat ik pas onverantwoord vind, dat die chauffeurs uren en uren achter elkaar achter het stuur zitten, 3 uurtjes slapen, tacho even achteruit draaien en lekker een bakkie koffie zetten onder het rijden.
 
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 20 november 2005 om 15:41:
Weet je wat ik pas onverantwoord vind, dat die chauffeurs uren en uren achter elkaar achter het stuur zitten, 3 uurtjes slapen, tacho even achteruit draaien en lekker een bakkie koffie zetten onder het rijden.


ow jah en jij denkt dat we dat allemaal doen??
ik rij zelf altijd met gevaarlijke stoffen en het is voor door me baas ten strengste verboden met mijn tacho te klote en dat klote met die tacho gebeurd steeds minder en koffie zette tijdens het rijden doen ook niet alle chauffeurs sterker nog dat doen maar verrekte weinig chauffeurs dus als ik jou was zou ik even iets beter nadenke voor ik wat zeg... en neem van mij aan maximum snelheid is er niet voor niks als iedereen zo als jou zou denke zouden er heel wat meer doden vallen in het verkeer..... goed bezig gozer
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 16:24:
ow jah en jij denkt dat we dat allemaal doen??
ik rij zelf altijd met gevaarlijke stoffen en het is voor door me baas ten strengste verboden met mijn tacho te klote en dat klote met die tacho gebeurd steeds minder en koffie zette tijdens het rijden doen ook niet alle chauffeurs sterker nog dat doen maar verrekte weinig chauffeurs dus als ik jou was zou ik even iets beter nadenke voor ik wat zeg... en neem van mij aan maximum snelheid is er niet voor niks als iedereen zo als jou zou denke zouden er heel wat meer doden vallen in het verkeer..... goed bezig gozer


HAHA die snapt het volledig:D ik hoef absoluut niet te klotevan me werkgever sterker nog als ik dat doe krijg ik zelfs op me klote als ze er achter komen en als er dan iets gebeurd kan ik de schade zelf betalen. en geloof mij knul zo makkelijk als vroeger fraudeer je nie meer. je kan zien dat je niet weet waar je over praat. en dan heb ik het over die scully.




Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 15:38:
ja toch gewoon dikke lambo kope en vlamme maar geweldig doe mij dan tog maar me volvo FH12 en de regels van het gevaarlijke stoffen transport


voor wie rij je eigenlijk?

ik rij zelf voor hsf logistics. ben nu net weer bezig op therapeutische basis
Nee, jullie weten het beter, zijn hooguit 2 jaar chauffeur, en denken dat ze beter rijden dan iedereen. Die dingen lopen niet harder dan 100 km/h en als dan iemand zegt dat ie wel es 200 heeft gereden is ie maar onverantwoord bezig.
 
scully wa denk je dat ik geen luxe auto heb waarmee ik laag ken vliege?? denk na gast ik weet egt wel wat hard rijden is hoor... en ik denk nie dat ik perfect ken rijden maar ik weet zeker wel waar ik mee bezig ben en dan krijg ik ook heel vaak te horen van zowel collega's, klanten, politie, en douane...... @ apelgabjuhh ik rij bij van den bosch uit erp rij voornamelijk voor nedalco:D
 
blijkbaar nemen speedy en ik het verkeer wel serieus en scully onderschat de risicos die die neemt. nederland is gewoon niet goed aangelegd om hier 200 te rijden maar blijkbaar willen sommige mensen dat niet inzien. en als je hier in nederland 200 beweerd te kunnen rijden beschik je over een behoorlijk portie arrogantie, mensen die zo hard moeten rijden brengen andere weggebruiker onnodig in gevaar. er hoeft er maar 1 iemand en verkeerde beweging en jij hangt en je kan geen kant op en je betrekt andere in jou onverantwoordelijke gedrag. en speedy ik werk in helmond mijn opdrachtgever is dumeco is dus redelijk dichtbij.ik hoop alleen weer snel fulltime aan het werk te kunnen:d

veel veilige kilometers nog:D
Oke, voor de laatste keer. Nu goed lezen jongens, dan hoef ik het niet nog een keer te zeggen. Wat ik dus al had gezegd is dat ik wel es zo hard heb gereden in Nederland. Maar dat dat op een hele rustige weg in Drenthe was, en dat er op dat moment geen andere auto's rijden. Als je mn andere antwoorden nog een keer na leest, kan je daaruit ook al opmaken dat ik dat alleen zou doen als de situatie het toe laat. Maar goed, blijkbaar zijn vrachtwagenchauffeurs erg koppig, of ze kunnen niet zo goed lezen, of ze hebben niet zo'n hoog IQ. Ik hoop dat jullie dit antwoord wel goed interpreteren, en niet weer met zo'n dom antwoord terugkomen. Ik heb nog nooit iemand in het gevaar gebracht in het verkeer, in tegenstelling tot chauffeurs die hem zo maar op de linkerbaan gooien waar je dan vol in de ankers voor moet.
 
geen enkele situatie is hier in nederland is veilig genoeg om met een hele hoge snelheid te rijden.

Uitspraak van [BJ] scully op maandag 21 november 2005 om 08:26:
Ik heb nog nooit iemand in het gevaar gebracht in het verkeer, in tegenstelling tot chauffeurs die hem zo maar op de linkerbaan gooien waar je dan vol in de ankers voor moet.


en jij leeftzeker in je eigen wereld of niet dan je doet net of iedere chauffeur zo rijdt. mensen als ik en scully hebben een voorbeeldfunctie voor de rest van de nederlanders en als jij hier in nederland normaal rijd zal jij nooit vol in de ankers hoeven. het is gewoon ver genoeg na voeren kijken en de situatie inschatten. aan een vrachtwagen zie je of die naar links wil of niet. die kan niet eens zo plotseling na links komen. of jij moet heelstom toevallig in ze dodehoek gaan rijden. een beetjuh chauffeur zal andere niet onnodig in gevaar brengen.

en kerel je zegt zo heel mooi dat je nooit iemand in gevaar brengt maar wat dacht je van jezelf. als je met zo hoge snelheid rijd merk je veel dingen niet op en ga mij niet vertellen dat jij dat wel doet. want je overschat jezelf dan behoorlijk ga eens een cursus volgen ofzo met je auto iets van een anti slip ofzo en ga eens kijken hoe je auto reageerd dan zal je van jezelf staan te kijken.maar jah daar kom je vaak pas achter als het te laat is. kortom zo hard rijden is hier in nederland onverantwoordelijk. en blijf vooral lekker kortzichtig met mij gebeurd dat niet want dat zijn praatjuhs.
 
ik ben er ook ff niet geweest en apelgabjuh is weer eens niet lief :@
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 11:17:
HAHA er is er toch nog 1 die het snapt. maar jah het is niet voor niets een collega


hehe en ik snap ridderkerkreddevil (Y) want hij is mijn collega 8)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 11:27:
heb zelf een behoorlijk zware crash gehad bij ravenstaan in juli met een lading hangend vlees


ravenstaan...bestaat dat wel :[ RAVENSTEIN is het!

maar goed ik blijf een gevaar op de weg dat weet ik ook wel! ben gewoon aso op de weg...alleen voor vrachtautoowtjes kijk ik uit na mijn wijze lessen van apelgabjuh :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:53:
ik ben er ook ff niet geweest en apelgabjuh is weer eens niet lief


moet je maar gewoon met me trouwen dan kan je mein de gaten houden:P maar jah jij bent eigenwijs:D


Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:53:
ravenstaan...bestaat dat wel RAVENSTEIN is het!


jij je zin:@


Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:53:
maar goed ik blijf een gevaar op de weg dat weet ik ook wel! ben gewoon aso op de weg...alleen voor vrachtautoowtjes kijk ik uit na mijn wijze lessen van apelgabjuh


heeft er toch nog iemand iets van mij geleerd:P het hoeft niet eens hard gaan om een zware crash te krijgen;)

tot zondag lieverd:P

(K)
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 22:04:
heeft er toch nog iemand iets van mij geleerd het hoeft niet eens hard gaan om een zware crash te krijgen


je hoeft alleen maar met de vrachtwagen om te vallen en je hebt zo een gebroken rug (Y)

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 22:04:
tot zondag lieverd


:@ voor de zoveelste keer ik kom niet op je verjaardag :P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 15:31:
voor de zoveelste keer ik kom niet op je verjaardag


dan maak ik het uit:( snik huil traan:(
 
uit? hoe kan dat als het niet aan was :O

ONTOPIC APELGABJUH :@
 
ik ben belangrijker als al die kutsnelheidscontroles:P
 
:O en nu verlul jij jezelf met je veiligheidsgedoe! blablabla je vind je eigen gewoon het belangrijkst :O
 
tuurlijk maar ik ben niet de enige die zo denkt nederland zit vol met egoisten:( he dikkop:P ooohnee dikke tietuhhh:P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:53:
hehe en ik snap ridderkerkreddevil want hij is mijn collega


Dankje rianne :P
Altijd voor je collega,s opkomen.
Doe ik ook altijd ;)
 
Uitspraak van Family guy op vrijdag 25 november 2005 om 16:18:
Dankje rianne
Altijd voor je collega,s opkomen.
Doe ik ook altijd


merk er niks van hoor :[
 
Uitspraak van Family guy op vrijdag 25 november 2005 om 16:18:
Dankje rianne
Altijd voor je collega,s opkomen.
Doe ik ook altijd


pak haar gewoon hard aan in het vervolg ik weet hoe ze is:P grote mond klein hartjuh:P he lieverd:P
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 16:30:
pak haar gewoon hard aan in het vervolg ik weet hoe ze is grote mond klein hartjuh


ik ben heel anders op me werk hoor :[ ik zeg niks en werk alleen maar :D
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 17:22:
ik ben heel anders op me werk hoor ik zeg niks en werk alleen maar


geloof er geen zak van haha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 17:22:
ik ben heel anders op me werk hoor ik zeg niks en werk alleen maar


Dat klopt.
Ik kan het bevestigen :yes:
 
Uitspraak van Family guy op zaterdag 21 januari 2006 om 19:02:
Dat klopt.
Ik kan het bevestigen


:[ wat weet jij nou weer :p