Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000ac273001f366d79c57f131a01144f0b]http://i2.photobucket.com/albums/y22/Romyy/b5c50dca.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000ac278001f367750feb9d81a01144f0b]http://i2.photobucket.com/albums/y22/Romyy/38439099.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000ac280001f3683979c749b1a01144f0b]http://i2.photobucket.com/albums/y22/Romyy/7d6cc761.jpg[/img]

Boefje (L) lui beest 8)
 
Waarschuw beheerder
[img width=394 height=480 cacheid=00000045001f3c2b446ee1fe1a0114bf0d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CQAZZO3E[/img]

dit is shady, de liefste amerikaanse bulldog ooit!
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000ac5df001f401fcc6fea071a0115411f]http://img353.imageshack.us/img353/8295/img00455gd.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000ac5ec001f403b19e6dd4e1a0115411f]http://img353.imageshack.us/img353/8194/img01500hk.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000ac5f2001f405d7e0b6f5a1a0115411f]http://img353.imageshack.us/img353/3701/img01542ik.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=360 height=480 cacheid=00000045001f458bac48dc261a01159a75]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6TWCHOYR[/img][img cacheid=00000045001f458e7822abeb1a01159a75]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QXOUOMGE[/img]
probeerde iets te jatten uit de prullenbak :P en ja toen zat ze vast [img width=500 height=375 cacheid=00000045001f45906b30714c1a01159a75]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3EIIDWQ8[/img]
is ze mooi ofniet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Knijntjes Brutus & Dollie

[img width=640 height=480]http://pics.bzrkworld.nl/albums/Knijnen/Knijn_123.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://pics.bzrkworld.nl/albums/Knijnen/Knijn_193.jpg[/img]
[img width=480 height=640]http://pics.bzrkworld.nl/albums/Knijnen/knijnen_080.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://pics.bzrkworld.nl/albums/Knijnen/Knijn_060.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op vrijdag 11 november 2005 om 14:16:
Uitspraak van Maula op woensdag 9 november 2005 om 12:07:
waneer zijn de fanclub dagen gepland?????

volgende week toch?


hahahaha LOL
Waarschuw beheerder
[img width=691 height=444 cacheid=000ac7df001f47643ded7a8f1a0115b549]http://img.photobucket.com/albums/v504/Monica_knuppeltje/dld05.jpg[/img]

[img width=621 height=494 cacheid=000ac7ea001f47797a4d005f1a0115b549]http://img.photobucket.com/albums/v504/Monica_knuppeltje/dld06.jpg[/img]

nog ff 2 foto's van me ventje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=320 height=240 cacheid=000ac996001f4cbb90ee44d81a01161de6]http://img213.imageshack.us/img213/729/phto00536tl.jpg[/img]
Ons hondje (L)
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f4cd61cf760271a01161f87]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TB7ITMXK[/img]

mijn lieve poezenmeisje Fleur

Ik heb haar al sinds mijn 12e, tis echt een schatje
heel aanhankelijk en superlief
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mares op vrijdag 18 november 2005 om 16:42:
[img width=80 height=60 cacheid=000ac996001f4cbb90ee44d81a01164204]http://img213.imageshack.us/img213/729/phto00536tl.jpg[/img]
Ons hondje (L)


Die heb ik nog nooit gezien! Moet toch maar es enne keer langskomme!
Waarschuw beheerder
donateur
Spikey op de salontafel!!!
[img width=456 height=342 cacheid=000acc8b001f5637cdd8a4211a01168763]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitale-fotos-689.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NoaBitch op donderdag 17 november 2005 om 21:31:
nog ff 2 foto's van me ventje...laatste aanpassing 17 november 2005 21:35


Wat een prachtige Bordeaux dog heb je!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op zaterdag 19 november 2005 om 16:08:
Wat een prachtige Bordeaux dog heb je!!


volgens mij is het een boerboel nathal ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gave bulldog zeg :yes: wij hadden er ook 2 helaas nog maar 1tje hele eigenwijze honden top karakter(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~joyce~ op zaterdag 19 november 2005 om 16:25:
volgens mij is het een boerboel nathal


Ik vond hem vond een Bordeauxdog al mooi, maar voor een Boerboel is hij helemaal mooi!!! :bloos::bloos::bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miguelo:) op zaterdag 19 november 2005 om 16:58:
wat een gave bulldog zeg wij hadden er ook 2 helaas nog maar 1tje hele eigenwijze honden top karakter


Thank's en je hebt helemaal gelijk het zijn ondeugende toppertjes
Waarschuw beheerder
donateur
mo-zus die kat van jou is echt wel mooi voor haar 15 jaartjes:)
ik heb ook een kater die is ook al 16jaartjes.:)
ze blijven op de een of andere manier gewoon mooi!
:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
dit is onze knorrepot :yes:[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f59cf23e0a4661a0116a94f]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IUU4ISXP[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.hardkoor.nl/smokum/3.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.hardkoor.nl/smokum/4.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op zaterdag 19 november 2005 om 19:35:
mo-zus die kat van jou is echt wel mooi voor haar 15 jaartjes
ik heb ook een kater die is ook al 16jaartjes.
ze blijven op de een of andere manier gewoon mooi!


ja schatje he. Op deze foto ziet haar vacht er niet eens zo mooi uit, ze heeft 9 van de 10 dagen nog gewoon een mooie glanzende vacht :)

je begint het nu wel te zien, maar tot een paar jaar terug dachten veel mensen dat het nog een jonkie was

hopelijk blijven ze nog lang bij ons !! :)
Waarschuw beheerder
donateur
dat denk ik ook met mijn oude kater.
ik moet er niet aan denken om hem op een dag te moeten laten gaan...:cry:
maar ik weet dat die dag er aan komt.
bereid me eral ook een beetje op voor.
maar ik denk ook dat hij een goed en gelukkig leven heeft gehad en dat is ook de hoofd zaak.
en hij hoeft echt niet te lijden.
vind ik verschrikkelijk als je dat af en toe ziet dat mensen alleen maar omdat ze geen afscheid kunnen nemen het dier maar laten lijden... BAH:no:
 
Waarschuw beheerder
[img]http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H2sAYUteiP4TGV4Hl8IqpanPArX8W9ihFdVqHBcv7rZf1j4m4Kdxt5Tk4iq7A4C1VXliunN4HqZJgDmBgz08Cl1gX3Ltzep8kGN4WG2VLBPDfbHqdKZs-gmzc3l9r9MIHou-gmQX8HzC2g-TuDuGq-X[/img]
 
Waarschuw beheerder
als ik thuis ben zal ik wat leuke foto's neerzetten :d
Waarschuw beheerder
Onze dikke rooie Nikito met z'n grote klauw :D

[img width=480 height=640 cacheid=0006f02900129ee0be5d88271a01183872]http://tinypic.com/ff8dqx.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam Records op donderdag 17 november 2005 om 06:28:
inderdaad liggend drinken


Erg he :P


Uitspraak van Debbb op donderdag 17 november 2005 om 20:23:
Knijntjes Brutus & Dollie


Ahhh wat een poepies!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *MiRtH* op dinsdag 22 november 2005 om 23:59:
Onze dikke rooie Nikito met z'n grote klauw


Wat een lieffie..lijkt op mijn Rooie!
Mooie foto (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~joyce~ op zaterdag 19 november 2005 om 16:25:
Wat een prachtige Bordeaux dog heb je!!

volgens mij is het een boerboel nathal


Ja klopt is een boerboel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *MiRtH* op dinsdag 22 november 2005 om 23:59:
Onze dikke rooie Nikito met z'n grote klauw


heheh leuke foto :)


Uitspraak van :9:9:9 op woensdag 23 november 2005 om 00:31:
Erg he


beetje wel he;p
Waarschuw beheerder
[img width=533 height=400 cacheid=000ad478001f6b81230a35171a01186e5b]http://pic13.picturetrail.com/VOL483/3130047/6366929/111191639.jpg[/img]
Hier hadden we hem net 2 weekjes :)
[img width=533 height=400 cacheid=000ad47e001f6b953e0f05af1a01186e5b]http://pic13.picturetrail.com/VOL483/3130047/6366929/111191649.jpg[/img]
Zo ziet er nu ongeveer uit, alleen istie alweer wat maandjes ouder ;)

Kheb eigenlijk nog wel leukere, maar helaas niet meer op camera staan...
 
Waarschuw beheerder
Hier dan ook ff wat foto's van mijn schatjes:

[img width=600 height=450 cacheid=0004cec8000c239ca953009d1a0118cd69]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7tg5TK9UVX0fOL0rUyEzxzlW2yliz-L7_5AkquSV45q4VkUkPVZjRgf-1f-EMqc65hAUwAbXYfOQJYy3rCzS4PrgZ-V1TD-5KdWb9CX3bDN10BtFBATFrriPRopbq8-Oen7sNUbthlxdwD-gcu3Rko[/img]
Mijn moppie Buddy, heb haar helaas in moeten laten slapen... :'(

[img width=600 height=450 cacheid=0004ce7f000c22d2c4ffe6c51a0118cd69]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7tg5TK9UVX0fOL0rUyEzxzlW2yliz-L78RALfV049DIH7GZp8d4mTQklN3OWnLpepajWyq4Jx3psh6xIbZPrKrzxY4SfPGdeGjkfs7fsJBsTN-wimHz-VjZ3zB89t2cM8q1Veh_bsyKA[/img]
Onze dikke kat Bliep, wel errug lief hoor... ;)

[img width=450 height=600 cacheid=0004ce59000c2160686d8e7e1a0118cd69]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7tg5TK9UVX0fOL0rUyEzxzlW2yliz-L78rKxG5-lrEg7vOf37FVHyLlGNcA9_mZCodxrZXVDuK9T4uSvIsIZAjGZBUL1Tyr4WXhxTNbxSBJU_xoJ31E2s4v3yE9BYp1_NHSqujm3X6pZqYwy58DPza[/img]
Spike, kruising tussen een rottweiler en een herder... :) Zo is ie nu, een half jaartje oud...

[img width=450 height=600 cacheid=0004ce66000c224d56a573971a0118cd69]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7tg5TK9UVX0fOL0rUyEzxzlW2yliz-L78AOn_vLKh43GC3bZc7Aei2LEJOXlBkjH5qObELfbourdIgmgv8MpOy1fe4zQR9d72jnC9dH7QQS14C7RtBN533CyvcHuobiLZUApHk3yowf049HqkEvr_s[/img]
Ace, kruising tussen een (je raadt het al) dalmatier en een herder (niet veel van te zien overigens...) :D Hij is ook een half jaar...

[img width=600 height=450 cacheid=0004ce08000c2108b6779e2e1a0118cd69]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7tg5TK9UVX0fOL0rUyEzxzlW2yliz-L79VIaf9QCQuFysMFwgEA7u_r75PsWSf_zXinf9FEISOXHoMmrflzKrLjv2ZIz0q_W8IedceJzzEnEt_-YPKSpe6afPuqhJ3mrJXfZoI8PpdRNlQKGw_c_jY[/img]
En hier zijn Ace en Spike nog ff als puppy's... Lief toch?! :jaja:

[img width=600 height=450 cacheid=0004cf0b000c245d0dee437d1a0118cd69]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7tg5TK9UVX0fOL0rUyEzxzlW2yliz-L78uaCM4MkCAzdYAJTIZPek1o4WbcoVMmGnib9RrT5Hwkf9J3ePSn-E4Ry_IeWCWua9RVwHH9TzVsVfdTZ0ZVrJj5Aj5zLZehyz7-jWI6WmhGMLXeZeM_EKq[/img]
En tenslotte: Sjakie mijn lieve knuffeldiertje... ;)

Kom maar op met de reacties... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo aardig wat dieren:)

maar die spin vind ik nou niet echt een knuffeldiertje hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
ach jawel joh, het is toch lekker harig en zacht....
Waarschuw beheerder
Dit zijn mijn beessies :D

[img width=492 height=369 cacheid=000ad79a001f750d44edeb291a011957b4]http://img468.imageshack.us/img468/5218/tparty5rg.jpg[/img]
Toqepi, echt n schatje !
Wel super eigenwijs :/

[img width=512 height=384 cacheid=000ad7a3001f753f6cee311c1a011957b4]http://img468.imageshack.us/img468/2206/img00786my.jpg[/img]
Mijn praat zieke kat Romy :D
Had dr net wakker gemaakt, vond ze blijkbaar niet leuk O:)

[img width=640 height=480 cacheid=000ad7b4001f75560ff9613c1a011957b4]http://img468.imageshack.us/img468/955/romy8xl.jpg[/img]
Ze kan ook erg lief zijn hoor :D

[img width=640 height=480 cacheid=000ad7c2001f757e32216d5b1a011957b4]http://img392.imageshack.us/img392/2100/diva7lw.jpg[/img]
Diva, is nu dacht ik 12 a 13week.
Sloopt me alles wat los en vast zit :/

[img width=640 height=480 cacheid=000ad7cc001f75ac1c01a7831a011957b4]http://img392.imageshack.us/img392/5986/diva16qd.jpg[/img]
Dit doet ze als ze es nix aan het slopen is hihi
Op de verwarming liggen, wat nog maar net past :/


Maaaaaar, heb gelukkig kunststof ballen voor onderin mn kerstboom :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha die 4de foto is leuk:P
komen die van mij:
[img width=640 height=480 cacheid=000ad7fe001f765c3f61dd7a1a011963e4]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/SP_A0258.jpg[/img]
mijn hondje die aant luisteren is:P

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001f7660bd314aab1a011963e4]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/SP_A0257.jpg[/img]

nog 1:D

[img width=640 height=480 cacheid=000ad801001f7661092437801a011963e4]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/Tijgertje2.jpg[/img]
mn kat..evil ;p

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001f762352cc65791a011963e4]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/SP_A0209.jpg[/img]
hehe

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001f7668d320ae7d1a011963e4]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/SP_A0213.jpg[/img]
Hond van mn vriend..

[img width=640 height=480 cacheid=000ad808001f7669a568ce301a011963e4]http://i27.photobucket.com/albums/c182/terrorsabjuh/SP_A0110.jpg[/img]
hahaha lag bij mij op mn schoot..dik beest:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stephiie aka Pinkiie op donderdag 24 november 2005 om 17:14:
hahaha ja joh hij slikt teveel pillen


is dat zo:o


Uitspraak van Danaë op donderdag 24 november 2005 om 23:07:
Dit doet ze als ze es nix aan het slopen is hihi
Op de verwarming liggen, wat nog maar net past


well lekker warm:)
Waarschuw beheerder
Vind deze wel erg leuk. Echt spannende actie foto's zijn er nog niet. Ze is de camera te snel af. :-(

[img width=640 height=480]http://www.kinkydreads.nl/Luizeleven2.JPG[/img]
[img width=480 height=640]http://www.kinkydreads.nl/Luizeleven.JPG[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3DWSg5O3vvzlcIgQ-Bfedjw5I2zRsxZzEzFi1119CA-rKTlwGlYfbrYGYYiGDsFoJqZ6mU1YGttfp1sjUVQM2LRkAUDbDYlDI<span class=_o_v8Lp5LhltM1CFHhzXLyjI6rdQOpKEBaJ2TMrGp4g[/img]" style="max-width: 600px;width: 100%" src="http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3DWSg5O3vvzlcIgQ-Bfedjw5I2zRsxZzEzFi1119CA-rKTlwGlYfbrYGYYiGDsFoJqZ6mU1YGttfp1sjUVQM2LRkAUDbDYlDI_o_v8Lp5LhltM1CFHhzXLyjI6rdQOpKEBaJ2TMrGp4g" />
gaaaaaaap

[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3DWSg5O3vvzlcIgQ-Bfedjw5I2zRsxZzEwubXsg6-O0f5PiXYjmm4TEY9kh6HOaa083n_ygKg19gcr3_KpWUHUDGdegy-yGUOjzEkh7X4kf7M41uVHi_yWj958cJQLhymm9duMFMTjqg[/img]

[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3DWSg5O3vvzlcIgQ-Bfedjw5I2zRsxZzGZ6r1TOSZaQ19z5buDsfKzm_bSNQxhEJHwzjs7zhj6uWHFDn_sZQlh8F47frqdNqnEiANQShQcrs-7BDYw0SSD-2lUarjWOu2ZfnzQKlZFLQ[/img]

[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3DWSg5O3vvzlcIgQ-Bfedjw5I2zRsxZzFzCwJdD_YK7vyJPsxWzAczBYE5vjSGMQQ-XC7RS69IuRtQEf5qqJM3CCebwzGJRKmpC6n4RUV-R8ZUOvfE4lDzkIzWgqCzkQn507xj5CjWpMbOdMOkgoMA[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam Records op vrijdag 25 november 2005 om 06:19:
well lekker warm


Nu ligt ze zo, heb een matje voor dr gekocht :D
Is zo'n ding die je aan de verwarming kunt hangen.

[img width=480 height=360]http://img163.imageshack.us/img163/9715/divamat2ql.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danaë op vrijdag 25 november 2005 om 21:29:
Nu ligt ze zo, heb een matje voor dr gekocht
Is zo'n ding die je aan de verwarming kunt hangen.


die heb ik ook vinden ze zeker lekker;p
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f94719693655c1a011ad480]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RABMJARD[/img]
Zelda :lief:
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f9633c40b4fe61a011aef62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=P7GIMVHL[/img]

mijn mega slimme hondje :P leest n boek :P whaha