Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=321 cacheid=000a940b001ea39478708b161a010b3782]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5dc39b3127cce900f7175c6c900000026109AatHDZkzb8[/img]
Dit is mijn Poes LUNA,dit was onze kerstkaart!!
Moet dus spoedig nieuwe maken voor het komende jaar,haha!

[img width=268 height=400 cacheid=000a9410001ea3a9509c86901a010b3782]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4cc29b3127cce9dc3cbc1dc0300000025109AatHDZkzb8[/img]
Deze foto was ook een optie voor de kerstkaart,maar is het dus uiteindelijk niet geworden!!

[img width=480 height=321 cacheid=00139037001c7528b83ad9301a010b3782]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5d933b3127cce9296a29e4f0e00000016109AatHDZkzb8[/img]
Vind dit zelf een hele mooie (recente) foto,ze is alweer bijna 1,5 jaar!!

[img width=480 height=321 cacheid=00139038001c750ad8098af81a010b3782]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5d734b3127cce944c15daaec300000016109AatHDZkzb8[/img]
Dit zijn onze 2 Agaponiden (Dwergpapagaai of Lovebirds) genaamd--> Tjuba & Tjietjy

[img width=268 height=400 cacheid=000a9416001ea3b79399cde51a010b3782]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5ce06b3127cce94b4216b2c2000000015109AatHDZkzb8[/img]
En dit is sinds 3weken ons katertje 'ZANY',hij is een vreselijke ondeugd,maar onze LUNA moet er nog niks van weten!! Ze blaast naar hem of als hij te dichtbij komt dat haalt ze uit!!

Vraagje-->: Wie weet hoelang het ongeveer gaat duren voor ze aan elkaar gewend zijn??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van niet langer actief op vrijdag 28 oktober 2005 om 02:29:
Vraagje-->: Wie weet hoelang het ongeveer gaat duren voor ze aan elkaar gewend zijn??


kort, is zo gebeurd. zany houd toch wel vol namelijk
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ea9a91ccf0ed11a010bb323]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RCE7C68D[/img]


[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ea9acd47cb3bc1a010bb323]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NOPIOTO4[/img]

ff knuffelen:hug:


[img width=500 height=375 cacheid=001289bb00067f72a31624231a010bb323]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XJAOSARE[/img]


[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=GCMGXCSF[/img]

meneer ging net liggen:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van niet langer actief op vrijdag 28 oktober 2005 om 02:29:
Vraagje-->: Wie weet hoelang het ongeveer gaat duren voor ze aan elkaar gewend zijn??


bij mij was de oudste er zo aan gewent die andere blaas nu nog af en toe leg aan de kat zelf:)
Waarschuw beheerder
[img width=339 height=276]http://image.mypicgallery.com/iniminiminimo/muisssssssssss_large.jpg[/img]
dis muis:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001eb8d83b1373fb1a010cb346]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EOWI6XU4[/img]

Links Mijn Lieve Boelie :lief:
En Rechts Dr Zusje Guusje :lief:
Waarschuw beheerder
dit is mijn blauwe rus OZZIE

[img width=640 height=480 cacheid=000a077c001ebd6314dcf9851a010ceb13]http://img322.imageshack.us/img322/6083/pict0001small0oa.jpg[/img]

git is mijn Exotic shorthair SUPERMAX

[img width=640 height=409 cacheid=0002dfdc001ebd873e3a2d0c1a010ceb13]http://img322.imageshack.us/img322/5783/poetje0174iksmall7ax.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225 cacheid=000000230003a3d1148fa85c1a010d03d5]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3311276/inbox/64214.jpg[/img]

Mn Zombie Hondje:P

[img width=300 height=225 cacheid=000000230003a3d2262003e81a010d03d5]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3311276/inbox/85632.jpg[/img]

me lieve ventjuh heet ziggy, mn schele ventjuh(L) :D

[img width=300 height=225 cacheid=000000230003a3d372736b4c1a010d03d5]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3311276/inbox/79960.jpg[/img]

en hy was laast ff op bezoek in mn nieuwe huissie(Y)

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000a9c1f001ec0a8b91ba1261a010d2f90]http://i4.photobucket.com/albums/y102/cennie/mini-Afbeelding425.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000a9c23001ec0c2351329551a010d2f90]http://i4.photobucket.com/albums/y102/cennie/mini-Afbeelding.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000a9c2a001ec0cededec2fe1a010d2f90]http://i4.photobucket.com/albums/y102/cennie/mini-Afbeelding457.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ja .. goedgekeurd door de tandarts :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
liefe poesjes

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NoaBitch op dinsdag 1 november 2005 om 16:48:
ja .. goedgekeurd door de tandarts


hahaha...goed gepoetst he ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
B)

[img width=570 height=539]http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zHM5efLdybLrrVbKfjpyiTW1V0jZQu4qmXvNFnKc1CRPgz7o_OW0onKEhlyX484x5bQj7Ib8kIdKQ/00.jpg?MdToken=3983948679595794[/img]
 
Waarschuw beheerder
mijn bullmastiff diego

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ecc545b4718951a010dbf86]http://www.mijnalbum.nl/Foto=46QURZD6[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=640 height=480]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=LBYTVFSU[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ee4056323fbc51a010f3753]http://www.mijnalbum.nl/Foto=F47OWVHG[/img]

Hier nog heel klein, denk een half jaartje ofzo... Die zwarte leeft alleen niet meer.


[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ee410750316f31a010f3753]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RH6GCW4Z[/img]

Hier is er ééntje al wat ouder, en volgens mij niet
al te helder haha


[img width=500 height=375 cacheid=00000045001ee413f81b0f871a010f3753]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TLIDAUNW[/img]

En natuurlijk onze hond, heel braaf een pootje geven.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mieke313 op maandag 31 oktober 2005 om 22:00:
git is mijn Exotic shorthair SUPERMAX


dat beessie heeft wel een bolle kop!! wel lief hoor ;)
Waarschuw beheerder
CeeJay en me pleeg hondje Yuma
[img width=640 height=480 cacheid=000aa8a6001ee8e370cf61551a010f838d]http://tinypic.com/fclnwk.jpg[/img]
CeeJay
[img width=640 height=480 cacheid=000aa8aa001ee8f2179e93f51a010f838d]http://tinypic.com/fcloxc.jpg[/img]
Kom op we gaan Jill pakken ;)
[img width=640 height=480 cacheid=000aa8b7001ee8f846a5854e1a010f838d]http://tinypic.com/fcm9s5.jpg[/img]
Grrrrrrr...
[img width=640 height=480 cacheid=000aa8bb001ee90871d3449a1a010f838d]http://tinypic.com/fcma8g.jpg[/img]
Ome Jamie,CeeJay,Papa Cody..
[img width=640 height=480 cacheid=000aa8be001ee91017884dc41a010f838d]http://tinypic.com/fcmaol.jpg[/img]
Jamie,Jill,CeeJay,Cody
[img width=640 height=480 cacheid=000aa8c3001ee91548aa9e6d1a010f838d]http://tinypic.com/fcmcjq.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=533 height=400 cacheid=00000023001eea38067d8cd11a010fb8cf]http://pic19.picturetrail.com/VOL1072/4118191/8585569/117588901.jpg[/img]
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NoaBitch op dinsdag 25 oktober 2005 om 20:32:
Noxama v. Hause Sommer dit vind ik een hele mooie hond


Dank u Noa.. ben ook erg trots op mijn kleine meid!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op maandag 7 november 2005 om 00:03:
Uitspraak van NoaBitch op dinsdag 25 oktober 2005 om 20:32:
Noxama v. Hause Sommer dit vind ik een hele mooie hond

Dank u Noa.. ben ook erg trots op mijn kleine meid!


nee noabitch Vanja die is pas toppie ;) (Y)

hihihihihihihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op maandag 7 november 2005 om 17:26:
nee noabitch Vanja die is pas toppie


Ja ook (y) Maar kleine Diva is favorietje hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op maandag 7 november 2005 om 17:37:
Ja ook Maar kleine Diva is favorietje hoor


deel je mening niet,ik ga voor Vanja ;)


hahahahaahaahaahaahaahaaha
 
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=278 cacheid=000aaebe001efc74fae1660e1a0110dde3]http://img327.imageshack.us/img327/9974/dog2zf7qo.png[/img]
woehahah


nee grapje..
[img width=640 height=480 cacheid=000aaec2001efc8c8b33d8cf1a0110dde3]http://img327.imageshack.us/img327/8339/foto1458td.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000aaecc001efc97deccf4d71a0110dde3]http://img327.imageshack.us/img327/2273/tyson1zf.jpg[/img]

[img width=600 height=450 cacheid=000aaed0001efcbd50d4294e1a0110dde3]http://img327.imageshack.us/img327/236/6686355d0b7a48d87ii.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001efccaa4649f031a0110e799]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q7QFUZMX[/img]
Ribbel en Rocky toen ze nog klein waren

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001efcce5782608a1a0110e799]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YB7WF3PV[/img]
Ribbel en rocky wel heel dichtbij. zie me eigen tekst voor meer. en me forumplaatje. Zo slaapt Ribbel altijd. met haar koppie onder dr lijf.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000a7c90001e58b4f3f8b0b31a0110f938]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZUHKLSO3[/img]
dikke rooie Garfield (L)
[img width=500 height=375 cacheid=000aaf03001efd729b78fe2f1a0110f938]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EZNOXUJA[/img]
Garfield

[img width=500 height=375 cacheid=000a151e001d174c58c1ac051a0110f938]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ON4ZTNP8[/img]
Dit was me lieve hondje sonny (F)

[img width=500 height=375 cacheid=000aaf05001efd75306d57bc1a0110f938]http://www.mijnalbum.nl/Foto=II7TFTTW[/img]
en onze idiote eendjes SzaSza & Toto
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001efdd11163c7231a011100ec]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HD7WTNDF[/img]

Mijn oude kater bezig met zijn hobby: PITTEN!
 
Waarschuw beheerder
Mijn Stafford TERROR

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0SACPAjkVpPeQ8dkpLP4ODQuU!0SvuYNQiTwyYCT!xxsS50E2kSix*Kdu8KLmOnBPSpKGRHgGDKYmS9xw!RD7t13nzq*bgr*Vw7KbxOTHY2JMAAAAynILAg/IMG_0817.jpg?dc=4675531663589426759[/img]


is ie mooi ofniet :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Terror is (Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op maandag 7 november 2005 om 17:26:
nee noabitch Vanja die is pas toppie


Uitspraak van Bof (L) Bert op maandag 7 november 2005 om 17:37:
Ja ook Maar kleine Diva is favorietje hoor


heb ik fans van mijn honden haha...

ja kan ook geen keuze maken.. al heb ik met Vanja een zeer hechte band.. maar dat komt ook omdat ik die langer heb en omdat zij de basis van mijn kennel gaat worden!

maargoed hou ook erg van Noxy.. en geniet iedere dag van dat kleine eigenwijze trutje haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bisbee op dinsdag 8 november 2005 om 23:27:
heb ik fans van mijn honden haha...


hahaahaahaahaaahaahahaaha

ach ja als ik dan zelf geen Rottweiler meer heb wil ik best fan zijn van de hond van een ander ;)


waneer zijn de fanclub dagen gepland?????;)
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f04d93c5db20c1a01115b02]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UW6RRHJ3[/img]
me caviaatje en knijntje bikkel en bink
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f04dca7108eb91a01115b02]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RTAE3JA7[/img]
Bink die op de bank ligt...
Waarschuw beheerder
[img width=576 height=384 cacheid=000ab16e001f04f93e2b617e1a01115c26]http://i22.photobucket.com/albums/b349/famstol/fotos412.jpg[/img]

Hij zat ook echt zo te kijken; wat kijk je nou!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 14:45:
Bink die op de bank ligt...


da's n tof knijn! :o

istie zindelijk ofzo? mijne komen nooit in huis :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 18:12:
da's n tof knijn!

istie zindelijk ofzo? mijne komen nooit in huis


ik had er ook zo 1 die lag heel de dag op je schoot of samen met me kat te slapen in zijn eigen hok en hij sliep ook wel eens op bed:d
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f168594e5322e1a01122a02]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GVOBUDLA[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f168b715f73701a01122a02]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WNPMR4MT[/img]

M'n schattige cavia Frummel...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mieke313 op maandag 31 oktober 2005 om 22:00:
git is mijn Exotic shorthair SUPERMAX


hahaha erotic shorthair bedoel je zeker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op woensdag 9 november 2005 om 12:07:
waneer zijn de fanclub dagen gepland?????


volgende week toch?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op dinsdag 8 november 2005 om 22:41:
Terror is(Y)(Y)(Y)


:D:D danke!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 18:12:
da's n tof knijn!

istie zindelijk ofzo? mijne komen nooit in huis


Haha nouja zindelijk
hij pist iig niej buiten zn hok dusjjjj :D
en hij is echt heel kick haha hij loopt als wij thuis zijn
gewoon in de woonkamer rond of hij ligt te pitten op de bank ofsoooo dusss :D
xxx
Waarschuw beheerder
donateur
cool is dat he:D
deed de mijne ook samen met me kat:D
 
Waarschuw beheerder
Staffords ROELEREN!!!