Uitspraak van Fuckin' Bastardz Inc*. op zaterdag 5 november 2005 om 13:16:R32
zeker zeker
de oude

de nieuwe

Uitspraak van Deadly Voltzz op maandag 7 november 2005 om 18:49:He Petmans, alles goe ??
Ik sluit me bij Nick aan.
Opel Astra GSI 2.0 16V
Ey mede GSI rijder hier alles goed hoor
GSI rulessss gewoon
Astra F GSi: 2.0 8v 115 pk motor: C20NE
Astra F GSi: 2.0 16v 150 pk motor: C20XE
de Opelmotoren met de codes X20XE - X20XEV hebben 136 pk (latere Astra F GSi ecotec)
Een GSi heb je overigens ook met een 1.8 motor
En er rijden er heel wat rond die er een C20LET 2.0 16v Turbo blok uit een Calibra/vectra Turbo erin hebben geschroefd (204 pk minimaal)
Ik heb zelf een GSi met turboblok en das best geinig.
Astra F GSi: 2.0 16v 150 pk motor: C20XE
de Opelmotoren met de codes X20XE - X20XEV hebben 136 pk (latere Astra F GSi ecotec)
Een GSi heb je overigens ook met een 1.8 motor
En er rijden er heel wat rond die er een C20LET 2.0 16v Turbo blok uit een Calibra/vectra Turbo erin hebben geschroefd (204 pk minimaal)
Ik heb zelf een GSi met turboblok en das best geinig.
XXlerator >
een 206 gti heb 136 of 138 pk dat weet ik niet zeker en een astra gsi 16v heeft er 150 en zit op 8 sec rond op de 100 dit haalt de 206 dus niet....
en heel schattig die bron van je maar je vergelijkt een astra gsi 8klepper uit 92 met een golf 5 gti uit 2005 met een 2 liter turbo motor... mooie vergelijking
een 206 gti heb 136 of 138 pk dat weet ik niet zeker en een astra gsi 16v heeft er 150 en zit op 8 sec rond op de 100 dit haalt de 206 dus niet....
en heel schattig die bron van je maar je vergelijkt een astra gsi 8klepper uit 92 met een golf 5 gti uit 2005 met een 2 liter turbo motor... mooie vergelijking
laatste aanpassing
Ben zelf een peugeot fan.. dus doe maar maar een 106 gti 
Toch jammer 150pk uit een 2 liter blok, maar goed doe mij dan maar een Toyota Corolla 1.8 16v VVTL-i T Sport Compressor
cilinderinhoud 1794 cm3
boring x slag 82,0 x 85,0 mm
compressieverh. 11,5:1
max. vermogen 165 kW (225 pk)
7800tpm
max. koppel 230 Nm
3600tpm
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,8 s

een 206 gti heb 136 of 138 pk dat weet ik niet zeker en een astra gsi 16v heeft er 150 en zit op 8 sec rond op de 100 dit haalt de 206 dus niet....
Toch jammer 150pk uit een 2 liter blok, maar goed doe mij dan maar een Toyota Corolla 1.8 16v VVTL-i T Sport Compressor
cilinderinhoud 1794 cm3
boring x slag 82,0 x 85,0 mm
compressieverh. 11,5:1
max. vermogen 165 kW (225 pk)
7800tpm
max. koppel 230 Nm
3600tpm
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,8 s
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 22:59:Toch jammer 150pk uit een 2 liter blok, maar goed doe mij dan maar een Toyota Corolla 1.8 16v VVTL-i T Sport Compressor
Waar denk je dat die extra PK's vandaan komen? Misschien van de Compressor?


























