Partyflock
 
Forumonderwerp · 820116
Waarschuw beheerder
laatst feestje in mijn gemeente niet doorgegaan. ik dacht dat je tegewoordig wel een feestje kan geven zonder dat het zomaar afgelast word. jammer gemeente gennep ik dacht effe dat het de goede kant op ging maar ja is toch niet zo..
Waarschuw beheerder
Om welke reden is het afgelast dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het altijd helemaal geweldig als de gemeente lekker dwars ligt :/
Waarschuw beheerder
iets met de vergunning en daar komen ze 5 dagen voor het feest moet plaatsvinden mee.(hadden ze wel eerder mee kunnen komen niet)
maar ja alle feetjes voor het hele jaar afgelast, is toch raar niet..
Waarschuw beheerder
Tjah..dat is idd wel erg vreemd idd. Zijn er in het verleden dingen voorgevallen ofzo?
Waarschuw beheerder
Ach volgens mij doen gemeentes dat voor hun eigen plezier. Breda is ook al niet een van de gemakkelijkste gemeentes....... :[

In Breda konden we samen met ID&T een thunderdome organiseren in de veilinghallen, maar volgens de gemeente mocht hij maar tot 02.00 uur duren...
Waarschuw beheerder
zou voor de eerste keer een feest in de gemeente gehouden worden. ik was al helemaal gellukkig......
Waarschuw beheerder
er is zelfs geen sluitings tijd in gennep....
Waarschuw beheerder
in de geemeente bunschoten spakenbrug werd er ook wel eens een halletje afgehuurd met een paar lokale dj's erin dat is er een paar keer geweest. politie kwam af en toe kijken of het allemaal rustig verliep enzo ging perfect

toen is er een verslaggever een keer binnen geweest en heeft daar iemand een joint zien roken en een pilltje nemen.

dit kwam groots in de lokale krant = gemeenteraad over stuur = de hal was niet meer brandveilig genoeg en mocht niet verhuurd worden wegens bestemmings plan bla bla bla bla.
Waarschuw beheerder
Groot gelijk. Al die opgeschoten hooligans en aanverwante drugsgebruikers veroorzaken overlast. En dat heb ik het nog niet eens over de geluidsoverlast die het hele dorp één avond in het hele jaar ondervindt
Waarschuw beheerder
daar hadden we hier bij een discotheek ook last :/ paar club hell feestjes feestjes, begon de christelijke party te zeuren over de naam, het kale tuig wat er rondliep, drugs gebruik
enz
Waarschuw beheerder
alle gemeentes zijn het zelfde. laten de wethouders e.d. eerst eens naar hun eigen kijken en wat ze vroeger zelf allemaal deden toen ze jong waren.
Die hippie feesten waren toch ook met drugs enzo.