Patat is ook best wel vet idd.. F.E.A.R ook 
Nee sorry officieel is het nog niet uit, onofficieel wel...
"nieuwsgroepen"
pm voor interesse
[edit] athans het kan ook best dat het spel al uit is, ik heb het niet orgineel dit kwam ik tegen op het net [url]http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=68528&format=full&ext=.jpg[/url][/edit]
"nieuwsgroepen"
pm voor interesse
[edit] athans het kan ook best dat het spel al uit is, ik heb het niet orgineel dit kwam ik tegen op het net [url]http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=68528&format=full&ext=.jpg[/url][/edit]
laatste aanpassing
Ik speel m op een p4. 3,4 met 2048 gb en een x800xt en hij trekt het hier maar net dus ja...
dan heb jij een flut pc
XP 2100 , 512ram, Gf4ti4400
demo ,doet het aannemelijk goed
2048 gb
wat bedoel je?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 18:45:wat bedoel je?
zn werkgeheugen denk ik
gb -> mb
laatste aanpassing
heb 'm net gespeeld..
kep dr geen woorden voor..
ja 1...
speel 'm op een p4 3,2 Ghz, 1 gig intern. 256 mb x800xt
loopt best
af en toe een kleine hapering maar dat is minimaal 
pff veel te veel spellen en zo weinig tijd!
daar gaat m'n leven
*edit*
Heb even wat screenshots gemaakt
Speel alles op high alleen met anti aliasing aan trekt ie 't niet





kep dr geen woorden voor..
ja 1...
speel 'm op een p4 3,2 Ghz, 1 gig intern. 256 mb x800xt
loopt best
pff veel te veel spellen en zo weinig tijd!
daar gaat m'n leven
*edit*
Heb even wat screenshots gemaakt
Speel alles op high alleen met anti aliasing aan trekt ie 't niet
laatste aanpassing
Athlon 64 3200+
2Gb DDR400 cas 2
X800XL 256mb
win xp pro sp2 geoptimaliseerd (gewijzigd services.msc)
gedefragmenteerd en al...
maar het spel draait voor geen mallemoerrrr..
op
1024 x 768 x 32, maximum setting, 4xFSAA, 4xAA
Zit gemiddeld ron de 50 maar met inzinkers onder 25fps...
en een hoop hickups...
maar er is hoop! jaja want mijn audigy 2ZS was naar de klote en maakte ik dus gebruik van mijn onboard geluidskaartje (ALC850)
In serious sam 2 kan je het uittesten...
Zet ik het geluid op High en 30 kanalen... zat ik onder 12fps (en dan nog niet eens softwarematig eax2 aan)
Zet ik al het geluid low, 10 kanalen.. zat ik op mijn framecap van 75fps met af en toe een slowmo naar 40 (druk is).,.. amper merkbaar
Dus ik hoop dat zodra ik een nieuw geluidskaartje heb, ik er zo 15fps bij krijgt en zo niet onder de 35fps zone geraak.. (jajaa boven 25fps merkt ons oog het niet blablabla.. en toch vind ik het maar hakkie takkie niet soebelie)
2Gb DDR400 cas 2
X800XL 256mb
win xp pro sp2 geoptimaliseerd (gewijzigd services.msc)
gedefragmenteerd en al...
maar het spel draait voor geen mallemoerrrr..
op
1024 x 768 x 32, maximum setting, 4xFSAA, 4xAA
Zit gemiddeld ron de 50 maar met inzinkers onder 25fps...
en een hoop hickups...
maar er is hoop! jaja want mijn audigy 2ZS was naar de klote en maakte ik dus gebruik van mijn onboard geluidskaartje (ALC850)
In serious sam 2 kan je het uittesten...
Zet ik het geluid op High en 30 kanalen... zat ik onder 12fps (en dan nog niet eens softwarematig eax2 aan)
Zet ik al het geluid low, 10 kanalen.. zat ik op mijn framecap van 75fps met af en toe een slowmo naar 40 (druk is).,.. amper merkbaar
Dus ik hoop dat zodra ik een nieuw geluidskaartje heb, ik er zo 15fps bij krijgt en zo niet onder de 35fps zone geraak.. (jajaa boven 25fps merkt ons oog het niet blablabla.. en toch vind ik het maar hakkie takkie niet soebelie)
Yep, dit is trouwens het eerste spel...waarbij mij VGA z'n Fan van 20% throttelde naar 55% hehe, gelukkig was het niet zo'n lawaai maar het was wel grappig om te zien..datie begon te zweten.. er zit 1.6ns (bijna alle andere merken van dezelfde chipset hebben 2.0nsgeheugen) geheugen op dus in principe kan ik nog redelijk overklokken nu maar is ff checken of dat ook het geval is bij de core
het ligt hoogstwaarschijnlijk aan:
- onboard sound
- mijn G partitie (game partitie) zit vol, of je nou goed defrag ofniet een volle partitie kan slecht presteren alleen dan zou het ook in andere spellen merkbaar moeten zijn..
- Het spel zelf, shitty optimalisatie...
er blijken zelfs een hoop mensen met een A8N sli deluxe/premium bordje het spel niet eens op te kunnen starten.... keb datzelfde bordje maar met een up to date bios.. soo... how knows...
en anders gaat het spel de kast in... over +/- 2 jaar met een nieuwe generatie vidkaart... draait het spel op 6xfsaa en 16xAA alles maxed out op 1280 hehe..
achja zit er ook niet zo overin, heb ook niks betaalt (gelukkig)
het ligt hoogstwaarschijnlijk aan:
- onboard sound
- mijn G partitie (game partitie) zit vol, of je nou goed defrag ofniet een volle partitie kan slecht presteren alleen dan zou het ook in andere spellen merkbaar moeten zijn..
- Het spel zelf, shitty optimalisatie...
er blijken zelfs een hoop mensen met een A8N sli deluxe/premium bordje het spel niet eens op te kunnen starten.... keb datzelfde bordje maar met een up to date bios.. soo... how knows...
en anders gaat het spel de kast in... over +/- 2 jaar met een nieuwe generatie vidkaart... draait het spel op 6xfsaa en 16xAA alles maxed out op 1280 hehe..
achja zit er ook niet zo overin, heb ook niks betaalt (gelukkig)
laatste aanpassing
spel zelf is wel goed geprogrammeerd.. alleen af een toe even haperen als ie moet laden ofzo.. maar das minimaal
partitie zou kunnen.. maar lijkt me opzich ook nie echt de reden
moederbord zou t dan misschien aan kunnen liggen of dat onboard sound gebeuren (dat zuigt zoiezo 9 vd 10x)
k heb ook een asus moederbord en gaat goed hier
partitie zou kunnen.. maar lijkt me opzich ook nie echt de reden
moederbord zou t dan misschien aan kunnen liggen of dat onboard sound gebeuren (dat zuigt zoiezo 9 vd 10x)
k heb ook een asus moederbord en gaat goed hier
Ja Half Life 2, FarCry, Serious Sam 2, Doom 3
allemaal next gen.. allemaal games die ik maxed out boven de 50fps speel
AI routines van FEAR zijn weliswaar next-gen
maar de rest niet.
Half life 2 - physics is geavanceerder
Doom 3 - Kwaliteit is hoger
Farcry hangt er tussen.
check mijn specs op de zgn Next gen videokaarten na... is mijn pc highend next gen.
elke keer dat een videokaart fabrikant een nieuwe lijn kaarten uitbrengt is niet automatisch een next gen.
Ik hoop gewoon dat het spel wat soepeler loopt
allemaal next gen.. allemaal games die ik maxed out boven de 50fps speel
AI routines van FEAR zijn weliswaar next-gen
maar de rest niet.
Half life 2 - physics is geavanceerder
Doom 3 - Kwaliteit is hoger
Farcry hangt er tussen.
check mijn specs op de zgn Next gen videokaarten na... is mijn pc highend next gen.
elke keer dat een videokaart fabrikant een nieuwe lijn kaarten uitbrengt is niet automatisch een next gen.
Ik hoop gewoon dat het spel wat soepeler loopt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 23:39:Ja Half Life 2, FarCry, Serious Sam 2, Doom 3
allemaal next gen.. allemaal games die ik maxed out boven de 50fps speel
AI routines van FEAR zijn weliswaar next-gen
maar de rest niet.
Half life 2 - physics is geavanceerder
Doom 3 - Kwaliteit is hoger
Farcry hangt er tussen.
check mijn specs op de zgn Next gen videokaarten na... is mijn pc highend next gen.
elke keer dat een videokaart fabrikant een nieuwe lijn kaarten uitbrengt is niet automatisch een next gen.
Ik hoop gewoon dat het spel wat soepeler loopt
Die games zijn niet echt next gen zeg maar... De engines zullen wel opgepoetst / getuned worden voor next gen titels. Maar dat is heel wat anders.
En je moet ook bedenken dat F.E.A.R een jaar later gereleased is dan de nieuwste van de serie die jij opgenoemd hebt... Half Life 2.
Een jaar is al bijna bejaard in computerland (niet dat bejaard slecht is)
laatste aanpassing
Waarom is F.E.A.R volgens jou NEXT-GEN?
Zoals ik daarvoor zei, op de geavanceerdere AI routines, HDR (wat ook support word door HL2)Is het spel in feite niks nieuws onder de 'technische horizon'.
Ja de genre is nieuw... FPS/Thriller
Wat een next-gen maakt is dat het stappen verder is en geloof me tussen F.E.A.R en Half-life zitten er zelfs geen grote stappen verschil.
Dit spel zet enkel een nieuwe AI-maatstaf en Sfeer in games.
Unreal 3 engine dat is next-gen graphics & physics.
Zoals ik daarvoor zei, op de geavanceerdere AI routines, HDR (wat ook support word door HL2)Is het spel in feite niks nieuws onder de 'technische horizon'.
Ja de genre is nieuw... FPS/Thriller
Wat een next-gen maakt is dat het stappen verder is en geloof me tussen F.E.A.R en Half-life zitten er zelfs geen grote stappen verschil.
Dit spel zet enkel een nieuwe AI-maatstaf en Sfeer in games.
Unreal 3 engine dat is next-gen graphics & physics.
laatste aanpassing
HDR is nieuw.. dat is pas net aan HL2 toegevoegd.. Dat had je een jaar geleden nog niet. Dus dat HDR, fckin slimme al, goede physics (niet zo goed als HL2..helaas) maakt die game zeker wel next gen.
Voor een pc is het niet zo een groot verschil, omdat er om de zo veel tijd nieuwe hardware op de markt komt.
Maar het is zeker wel next gen genoeg om niet op max op je pc te kunnen draaien.
Het is toch mooier dan HL2 en of doom3...En omdat die AL zo ingewikkeld is freet dat ook veel rekenkracht.
Kzit hier ook met een Geforce 6800 LE die na een jaar alweer 100 euro goedkoper is..dit gewoon omdat het alweer oud is.
BTW rond de tijd dat jij games met de unreal 3 engine ziet vind je het ook niet meer zo next-gen.
Voor een pc is het niet zo een groot verschil, omdat er om de zo veel tijd nieuwe hardware op de markt komt.
Maar het is zeker wel next gen genoeg om niet op max op je pc te kunnen draaien.
Het is toch mooier dan HL2 en of doom3...En omdat die AL zo ingewikkeld is freet dat ook veel rekenkracht.
Kzit hier ook met een Geforce 6800 LE die na een jaar alweer 100 euro goedkoper is..dit gewoon omdat het alweer oud is.
BTW rond de tijd dat jij games met de unreal 3 engine ziet vind je het ook niet meer zo next-gen.
laatste aanpassing
deTuinman
waarom altijd dat domm hardware comentaar je weet geen zak van comps.
bij jouw draait die meschien lekker op je ouwe back maar je draait het spel op dx7 of 8 en geen dx9, giganties verschil vooral in vissuals.
dus voordat je zoiets stoms zegt dat iemand een flut pc heeft omdat die vind dat het spel bagger draait. ik vind het spel ook bagger draaien ik vind toch weld at ik met mijn hardware met alles op max toch nog een beetje AA en AF kan gebruiken.
btw mensen next gen is fear niet zo echt vind ik, niet echt iets nieuws of zoveel beter uitziend en het loopt nogal bagger voor de looks dat het spel bied beetje doom3ish, unreal3 engine is pas de echte nextgen:
als die net zo goed draait als de unreal2004 dan word 2006 een mooi gamejaar.
waarom altijd dat domm hardware comentaar je weet geen zak van comps.
bij jouw draait die meschien lekker op je ouwe back maar je draait het spel op dx7 of 8 en geen dx9, giganties verschil vooral in vissuals.
dus voordat je zoiets stoms zegt dat iemand een flut pc heeft omdat die vind dat het spel bagger draait. ik vind het spel ook bagger draaien ik vind toch weld at ik met mijn hardware met alles op max toch nog een beetje AA en AF kan gebruiken.
btw mensen next gen is fear niet zo echt vind ik, niet echt iets nieuws of zoveel beter uitziend en het loopt nogal bagger voor de looks dat het spel bied beetje doom3ish, unreal3 engine is pas de echte nextgen:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:32:deTuinman
waarom altijd dat domm hardware comentaar je weet geen zak van comps.
bij jouw draait die meschien lekker op je ouwe back maar je draait het spel op dx7 of 8 en geen dx9, giganties verschil vooral in vissuals.
wat lul jij nou dom, ga ff ergens anders bluffen ik draai het met dx9, en wie zegt dat ik alle hardware in default draai.
NErd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:46:wat lul jij nou dom, ga ff ergens anders bluffen ik draai het met dx9, en wie zegt dat ik alle hardware in default draai.
NErd
De GF 4 ti-series ondersteunen enkel tot DX8.1 (oftewel Dx8 met HWmatig pixel & vertex shaders.
Is idd niet tevergelijken met DX9
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:32:btw mensen next gen is fear niet zo echt vind ik, niet echt iets nieuws of zoveel beter uitziend en het loopt nogal bagger voor de looks dat het spel bied beetje doom3ish, unreal3 engine is pas de echte nextgen: als die net zo goed draait als de unreal2004 dan word 2006 een mooi gamejaar
Met jou ben ik het eens....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 00:33:Is idd niet tevergelijken met DX9
wanneer de shader is upgegrade is de dx9 toch te hanteren?
Uh er valt niks up te graden, tenzij je een lab heb waar je videokaarten kan modificeren 
De shaders in Dx8.1 zijn de eerste die hardwarematig worden verwerkt, die zouden nooit de complexiteit van een DX9c game kunnen verwerken.
Wat je upgrade is gewoon de API (in dit geval Dx9) op je OS heeft voor de rest niks te maken, is voor de compabiliteit.
Laat ik het zo zeggen, je pc maakt gebruik van de DX9c API anders zou je pc niet weten hoe hij de instructies van bijv de engine v/d game moet verwerken. Echter niet alle toeters en bellen worden gegenereerd. DX is backwards compatible.
ontopic:
Mensen bleek me geluidskaart (of het gebrek er aan te zijn)..
Me audigy 2ZS was naar de klote, gebruikte ALC850... heb even een geluidskaart Xi Fi geleent... en meteen 50FPS meer hahahaha...
Geen framedrops, geen stotteringen...
Ik was voor alsnog nooit overtuigd van de nut van een hardwarematig geluidskaart...
nu wel.
De shaders in Dx8.1 zijn de eerste die hardwarematig worden verwerkt, die zouden nooit de complexiteit van een DX9c game kunnen verwerken.
Wat je upgrade is gewoon de API (in dit geval Dx9) op je OS heeft voor de rest niks te maken, is voor de compabiliteit.
Laat ik het zo zeggen, je pc maakt gebruik van de DX9c API anders zou je pc niet weten hoe hij de instructies van bijv de engine v/d game moet verwerken. Echter niet alle toeters en bellen worden gegenereerd. DX is backwards compatible.
ontopic:
Mensen bleek me geluidskaart (of het gebrek er aan te zijn)..
Me audigy 2ZS was naar de klote, gebruikte ALC850... heb even een geluidskaart Xi Fi geleent... en meteen 50FPS meer hahahaha...
Geen framedrops, geen stotteringen...
Ik was voor alsnog nooit overtuigd van de nut van een hardwarematig geluidskaart...
nu wel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 09:53:Wat je upgrade is gewoon de API (in dit geval Dx9) op je OS heeft voor de rest niks te maken, is voor de compabiliteit.
ok my fault, thanks voor info















