haha rijles is toch leuk rob
lukt ut al een beetje ??
is mijn eerste
en toen sloopte hij z'n versnellingsbak
dus zeik niet watje
ik moet nuchter zijn
de meester zelf is der niet bij
door de week drink nik niet eens
toevallig gister wel hehe
wat klopt er niet
ik ben geen alcholist
Ook niet een heel klein beetje weekend alcoholist?
Ik iig wel. Daar heb ik voor in een praatgroep gezeten, maar daar ben ik uit gezet (was op woensdag dronken)
laatste aanpassing







![[img width=561 height=472]http://groups.msn.com/_Secure/0UgAAANgZUUxB6l*5gMg1aoJMAlQqbnkIK7NhJtp*BhmzwLtMHhuyr3vmm4rjupcusjPKlsvrBoWY38g7vkILri1TD2Iz05lJ0A2fpHL5arqIWa3hWsjLRdBmHVxOVwgN/club%20tutterlup%20copy.jpg?dc=4675521384853157665[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0UgAAANgZUUxB6l*5gMg1aoJMAlQqbnkIK7NhJtp*BhmzwLtMHhuyr3vmm4rjupcusjPKlsvrBoWY38g7vkILri1TD2Iz05lJ0A2fpHL5arqIWa3hWsjLRdBmHVxOVwgN/club%20tutterlup%20copy.jpg?dc=4675521384853157665)


