Sony stelt niet langer een limiet van een minimaal aantal "dode pixels"
voor het omruilen van de PlayStation Portable (PSP)
Verklaring van de Marketing Manager Brand PlayStation Nederland aan
Kassa, namens David Reeves, President van Sony Computer Entertainment
Europe:
,,De PSP is een hoog kwalitatief product dat met grote zorg geproduceerd wordt.
Ervaring uit andere werelddelen leert ons dat er bijzonder weinig defecten optreden.
Wij hebben uit de reacties op jullie uitzending begrepen dat er grote zorg is over
zogenaamde "dode pixels"
Door de constructie van de PSP (een perspex beschermlaag boven een LCD paneel
met grote pixeldichtheid) komt het voor dat andere fenomenen verward worden met
"dode pixels". Om dit te voorkomen raden we de consumenten aan om contact op
te nemen met onze servicelijn (Nederland: 0495-574817, België: 011-516406)
Wij dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel, en zullen zoals eerder gemeld
alle aanvragen individueel behandelen. Indien er een defect is aan het toestel -dat
niet aan onachtzaamheid van de consument te wijten is- zullen we overgaan tot
vervanging van het toestel volgens onze normale garantieprocedure. Er wordt
hierbij geen limiet van een minimaal aantal "dode pixels" gesteld.
Wij zullen ook contact opnemen met onze verdelers om elke vermelding in verband
met een minimaal aantal "dode pixels" van hun kassabonnen of andere documenten
te verwijderen. Wij hebben gisteren onze callcenters gecontacteerd om ook daar te
vermijden dat er nog misverstanden zijn rond onze service procedure.’’
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1851692
Dus inruilen die psp
voor het omruilen van de PlayStation Portable (PSP)
Verklaring van de Marketing Manager Brand PlayStation Nederland aan
Kassa, namens David Reeves, President van Sony Computer Entertainment
Europe:
,,De PSP is een hoog kwalitatief product dat met grote zorg geproduceerd wordt.
Ervaring uit andere werelddelen leert ons dat er bijzonder weinig defecten optreden.
Wij hebben uit de reacties op jullie uitzending begrepen dat er grote zorg is over
zogenaamde "dode pixels"
Door de constructie van de PSP (een perspex beschermlaag boven een LCD paneel
met grote pixeldichtheid) komt het voor dat andere fenomenen verward worden met
"dode pixels". Om dit te voorkomen raden we de consumenten aan om contact op
te nemen met onze servicelijn (Nederland: 0495-574817, België: 011-516406)
Wij dragen klanttevredenheid hoog in het vaandel, en zullen zoals eerder gemeld
alle aanvragen individueel behandelen. Indien er een defect is aan het toestel -dat
niet aan onachtzaamheid van de consument te wijten is- zullen we overgaan tot
vervanging van het toestel volgens onze normale garantieprocedure. Er wordt
hierbij geen limiet van een minimaal aantal "dode pixels" gesteld.
Wij zullen ook contact opnemen met onze verdelers om elke vermelding in verband
met een minimaal aantal "dode pixels" van hun kassabonnen of andere documenten
te verwijderen. Wij hebben gisteren onze callcenters gecontacteerd om ook daar te
vermijden dat er nog misverstanden zijn rond onze service procedure.’’
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1851692
Dus inruilen die psp







