Partyflock
 
Forumonderwerp · 807002
Ben op zoek naar een goed uitlaatsysteem en niet v­­oor het geluid maar echt om de op vooruit te gaan­
­
had zelf deze op het oog;


Kompleet uitl­aats­yteem (Groep-A 63mm) met tussendemper en eind­dempe­r enkel ovaal DTM 70x140mm voor Astra-G hatc­hback ­t/m 2.0L behalve OPC.

Sportuitlaatsystee­m Groep­-A (63mm) van hoogwaardig Chroomstaal-meta­al.

­
- Super kwaliteit.
- Mooi donker spor­tief uitl­aatgeluid.
- Tot 6% meer motorvermogen­
- Tot 7­0% minder tegendruk
- Motor trekt bet­er door.
­- Betere reactie van de motor op het g­asgeven.
-­ Einddemper-eindstuk van hoogwaardig ­edelstaal.
­- Eenvoudige montage door zeer goede­ passingen.
­- Zeer geschikt uitlaatsysteem ook ­bij 2.0L-Ombouw­ Aantal :

------------------­----------------­---------------------------------­-------------
On­derdeel nr : 3710153
Prijs :­ 475.00 €
Leverb­aar uit voorraad : Ja

hee­ft iemand ervaring ­met M-tech ?? of weet iemand w­at beters ?
laat et­ me horen

Btw vermeldt ook­ meteen ff welke Luchtfilter jullie het beste vind­en... iedereen heeft et altijd maar over k&n maar ­dr moet toch wat beters zijn dat ? en voor dit gel­dt etzelfde:gaat me niet om het geluid!
laatste aanpassing
een kontgat is het beste uitlaat systeem :yes:
 
Uitspraak van Maike-013 op maandag 29 augustus 2005 om 19:05:
een kontgat is het beste uitlaat systeem


Nog gratis ook!! :bounce:
als je een echte goeie wil moet je een variabele uitlaat kopen
 
EPS in hoogezand(GR)
 
zijn alleen maar duur :jaja:

Voor wat voor auto is het?
opel astra g 1.6 16v
 
Zal als ik jou was gewoon ff eps bellen en kijken wat de mogelijkheden zijn want een verkeerde keuze is gauw gemaakt en daar krijg je later spijt van/:

Maar daar hebben ze voor elke auto wel wat leuks
Artiest DanM
Ik zou voor Sebring gaan, van voor tot achter, dus vanaf je spruitstuk...dat wordt dan een spagettispruitstuk, tussendemper, einddemper(s) ( 2x110mm)zal ook wel aanwezig zijn voor een astra.....
 
vind sebring zwaar tegen vallen:/

Heb er zelf een einddemper van(zie foto)

Maar vind het geluid zwaar tegen vallen en dan zegge ze bij GKB de inporteur van sebring dat het oor verdovent moet zijn:s

Maar ben nu bezig om alles bij EPS weg te halen van voor naar achter
 
Sebring klinkt naar blik.

Denk dat het kwa uitlaat keuze geen zak zal uitmaken voor je 1.6je.Als je vermogen wilt,denk dan serieus eerst aan een ander blok.

Dit is dweilen met de kraan open.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 22:37:
Denk dat het kwa uitlaat keuze geen zak zal uitmaken voor je 1.6je.Als je vermogen wilt,denk dan serieus eerst aan een ander blok.

Dit is dweilen met de kraan open.


dat ben ik dus helemaal met je eens, zit dr al tijden over na te denken, heb ook al gekeken wat het gaat kosten ongv. om een OPC turbo dr in te laten zetten en dat kost een godsvermogen!
dan heb een andere uitlaat enz en ben ik sneller dan andere 1.6 16vtjes maar een standaard 1.8 16v trekt me dr nog uit :-S
laatste aanpassing
 
ja met een andere uitlaat zal het vermogen niet echt stijgen:s

Kan je beter je geld gaan besteden aan een andere chip(motor wordt weer te duur)of je moet er aardig wat voor over hebben
 
koop je je een dodge charger :D
 
koop je je een dodge charger


8)


:jaja: Dan laat je zeker de meeste auto's wel staan
laatste aanpassing
 
2liter turbo van een calibra??Kost geen drol,hangt hem erin samen met kabelboom en klaar 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 22:49:
2liter turbo van een calibra??Kost geen drol,hangt hem erin samen met kabelboom en klaar


heb dr niet zoveel verstand van maar ken je een blok van een 4x4 in een voorwielaangedreven auto hangen ?
Uitspraak van -PieT- op maandag 29 augustus 2005 om 22:42:
dan heb een andere uitlaat enz en ben ik sneller dan andere 1.6 16vtjes maar een standaard 1.8 16v trekt me dr nog uit


tis geen bromfiets, alleen een uitlaatsysteem haalt nix uit,
als je de kop iets aanpakt (flow verbeteren), andere nokkenassen, openluchtfilter, andere chip

heb dr niet zoveel verstand van maar ken je een blok van een 4x4 in een voorwielaangedreven auto hangen ?


neej dat konden we al lezen hier :)
de 4x4 wordt verdeelt bij je versnellingsbak, dat heeft dus niks met je motor te maken.
maar zo'n blok ombouwen in een astra is veel werk
andere kabelboom, computer, remmen enz
Uitspraak van Speedy-Wezep op maandag 29 augustus 2005 om 23:11:
neej dat konden we al lezen hier
de 4x4 wordt verdeelt bij je versnellingsbak, dat heeft dus niks met je motor te maken.
maar zo'n blok ombouwen in een astra is veel werk
andere kabelboom, computer, remmen enz


oke thnx...
veel werk okej, weet wel iemand die dat allemaal voor me wil doen... schat eens hoeveel het gaat kosten ?
ik denk aan uren tussen de 1000 en 2000 euro kwijt bent
en dan krijg je nog je blok(2 liter calibra) meestal afgetrapt en diverse andere onderdelen, schat het ook maar op een 1000 tot 2000 euro
 
Zijn genoeg mensen die zo'n blok er in 1dag inhangen,moet je zoeken op opel forum's.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 09:35:
Zijn genoeg mensen die zo'n blok er in 1dag inhangen,moet je zoeken op opel forum's.


ja zal ff een forum openen op astratuningclub.nl
maar mn neef heeft me eens een site verteld waar mensen alleen maar onderdelen adverteren, weet jij die toevallig ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 19:06:
Uitspraak van :aai:**Kwezel** op maandag 29 augustus 2005 om 19:05:
een kontgat is het beste uitlaat systeem

Nog gratis ook!!


en ook nog een grotere diameter ;):P
 
mijn uitlaat is 3inch o:) moet je best gat hebben :X