Soms heb je een plaat al een tijdje in je collectie en dan ff later wordt het een hit. Echt een plaat kopen wat al een hit is doe ik bijna nooit.
latin lovers van monika krusse is ook echt een hitplaatje maar die draai ik toch stiekum wel 's in een set, plaatje blijft het altijd goed doen en zit gewoon goede groove in.
Ik koop nu voornamelijk alleen nog maar minimal en techhouse. Daar heb je ook wel hitjes bij zitten, maar die zijn dan toch bij een veel kleiner publiek echt bekend.
latin lovers van monika krusse is ook echt een hitplaatje maar die draai ik toch stiekum wel 's in een set, plaatje blijft het altijd goed doen en zit gewoon goede groove in.
Ik koop nu voornamelijk alleen nog maar minimal en techhouse. Daar heb je ook wel hitjes bij zitten, maar die zijn dan toch bij een veel kleiner publiek echt bekend.
Draaien jullie veel 'hitjes'.
Zo ja, waarom? Zo nee, idem.
Zo ja, waarom? Zo nee, idem.
Luister maar: https://partyflock.nl/topic/793956
laatste aanpassing
Tis heel simpel, als DJ moet je goed je publiek aanvoelen en weten wat ze graag willen horen. Sta je geboekt op een feest waar veel volk loopt die hitjes wel kunnen waarderen draai je af en toe een hitje er tussen door. Sta je op een meer underground/illegal feest, no way dat er een hitplaatje opgezet wordt. Flexibel zijn heet dat !!
Ben dan wel geen dj maar ik vind dat als je techno draait dat je dan vernieuwend moet draaien, aangezien techno vernieuwend is. Je hoort de laatste tijd heel veel oudere techno weer terug van ongeveer 2 jaar terug, beetje jammer.. maar misschien wordt er tegenwoordig ook wel te weinig vernieuwende techno gemaakt
Maar ja wat is nu precies de definitie van een hitje. Tuurlijk Murder was the bass, pontape, latin lovers etc.. zijn echte hitjes. Maar je hebt ook veel platen die geen uitgeproken hitplaat zijn maar die toch overal behoorlijk veel gedraaid worden. Het is onzin dat techno altijd vernieuwend moet zijn en je dus altijd nieuwe platen moet draaien. Moet je 's kijken hoe het publiek reageerd als je tussen je technoset op een vette manier een old-school plaat inmixt. Het gaat uiteindelijk vaak om timming of een plaat goed valt of niet. En of het dan oud of nieuw is maakt echt niks uit. Belangrijk vind ik wel dat je als dj altijd achter de muziek moet staan die je draait, hit of geen hit.
Een hit is vanaf zn release niet meteen een hit he
Ik heb bijv. Cave - street carnival erg lang gedraaid voordat het een "hit" werd vanwege Innercity ....
Ik denk dat je als je een plaat draait die op het punt staat een hit te worden je hem niet meer moet draaien ... bij underground techno zal dat weinig voorkomen over het algemeen
Denk dus dat het ook niet samengaat techno en hitjes draaien ... als het eenmaal een hitje is hadtie allang niet meer in je tas moeten zitten
Die nieuwe hardtechno "hitjes" is natuurlijk weleens geinig, maar je moet er niet mee worden doodgegooid zoals nu eigenlijk wel gebeurd
Ik heb bijv. Cave - street carnival erg lang gedraaid voordat het een "hit" werd vanwege Innercity ....
Ik denk dat je als je een plaat draait die op het punt staat een hit te worden je hem niet meer moet draaien ... bij underground techno zal dat weinig voorkomen over het algemeen
Denk dus dat het ook niet samengaat techno en hitjes draaien ... als het eenmaal een hitje is hadtie allang niet meer in je tas moeten zitten
Die nieuwe hardtechno "hitjes" is natuurlijk weleens geinig, maar je moet er niet mee worden doodgegooid zoals nu eigenlijk wel gebeurd
Dan moet je eens kijken op: www.partyflock.nl 
Dat heeft ook niemand gezegd, hoor! De vraag is of hitjes slechts tijdelijk gedraaid mogen worden.
maar een hit wilt niet in alle gevallen zeggen dqt het een slecht nummer is
Dat heeft ook niemand gezegd, hoor! De vraag is of hitjes slechts tijdelijk gedraaid mogen worden.
laatste aanpassing








