was ook in schijndel geweest pas bij de DTT meeting
alleen het was er wel erg klein en rustig
Dat was mijn schuld... Ik had de auto's iets te dicht op elkaar geparkeerd
Ik zit bij Hypertuning, leuke club voor alle merken...We hebben o.a. een Ford Mustang uit 1965 in de club, maar ook een M535i en nog veeeeel meer
www.hypertuning.nl
www.hypertuning.nl
alfa romeo 145 club
www.alfaromeo145club.nl
(niet specifiek tuning btw)
errug leuke mensen, en wat ook makkelijk is, is dat je bij veel bedrijfen "club-korting" krijgt (maar dat zal wel bij meer clubs zo zijn)
verder hoef je een "bella" uiteraad niet veel te verfraaien, want de strakke mooie itaaliaanse lijnen, zijn al mooi zat
www.alfaromeo145club.nl
(niet specifiek tuning btw)
errug leuke mensen, en wat ook makkelijk is, is dat je bij veel bedrijfen "club-korting" krijgt (maar dat zal wel bij meer clubs zo zijn)
verder hoef je een "bella" uiteraad niet veel te verfraaien, want de strakke mooie itaaliaanse lijnen, zijn al mooi zat
die foto die eronder staat is toch niet van die meeting op 3 juli in schijndel??
Jawel! Voor meer foto's zie: http://www.mijnalbum.nl/Album=ILEIIUGO
huh waar stonden die auto's allemaal dan die daar op zn grasveld staan??
wij hebben alleen dat stukje gezien voor die "garage" langs de weg..
waar de deden paintbrushen en waar zn F1 wagen stond
en daar stonden niet zo heel erg veel auto's
donateur
tsja wil ook wel weer eens lid worden van een bmw club..
was met me hyundai ook lid van 2 clubs maarja welke moet ik dan lid van worden met me bmw...
heb geen zin in elke week een meeting en 200 jaarkosten
Misschien moet je eerst eens een kijkje nemen op het BMW Club 2003 Forum..
Heb sinds een paar weken ook een bmw en dat is best een leuk forum van een gezellig clubje..
Weet iemand of er ook nog ander tuning clubs in zeeland zijn behalve opel club zeeland ??
ja er zijn er best wat in zeeland
http://www.norules-carfriends.nl/
http://www.tuningclubzeeland.nl/
http://www.tuningmaniacs.nl/
en nog wel een paar waar in geen internet adres van weet
laatste aanpassing
Ikzelf ben lid van Hondamatics, www.hondamatics.nl, de gezelligste Honda-tuningclub van Nederland... 



















