Kennen jullie de soundbug al? Dat is een apparaat die van elk vlak oppervlak een speaker kan maken. M'n pa heeft er laatst één besteld en het werkt echt master.
Gewoon even tegen een ruit plakken en je heb zeer goed volume (geen bass natuurlijk)
Kijk hier voor meer info:
www.soundbug.nl/
Ps: Het is wel een site van een klasgenoot van me (hij is de importeur), maar zeker geen spam.
Gewoon even tegen een ruit plakken en je heb zeer goed volume (geen bass natuurlijk)
Kijk hier voor meer info:
www.soundbug.nl/
Ps: Het is wel een site van een klasgenoot van me (hij is de importeur), maar zeker geen spam.









