Partyflock
 
Forumonderwerp · 609284
254x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
wie gaat er naar multi en verkoopt veel PEP?
ik moet een paar gram hebben... :D

Latexx, Sean :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha relaxx tog :P

grammetje is een bommetje :P

Latexx
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
dealen via internet, heel slim :S
Waarschuw beheerder
donateur
:X:X
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik kan et wel voor je regelen me nummer is 112........:S

:X
Waarschuw beheerder
Die ene man met dat zwarte haar die een grote rugzak bij heeft. Die heeft altijd een hele hoop bij!
Die rugzak is op het einde van de avond altijd helemaal leeg.
Al die drugs gebruikers op feesten :S
Die drugs is niet meer aan te slepen.
Waarschuw beheerder
Hij zou voor de grap es een GOEIE gram pep krijgen en daar een bommetje van make.... oei oei ;P
 
Waarschuw beheerder
Wat een kerel, dan regel je toch wat pep van tevoren en neem je het mee naar binnen.
Waarschuw beheerder
haha idd. als je 1 gram goeie pep hebt ben je helemaal waus zo hard ga je dan.en ik vind dat deze topics gelijk gedelete moeten worden