Partyflock
 
Forumonderwerp · 739911
2 volgers · 15127x bekeken
Werkzaam bij One-Music
Waarschuw beheerder
donateur
Voor als je het even kwijt wilt ;)

Voor de ladies iig makkelijk liegen ;) niemand die naar
je kijkt als je aan het typen bent O:)

ik heb maat 45
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb maat 39 van laarzen, 40 van Doccies en 41 bij Nike Air Max.
 
Waarschuw beheerder
39/40 :yes:
 
Waarschuw beheerder
35/36 En vind dat soms een probleem, vooral met zomer schoenen zoeken...
Waarschuw beheerder
donateur
42 :/ niet handig
Waarschuw beheerder
donateur
Maatje 46...:S
 
Waarschuw beheerder
42
Waarschuw beheerder
Lekker boeie wat voor een schoenmaat iemand heeft hahahaha
Keb 39
 
Waarschuw beheerder
38.5/39
Waarschuw beheerder
donateur
45
Waarschuw beheerder
donateur
stil hier :/
Waarschuw beheerder
Maatje 5,5 in All-Stars, al heb ik t gevoel dat die maten bij de laatste collecties niet kloppen. Heb nu een maat 5 en die zit ook goed, alleen wat krapjes. Maar als ik die in maat 5,5 neem zijn ze weer te ruim. Terwijl degene die ik nu heb goed zijn.
Waarschuw beheerder
Is verschillend..

Kisten 38..
'Gewone' schoenen 39
Nikes 42 :)
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maat 36 :( hoezo echt mini voetjes:'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
45
Waarschuw beheerder
44/45
 
Waarschuw beheerder
37
Waarschuw beheerder
47,5 :o
 
Waarschuw beheerder
47,2
 
Waarschuw beheerder
40/41
 
Waarschuw beheerder
37/38 Hihih
 
Waarschuw beheerder
donateur
40
 
Waarschuw beheerder
39
 
Waarschuw beheerder
40/41
 
Waarschuw beheerder
maatje 36
 
Waarschuw beheerder
40/41
Waarschuw beheerder
Ben gelukkig niet de enige met grote voeten :P
IK heb maat 40.. :(
 
Waarschuw beheerder
38/39
 
Waarschuw beheerder
38/39
Waarschuw beheerder
Mn 'casual' schoenen zijn 46 en mn tennis schoenen maatje 47 :)
Waarschuw beheerder
maatje 39
 
Waarschuw beheerder
46
Waarschuw beheerder
hoi brood ei
srry geen sokken te koop hier
jij nog dan neej niet ik ook niet
maar ik heb schoen maat 41
 
Waarschuw beheerder
ech dak maat 36 heb maar het niet erg vind zo zijn me nike's heel goedkoop zodat je er meer kan kopen
 
Waarschuw beheerder
ik heb maat 36
 
Waarschuw beheerder
38 :P