facebook 24 augustus 2009 16:58Uitspraak van DOEMAARIETSOFZO op maandag 17 augustus 2009 om 06:49:▶volgens mij staat ie gewoon te pissen hier!!
BJK 24 augustus 2009 11:33Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 augustus 2009 om 00:07:▶ snap niet wat ik en de rest zo grappig vond Die gozer in zijn bananenpak deze kudde liep ook door de stad
BJK 24 augustus 2009 11:33Deze gozer later de op avond nog in Grunn gezien.. leuk zo'n vrijgezellenfeestje
ZugZwang (Daro Makanura) Artiest {SHOWLIST artist 67682, 56109, 18260, 44387, 391} 24 augustus 2009 05:04Hey hier heeft ze dat Partyflock Kaartje nog niet in haar shirtje
ZugZwang (Daro Makanura) 24 augustus 2009 05:02Uitspraak van Harde Baas op zaterdag 22 augustus 2009 om 13:27:▶cd's van Rabutu! Aaaah Yes The Next Generation
facebook 24 augustus 2009 01:54Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 20 augustus 2009 om 19:26:▶Blonde in black
24 augustus 2009 00:26En daar stond je dan vanavond... t was spannend maar toch ook fijn... maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar 1... je kent t
d a v i d o f f 23 augustus 2009 12:10Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 19 augustus 2009 om 15:57:▶<--------------------------- Danteng spangeng brillengmang!
Muppet09 22 augustus 2009 16:13heeeeeeeeeeeeeee vriendin van lang geleden ,, ik was er niet jammer xxxxx