laatste aanpassing
389x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zal het even beetje beter uitleggen voor de leken onder ons.
Je gaat naar de site meld je even dan ga je naar je naar zoek subleage daar
tik je in VNM komt er te staan VNM demen dan meld je je daar voor aan
en kun je je team aan gaan maken teun moet je nog even goedkeuren wie er bij komt.
Je gaat naar de site meld je even dan ga je naar je naar zoek subleage daar
tik je in VNM komt er te staan VNM demen dan meld je je daar voor aan
en kun je je team aan gaan maken teun moet je nog even goedkeuren wie er bij komt.
is dat je teamnaam?
rose mitsubischi moskou
laura wint toch
knor knor
nou ikke zeker nie
wie o wie zal er gaan winnen
ikke , bart heeft bijna dezelfde opstelling als mij









![[img width=500 height=492]http://www.wendie.nl/upload/1131654218_Varkentje%20500.jpg[/img]](http://www.wendie.nl/upload/1131654218_Varkentje%20500.jpg)
