288x bekeken
heb ook ff geen zin om te kijken
Je moet nix he
Waarom spreekt Heady niet op deze flock.
Heeft het vast te druk
Oja heb zelf ook een flock geopend voor Frontliner.
Hij zal af en toe ook posten om jullie op de hoogte te houden.
Interresse?
Tuurlijk iedereen is welkom





