pfff mensen kwijt raken ben ik goed in
maarja vermaak me meestal wel in me 1tje
zaterdag awakenings fest. en daarna gelijk door naar ground zero
Ik heb mijn Ground Zero kaartje moeten verkopen. Te weinig geld en hertentamens
Ik heb mijn Ground Zero kaartje moeten verkopen. Te weinig geld en hertentamens
Zit er voor ons om die reden ook niet in
prijsvragen meedoen
en laat dat nou gewerkt hebbenHeb net 2 kaarten gewonnen voor GZ