Partyflock
 
940x bekeken
Waarschuw beheerder
Het is bijna weer zover: Defqon :D B)

weersvoorspelling tot nu:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats_weer/2235/weersverwachting
24 graden en zon :cheer:
Hopelijk wordt het zoiets :jaja:

Wat zijn jullie verwachtingen van deqfon? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe ja opsig kevin:P
Waarschuw beheerder
pfff mensen kwijt raken ben ik goed in :9 ben me vrienden de heledag kwijt :( maarja vermaak me meestal wel in me 1tje 8) nu eerst zaterdag awakenings fest. en daarna gelijk door naar ground zero :cheer: heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinu5!! op woensdag 28 juni 2006 om 00:14:
pfff mensen kwijt raken ben ik goed in


Anders ik wel :x


Uitspraak van Tinu5!! op woensdag 28 juni 2006 om 00:14:
maarja vermaak me meestal wel in me 1tje


Dat dan weer wel :yes:


Uitspraak van Tinu5!! op woensdag 28 juni 2006 om 00:14:
zaterdag awakenings fest. en daarna gelijk door naar ground zero


Dat doe je goed (y)
Ik heb mijn Ground Zero kaartje moeten verkopen. Te weinig geld en hertentamens :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op woensdag 28 juni 2006 om 00:19:
Ik heb mijn Ground Zero kaartje moeten verkopen. Te weinig geld en hertentamens


Zit er voor ons om die reden ook niet in..maar wie weet een graist kaart..:jaja: prijsvragen meedoen :P