Partyflock
 
Flockonderwerp · 48967
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Heej fellas,
Het is voor vele een dillemma...
talenten die in de pubertijd komen, willen toch uitgaan (+ alcohol, drugs, roken, etc.) en komen hierdoor soms in de problemen met hun coach, begeleider...
wat vinden jullie?, moet je leven voor de sport, of toch genieten en uitgaan? (waar je sport wel onder lijdt)..
Zelf gaa ik wel HEEL af en toe uit, maar drink al 2 jaar geen alcohol meer, of gebruik andere middelen.. Dit in afspraak met coach en sponsors..

WAT VINDEN JULLIE (SPORTERS + FEESTBEESTEN :D;))
 
Uitspraak van RoelMX op zaterdag 28 juli 2007 om 17:51:
omdat deze geleerd hebben de voete op de voetsteun te houde...

In de motor wegracerij is dat heel belangrijk.
Je moet zelfs druk uitoefenen (als je dus extreem plat ligt) met je buitenste voet (in een bocht naar rechts, dus je linker voet), is moeilijk uit te leggen, maar dat is voor meer contact oppervlak en grip. Je drukt de motor weer rechter op het asfalt, zet je je voet los van de buitenste step duw je eigenlijk de motor weer iets platter.

Daarom is verzitten/naast de motor hangen dus, ook uitgevonden. Je kunt door het gewicht van je lichaam te verplaatsen op de motor, net zo snel door de bocht, met een mindere hellingshoek alsdat je er gewoon op blijft zitten. Kneedownen is om je grondspeling te bepalen.
laatste aanpassing
tjah ik zou allebei doen als is t bij mij meer stappen dan sporten hoor hhahah:p
 
leven voor leuke dingen, dus en sporten en stappen ;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 17:12:
leven voor leuke dingen, dus en sporten en stappen

Benk ht mee eens
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 17:12:
leven voor leuke dingen, dus en sporten en stappen

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 14:31:
Benk ht mee eens

mm majah.. en als jeh moest kiezen om EEN van beide op hoog niveau te doen?? :O;):P
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 14:45:
In de motor wegracerij is dat heel belangrijk.
Je moet zelfs druk uitoefenen (als je dus extreem plat ligt) met je buitenste voet (in een bocht naar rechts, dus je linker voet), is moeilijk uit te leggen, maar dat is voor meer contact oppervlak en grip. Je drukt de motor weer rechter op het asfalt, zet je je voet los van de buitenste step duw je eigenlijk de motor weer iets platter.

Daarom is verzitten/naast de motor hangen dus, ook uitgevonden. Je kunt door het gewicht van je lichaam te verplaatsen op de motor, net zo snel door de bocht, met een mindere hellingshoek alsdat je er gewoon op blijft zitten. Kneedownen is om je grondspeling te bepalen.

dit verhaal heb ik ook welles gehoord!!, mijn oom heeft heeel lang op best wel hoog niveau gewegraced :D

maarjah, bij motocross is het (gelukkig) heel anders, daar maken we gebruik van vooral je knie-en, door deze tege de tank te klemmen heb je een optimale controle over je motor en voel je wat deze doet.. ook hoef je hierdoor minder te corrigeren...
verder gebruiken wij onze benen om bij sommige (platte) bochten met diepe sporen het been na voren te steken... dit kan zijn OF voor balans, of omdat je je motor zo plat gooit, dat er gewoonweg geen plek is voor je been+voet, omdat de afstand van de grond tot je moto minimaal is!
Natuurlijk is de vering bij cross SUPER belangrijk!!, maar ik heb gehoord van een sponsor van mij, dat deze bij racen minimaal zo belangrijk is?, klopt dat?

zelf rij ik met fabrieks Ohlins vering voor+achter, zul je wel kennen denk ik!
waar rij jij mee?:D
 
Ja logisch dat de 2 motoren een andere behandeling hebben, rijden beide op andere ondergrond en zijn TOTAAL verschillend opgebouwd. :yes:

Zeker weten dat vering belangrijk is bij het circuitrijden met je supersport ! Anders zit je binnen no time met een bandje die 0 grip meer levert, of je sponst helemaal in als je hard aanremt voor een bocht met standaard vering. (En zo zijn er zeker nog wel meer dingen, maar echt verdiept in vering heb ik me (nog, uiteraard) niet.)

Ik heb nog standaard vering, maar het is ook een straatfiets die van mij, ik ga volgend jaar beginnen met circuit rijden :yes: dan gaan er wel andere vering onder, mja... het is zo duur ! En ik heb geen sponsors he !

Ohlins ken ik wel, enorm goede stuurdempers voor op mijn fiets ;)
Vering weet ik niet waar ik voor zou gaan, hyperpro ofzo :yes:

Ik rij dus met een suzuki gsx-r600 2007 straatmotor.
laatste aanpassing
 
uitgaan !!
 
Uitspraak van RoelMX op maandag 30 juli 2007 om 20:50:
mm majah.. en als jeh moest kiezen om EEN van beide op hoog niveau te doen?? :O;):P

Uitgaaan
Geen sport voor mij.
Doordeweeks werken en in het weekend uitgaan (stappen, filmpje pakken enz.)

Ieder z'n ding he ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 07:51:
uitgaan !!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 12:08:
Uitgaaan

Uitspraak van Stifke op woensdag 1 augustus 2007 om 12:36:
Geen sport voor mij.

pfff... niet echte doorzetters he;).. hoe blijve jullie in vorm??:S:P.. op de dansvloer cker?? ;)

:cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 23:35:
Ohlins ken ik wel, enorm goede stuurdempers voor op mijn fiets
Vering weet ik niet waar ik voor zou gaan, hyperpro ofzo

ja ohlins is wel een van de beste heb ik gehoord op race gebied...
de nieuwe special editions van de Yamaha R1 2007 worden met ohlins fabrieks pompen geleverd voor EN achter :D:D...
ik wordt gesponsort voor yamaha en is egt schitterend om te zien hoeveel strakke fietse daar op een dag binnen komen.. huppah een lading van 30 R1's, binnen 35 min. weer na de dealers ;)..

als ik jou was zou ik gaan voor OHLINS, dit is erg duur, maar wel de beste, anders zou je nog even kunnen gaan kijken naar KYB (kyaba) ook erg goed merk...
en onthoud ook dat je je eigen originele veren weg kunt brengen naar een vering specialist, en deze je vering voor jou als herboren en precies op jou gewicht terug levert,,,
denk aan:

HK Racing suspension
Reiger Racing suspension
Promax Racing suspension
Shock Therapy Racing suspension
WP Racing suspension
Paardekam Racing suspension

en zo zijn er nog veeeeeeel meer hele goede!! (en stuk goedkoper als helemaal nieuwe vering kopen!! :O)

:cheer:
Leef wel n bietje voor allebei denk ik ;)
Uitspraak van RoelMX op woensdag 1 augustus 2007 om 15:23:
pfff... niet echte doorzetters he.. hoe blijve jullie in vorm??.. op de dansvloer cker??

Op het werk doordeweeks. ;)

Werk in de bouw, best zwaar zo nu en dan.
 
Uitspraak van RoelMX op woensdag 1 augustus 2007 om 15:28:
ja ohlins is wel een van de beste heb ik gehoord op race gebied...
de nieuwe special editions van de Yamaha R1 2007 worden met ohlins fabrieks pompen geleverd voor EN achter ...
ik wordt gesponsort voor yamaha en is egt schitterend om te zien hoeveel strakke fietse daar op een dag binnen komen.. huppah een lading van 30 R1's, binnen 35 min. weer na de dealers ..

als ik jou was zou ik gaan voor OHLINS, dit is erg duur, maar wel de beste, anders zou je nog even kunnen gaan kijken naar KYB (kyaba) ook erg goed merk...
en onthoud ook dat je je eigen originele veren weg kunt brengen naar een vering specialist, en deze je vering voor jou als herboren en precies op jou gewicht terug levert,,,
denk aan:

HK Racing suspension
Reiger Racing suspension
Promax Racing suspension
Shock Therapy Racing suspension
WP Racing suspension
Paardekam Racing suspension

en zo zijn er nog veeeeeeel meer hele goede!! (en stuk goedkoper als helemaal nieuwe vering kopen!! )

Jups, eerst nog een ander uitlaatsysteem, luchtfilter en powercommander of rapidbike. Af laten stellen bij Hoegee (Het team waar Barry Veneman voor rijd, die hebben ook een zaak in NL.)

En dan of een ander veringssysteem, (Ohlins is idd erg goed, maar ook hyperpro en WP suspensions zijn erg goed op supersports !) of m'n standaard vering wat strakker af laten stellen, vooral de voorkant is fabrieks af niet echt lekker.

En heb zelf weinig verstand van die dingen dus ga niet met m'n veerinstellingen aan de slag zelf. :no:
Uitspraak van Stifke op woensdag 1 augustus 2007 om 15:46:
Werk in de bouw, best zwaar zo nu en dan.

dat is cker waar.. heb je groots gelijk in... maar zoals je al zegt, dat is WERK..
nooit behoefte aan sport als ontspanning ofso, of hobby... zoals mountainbiken, harlopen of krachttraining ofso?? ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 17:29:
uitlaatsysteem,

welk merk?, weet je dat al...
mijn favorite merk is CKERS te weten: Acrapovic!!!
doet het op racers ook goed heb ik gehoord!! :D:D


Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 17:29:
En heb zelf weinig verstand van die dingen dus ga niet met m'n veerinstellingen aan de slag zelf.

heb je je motor nieuw gekocht?, want dan zit er vast wel een "gebruiksaanwijzing" :P bij.. daar staat precies in, hoe je de ingaande en uitgaande demping verandert..
bij cross (upsidedown) is onderste schroef Ingaande demping, en bovenste schroef uitgaande demping...

Als jou vering dus wat "sopt" zou in hem stugger maken in de INgaande demping, en UITgaande demping moet je zelf instellen wat je fijn vindt,,, dus na het remmen, of de motor dan weer omhoog springt voor optimaal stuur vermogen of dat ie gelijdelijk aan weer uitgaat.. voor ontlasting van je armen en schouders...

maar je kunt natuurlijk ook gewoon na de dealer gaan!!:P.. of een vering specialist ernaar laten kijken + afstellen.. :D:D

(maar blijf erbij: van zelf afstellen leer je veel,,, en kun je misschien laten ook je motor precies ZO afstellen zoals je wilt... dus anders in buitenland en dergelijke)
Neuhj niet echt, ben blij als ik thuis ben en even niets hoef te doen.

;)
Uitspraak van Stifke op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:00:
ben blij als ik thuis ben en even niets hoef te doen.

keej ;)
 
Uitspraak van RoelMX op donderdag 2 augustus 2007 om 23:03:
welk merk?, weet je dat al...
mijn favorite merk is CKERS te weten: Acrapovic!!!
doet het op racers ook goed heb ik gehoord!!

Yoshimura, voor op een suzuki de zeker weten het beste systeem ! En de Yoshimura Tri Oval dual tip qua geluid is bijna onovertrefbaar :respect:


Uitspraak van RoelMX op donderdag 2 augustus 2007 om 23:03:
heb je je motor nieuw gekocht?, want dan zit er vast wel een "gebruiksaanwijzing" bij.. daar staat precies in, hoe je de ingaande en uitgaande demping verandert..
bij cross (upsidedown) is onderste schroef Ingaande demping, en bovenste schroef uitgaande demping...

Als jou vering dus wat "sopt" zou in hem stugger maken in de INgaande demping, en UITgaande demping moet je zelf instellen wat je fijn vindt,,, dus na het remmen, of de motor dan weer omhoog springt voor optimaal stuur vermogen of dat ie gelijdelijk aan weer uitgaat.. voor ontlasting van je armen en schouders...

maar je kunt natuurlijk ook gewoon na de dealer gaan!!.. of een vering specialist ernaar laten kijken + afstellen..

(maar blijf erbij: van zelf afstellen leer je veel,,, en kun je misschien laten ook je motor precies ZO afstellen zoals je wilt... dus anders in buitenland en dergelijke)
`

Weet wel hoe het moet, maar ik ga er zelf niet aan zitten kloten, kun je beter gewoon aan profs overlaten. Zit er liever niet aan ;) Die mensen kunnen 'm afstellen op een basis afstelling voor mijn gewicht en lengte, alleen zou ik feedback moeten geven over hoe het dan nog aanvoeld en fine tunen. Dat zou ik wel zelf moeten doen, want als ik ga racen heb ik geen heel team bij me. En iedere keer terugkomen om hem weer af te laten stellen word me te duur. Later zal ik het wel zelf doen, maar eerst maar eens ervaring op doen, ik ben meer van het kijken en dan kunnen :yes:.

En ik heb het liefste een stug op de weg liggende motor, een stijve veerafstelling dus.


Uitspraak van RoelMX op donderdag 2 augustus 2007 om 23:03:
(maar blijf erbij: van zelf afstellen leer je veel,,, en kun je misschien laten ook je motor precies ZO afstellen zoals je wilt... dus anders in buitenland en dergelijke)

Ik ben meer van het kijken en dan kunnen, dus ik laat het liever doen en kijk dan mee hoe ze het doen.
 
Zat net trouwens een filmpje te kijken van wegracers (Biaggi en Hayden, die op die blauwe fiets herken ik niet) op supermotards.

Damn wat kunnen die gasten sturen zeg !

http://www.motormeuk.nl/bekijken/95/filmpje/Motogp-coureurs-op-een-Supermotard.html
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 21:49:
Ik ben meer van het kijken en dan kunnen, dus ik laat het liever doen en kijk dan mee hoe ze het doen.

oke begrijp ik wel... das ook wel fijn vindt ik!!

ik heb zelf heel erg, day als ik iets zelf doe aan mijn bike, dat ik dan tijdens de wedstrijd en of trainingen niet egt vertrouwen heb in de prestaties van me motor.. laat het ook liever door professionals doen.. dan ben ik veel zekerder op de motor en vraag ik ook meer van mun fiets.. ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 21:49:
Yoshimura, voor op een suzuki de zeker weten het beste systeem ! En de Yoshimura Tri Oval dual tip qua geluid is bijna onovertrefbaar

dit merk heb ik welles gehoord, maar ken ik niet egt.. wist ook niet dat het zo populair was in de racerij... maar wil het best van je aan nemen o:):P..

op cross gebied doen, Leovincie X3 (de X-series), Acrapovic Carbon/Titanium edities), HGS, DOMA, en Arrow Racing pipes het heeel goed.. en dat zijn ook cker de beste merken...
in de VS rijden ze dan nog veel met Pro-Circuit Exhaust Systems, maar dat is meer Show qua geluid vindt ik... :P:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 22:28:
Zat net trouwens een filmpje te kijken van wegracers (Biaggi en Hayden, die op die blauwe fiets herken ik niet) op supermotards.

Damn wat kunnen die gasten sturen zeg !

die kerels zijn egt TE gek op een supermotard :O:O...
egt vet hoe ze zo schuin remmend de bocht aansturen met voet nog gewoon op de packs :O:P:P... ziet er wel goed uit..
en die hayden die de bocht stoppie-end aanremd... die spoort ook niet helemaal :O:O o:) :cheer:

maar die lui kunnen egt wel sturen!
 
Uitspraak van RoelMX op dinsdag 7 augustus 2007 om 09:56:
dit merk heb ik welles gehoord, maar ken ik niet egt.. wist ook niet dat het zo populair was in de racerij... maar wil het best van je aan nemen ..

op cross gebied doen, Leovincie X3 (de X-series), Acrapovic Carbon/Titanium edities), HGS, DOMA, en Arrow Racing pipes het heeel goed.. en dat zijn ook cker de beste merken...
in de VS rijden ze dan nog veel met Pro-Circuit Exhaust Systems, maar dat is meer Show qua geluid vindt ik

In de wegracerij/supersports op straat zijn Yoshimura, Akrapovic, Arrow, Laser, Bos, Termignoni(eigenlijk alleen ducati) en Leovince wel de meest voorkomende uitlaat merken.
Uitspraak van RoelMX op dinsdag 7 augustus 2007 om 09:58:
die kerels zijn egt TE gek op een supermotard ...
egt vet hoe ze zo schuin remmend de bocht aansturen met voet nog gewoon op de packs ... ziet er wel goed uit..
en die hayden die de bocht stoppie-end aanremd... die spoort ook niet helemaal

maar die lui kunnen egt wel sturen!

Wat ik het mooiste vind is de wegrace stijl en de supermotard stijl combineren van Hayden, al slidend op de bocht af komen en ff kneedownen. Machtig mooi ! :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 17:31:
In de wegracerij/supersports op straat zijn Yoshimura, Akrapovic, Arrow, Laser, Bos, Termignoni(eigenlijk alleen ducati) en Leovince wel de meest voorkomende uitlaat merken.

keeej,, meeste merken ken ik wel.. maar hebben jullie op sommige circuits ook te maken met geluidsoverlast en moet je bijvoorbeeld een DB-killer in je pijp douwen?


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 17:31:
Wat ik het mooiste vind is de wegrace stijl en de supermotard stijl combineren van Hayden, al slidend op de bocht af komen en ff kneedownen. Machtig mooi !

ja egt gaaf... met de knie aan de grond en weg laten breken achter :P:O...
maar het stukje off-road, stelt niet zoveel voor.. gewoon goed harde ondergrond en een makkelijk te springen dubbelschans... maar toch, meeste prof-racers kunnen op elke motor wel goed uit de voeten.. dus meestal ook op een crosser, op een MX-track ;)o:)
 
Uitspraak van RoelMX op woensdag 8 augustus 2007 om 10:16:
keeej,, meeste merken ken ik wel.. maar hebben jullie op sommige circuits ook te maken met geluidsoverlast en moet je bijvoorbeeld een DB-killer in je pijp douwen?

Als je echt wil circuitracen op amateur niveau, voor jezelf, dus geen cups maar gewoon circuitdagen etc. Moet je zelfs je originele pijp op veel circuits hebben, omdat je anders over de DB grens heen gaat.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 16:45:
Moet je zelfs je originele pijp op veel circuits hebben, omdat je anders over de DB grens heen gaat.

pff.. das klote,, maar circuitdagen zijn dan tog op een circuit.. en das toch vaak motorsport/geluidsport gebied??..:P
lekker vervelend als je je nieuwe titanium knalpijp eraf moet schroeven voor een circuit dag,, kun je eindelijk een keer het vermogen van zoon pijp ECHT benutten, mag het niet.. :S
 
Uitspraak van RoelMX op woensdag 8 augustus 2007 om 21:11:
pff.. das klote,, maar circuitdagen zijn dan tog op een circuit.. en das toch vaak motorsport/geluidsport gebied??..
lekker vervelend als je je nieuwe titanium knalpijp eraf moet schroeven voor een circuit dag,, kun je eindelijk een keer het vermogen van zoon pijp ECHT benutten, mag het niet..

Assen en ook Zandvoort (en zo ook buitenlandse circuits) hebben geluidsrestricties, komt door de plaatselijke gemeentes, anders had het echt wel gemogen.

Maarja, zo'n supersport van tegenwoordig heeft standaard van fabriek af al een 110 pk op het achterwiel (600 dus, 1000's lopen qua pk's op de krukas zelfs bijna 1 op 1 met het drooggewicht, standaard al) bij 193 kg (nat gewicht dus).

fabrieks opgave van mijn 600 standaard staat gemiddeld op 125 pk (krukas dus) op 161 kg. (drooggewicht).
Met een full system uitlaat, luchtfilter en powercommander/rapidbike oid. (kun je je mapping mee regelen) kun je op zo'n 120 pk's op het achterwiel komen.
ik ben zelf wel vrij goed in basketbal.. en als ik er wat mee ging doen misschien later nog wat kies ik voor de sport! maar nu is et beide;)
Artiest {SHOWLIST artist 56891, 49059, 61755}
uitgaan :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 16:56:
Maarja, zo'n supersport van tegenwoordig heeft standaard van fabriek af al een 110 pk op het achterwiel (600 dus, 1000's lopen qua pk's op de krukas zelfs bijna 1 op 1 met het drooggewicht, standaard al) bij 193 kg (nat gewicht dus).

fabrieks opgave van mijn 600 standaard staat gemiddeld op 125 pk (krukas dus) op 161 kg. (drooggewicht).
Met een full system uitlaat, luchtfilter en powercommander/rapidbike oid. (kun je je mapping mee regelen) kun je op zo'n 120 pk's op het achterwiel komen.

ja weet ik.. die dinge zijn egt mega rap.. maar die frames van die supersport machines,... zijn die van alu? ja toch..
heb zelf welles op een kawasaki ninja 950F '06 van mun oom gereden, gewoon op de oprit.. maar ik ben er nog ff te klein voor.. ;)

maarjah blijft de uitdaging, zowel in de race als in de cross.. om het optimale evenwicht te zoeken tussen de pk's en het gewicht.. dan is het super rijden :D:D.. steken wij ook egt heel veel tijd in.. soms wel saai.. maar het betaald zich wel uit ;):D
Uitspraak van #09.Anne:bounce: op donderdag 9 augustus 2007 om 18:41:
ik ben zelf wel vrij goed in basketbal.. en als ik er wat mee ging doen misschien later nog wat kies ik voor de sport! maar nu is et beide

als je egt talent hebt.. wat je zegt.. zou ik er nu wat mee gaan doen als ik jou was :D!


Uitspraak van Rebecca El Balouti op vrijdag 10 augustus 2007 om 02:42:
uitgaan

pff ;)
Vrijdagavond Zuipen, Zaterdag morgen Voetballen Beste :D
Uitspraak van Thomas" op vrijdag 10 augustus 2007 om 10:16:
Vrijdagavond Zuipen, Zaterdag morgen Voetballen Beste

hoog niveau potje voetbal wordt dat denk.. ofnie?? :cheer:
sport... :\ Ging bij mij tot een jaar of 23 in alles voor ik ging hooguit 5 a 6 keer per jaar stappen als de wedstrijden wat minder waren.
Sinds bijna 3 jaar ben ik helemaal los heeel veel stappen (3 x per week)
tenzij ik wedstrijd heb dan maar 1 of 2 keer) wel drink ik alleen als ik geen wedstrijden heb.
Ligt er ook aan welk nivo ik die dag moet starten hoe lager hoe spoepeler ik ben kwa stappen
Uitspraak van Unicorn25 op vrijdag 10 augustus 2007 om 22:44:
sport... Ging bij mij tot een jaar of 23 in alles voor ik ging hooguit 5 a 6 keer per jaar stappen als de wedstrijden wat minder waren.
Sinds bijna 3 jaar ben ik helemaal los heeel veel stappen (3 x per week)
tenzij ik wedstrijd heb dan maar 1 of 2 keer) wel drink ik alleen als ik geen wedstrijden heb.
Ligt er ook aan welk nivo ik die dag moet starten hoe lager hoe spoepeler ik ben kwa stappen

aha oke, maar dat nooit gaan stappen deed je toch wel met een reden eerst neem ik aan....
nu je WEL uit gaat veel vaker,.. merk je dit nu niet aan je prestaties, fitheid, conditie of uitslag ofso?? ;)
als je niet tot de top van je sport behoord vind ik het goed te combineren, of je nouw in de A2 van de plaatselijke voetbalclub speelt of jeugdspeler bij een topclub is een groot verschil :bier:
Uitspraak van D-Stylez op maandag 13 augustus 2007 om 22:48:
als je niet tot de top van je sport behoord vind ik het goed te combineren, of je nouw in de A2 van de plaatselijke voetbalclub speelt of jeugdspeler bij een topclub is een groot verschil

ja daar kan ik me wel in vinde:P...
is denk ik wel de grootste groep.. die deze middeweg kiest.. zoals jij;)
 
ik was een sport man en werd een feestbeest nu ga ik toch maar weer voor de sport
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 21:02:
ik was een sport man en werd een feestbeest nu ga ik toch maar weer voor de sport

oke dan... niks geleden met het uitgaan??
maarre wat voorn sportman was je?, bodybuilding of sterkstemanwedstrijden ofso?? ;)
mijn leven is een en al feest :D
 
Uitspraak van RoelMX op woensdag 15 augustus 2007 om 09:33:
oke dan... niks geleden met het uitgaan??
maarre wat voorn sportman was je?, bodybuilding of sterkstemanwedstrijden ofso??

ik ben tien kilo massa kwijt geraakt maar ja vier feesten per week dan gaat dat hard ik ben bodybuilder
bijde eigelijk we :P whahaha :)
ha me leven is al 1 en al sport geweest, 7 dagen in de week sporten daar ga je naar een tijdje aan onderdoor. maar dat hoort weer bij topsport dag in dag uit met sporten bezig... en nu heb ik dat minder nu heb ik ook tijd om te stappen en te feesten....
laatste aanpassing
je moet doen wat je zelf het meest aanspreekt,
ik zit niet op een sport dus zal tog voor uitgaan kiezen
zelf weet je het beste wat beter voor je is tog?.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 15:58:
ik ben tien kilo massa kwijt geraakt maar ja vier feesten per week dan gaat dat hard ik ben bodybuilder

oke.. en die feeste ware gewoon voor de fun.. of liep je daar als promo-persoon rond?? ;)
Uitspraak van (6)_DOOM_(6) op woensdag 15 augustus 2007 om 17:18:
bijde eigelijk we whahaha

NIET OP HOOG NIVEAU! ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van --((-T!MMY-))-- op donderdag 16 augustus 2007 om 16:41:
maar dat hoort weer bij topsport dag in dag uit met sporten bezig...

:yes:

Uitspraak van --((-T!MMY-))-- op donderdag 16 augustus 2007 om 16:41:
en nu heb ik dat minder nu heb ik ook tijd om te stappen en te feesten....

hoezo minder geworden?..



Uitspraak van hardcore terroriste op donderdag 16 augustus 2007 om 16:46:
ik zit niet op een sport

zwak hoor :cheer: :O:O:O
 
Uitspraak van RoelMX op vrijdag 10 augustus 2007 om 10:07:
maar die frames van die supersport machines,... zijn die van alu? ja toch..

Ja dat zijn aluminium frames :yes:

Uitspraak van RoelMX op vrijdag 10 augustus 2007 om 10:07:
maarjah blijft de uitdaging, zowel in de race als in de cross.. om het optimale evenwicht te zoeken tussen de pk's en het gewicht.. dan is het super rijden .. steken wij ook egt heel veel tijd in.. soms wel saai.. maar het betaald zich wel uit

Ja, afstelling, fine tuning is alles, daar win je de races op of niet.
Heb er zelf nog weinig ervaring mee, maar als die circuitracer er komt gaat dat bij mij voanzelf ook wel komen :yes: