4 juni 2006 10:51het is blauw en het zit in de kut van inminie .............................. ......................................... ................................................ de vinger van pino zeg pino..... ruik eens aan je vinger
6 juni 2006 18:57Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 16:33:▶Ik heb inieminie power Ja Hoor!!!!
6 juni 2006 22:44Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 16:33:▶Ik heb inieminie power inieminie power in je broek zeker
7 juni 2006 07:14Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 22:44:▶inieminie power in je broek zeker uhuh hijs klein maar dapper
7 juni 2006 23:27Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 07:14:▶uhuh hijs klein maar dapper als jij het zegt
13 juni 2006 01:17Uitspraak van !! op maandag 12 juni 2006 om 10:33:▶don't make them angry how sj*t en ik maar denke dat die dinge onschuldig ware en lief..
!! 28 juni 2006 12:00Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 01:17:▶how sj*t en ik maar denke dat die dinge onschuldig ware en lief.. dat is schijn...