komt helemaal goed je kan wel gaan zitten zeuren en je vakantie laten verpesten omdat je bent overboekt, maar dat schiet allemaal niks op, die kamer in Starbeach krijg je toch niet!
tuuuuuurlijk maken we er wat van heb er onwijs veel zin in!!
Juisttttttt zo mag ik da horen
Uitspraak van actief op donderdag 29 juni 2006 om 17:28:Jaaa dat zou helemaal klote zijn! Dan heb je geen keus en kunnen ze je dumpen waar ze je willen dumpen...
Vorig jaar is het helaas ook voorgekomen. Nederlanders die paar dagen na ons kwamen werden ook ergens anders gezet. Pisssssig dat ze waren, en terecht!
Maar ik hoop dat dat dit jaar niet voorkomt, omdat ze nu al zoveel mensen hebben gebeld. Succes ermee in ieder geval
Ja als ze moeilijk gaan doen, dan moet het in iedergeval een duurdere reis zijn. Anders gaan we niet akkoord. All-inclusive zou ook lekker zijn
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 22:06:Ja als ze moeilijk gaan doen, dan moet het in iedergeval een duurdere reis zijn. Anders gaan we niet akkoord. All-inclusive zou ook lekker zijn Scheelt een hoop centen.
nou ga daar niet vanuit, ze konden ons al geen beter alternatief meer bieden, en dat vanuit NL. Dus...
Was vorig jaar ook zon heisa. Mja t is dan kiezen, of in dat hotel op de bergen, of op t strand slapen
Dan ga ik echt zó los......maarja je hebt gelijk. Maar toch wordt het dan volgas klagen (achteraf/thuis).
Ik had van anderen gehoord, die overgeboekt waren, dat zij in belvedere werden geplaatst en daar all-incl kregen. Dat is tenminste nog een goede oplossing. Op het strand slapen heb ik geen zin in
Maarja dat kunnen ze ook niet doen....
Ik had van anderen gehoord, die overgeboekt waren, dat zij in belvedere werden geplaatst en daar all-incl kregen. Dat is tenminste nog een goede oplossing. Op het strand slapen heb ik geen zin in
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 22:24:Dan ga ik echt zó los......maarja je hebt gelijk. Maar toch wordt het dan volgas klagen (achteraf/thuis).
Ik had van anderen gehoord, die overgeboekt waren, dat zij in belvedere werden geplaatst en daar all-incl kregen. Dat is tenminste nog een goede oplossing. Op het strand slapen heb ik geen zin in Maarja dat kunnen ze ook niet doen....
Ja, dat hadden wij ook aangegeven als oplossing maatr dat toen wij het doorkregen al vol.
Maar op zich is t netjes opgelost. Ons app. ziet er best mooi uit, naast star beach en we mogen gewoon bji star beach gaan eten en we krijgen 283e terug met zn 2en. Dus jah .. vooruit maar dan
Tuurlijk, als je t daar hoort, ik zou ook de tent afbreken! Zekers te weten!
Uitspraak van actief op donderdag 29 juni 2006 om 22:30:Ja, dat hadden wij ook aangegeven als oplossing maatr dat toen wij het doorkregen al vol.
Maar op zich is t netjes opgelost. Ons app. ziet er best mooi uit, naast star beach en we mogen gewoon bji star beach gaan eten en we krijgen 283e terug met zn 2en. Dus jah .. vooruit maar dan
Tuurlijk, als je t daar hoort, ik zou ook de tent afbreken! Zekers te weten!
Naja joh, we gaan gewoon lekker op vakantie! Gewoon lekker genieten, geen gezeik.....
We moeten positief blijven!! haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 03:12:Als het wel zo zou zijn zou ik het erg !@#$%^&*-^&*^%$#@ vinden!
haha dit bedoel ik met positief....
Uitspraak van Ru11Dan kan je je er beter hier al op ingesteld hebben. Wel slecht geregeld hoor zoveel overboekingen...Flirt op zondag 2 juli 2006 om 13:28:
Idd, wij stellen ons er ook op in, helaas maar hopen het beste!
Eigenlijk niet normaal maar ja..
ik heb een keer gehoord dat als je bij aankomst hoort dat je een overboeking hebt ze je een terugvlucht moeten geven!
denk niet dat je daar zin in hebt, want als je er eenmaal bent wil je natuurlijk niet meer terug...
denk niet dat je daar zin in hebt, want als je er eenmaal bent wil je natuurlijk niet meer terug...
Godver zeg, al dat getrip om die overboekingen! ik snap niet dat ze dat zomaar kunnen flikken, de ETTERS haha
majaaa wij vliegen morgen, 15 dagen Star Beach (hoop ik!!)
Anders breken we gewoon die hele tent af, geld terug of zoon scooter hoef ik echt niet hoor!
Op ze minst All-in!
Fijne vakantie allemaal! nog 1 nachtje duimen dat we niet overboekt zijn en dan LOS
majaaa wij vliegen morgen, 15 dagen Star Beach (hoop ik!!)
Anders breken we gewoon die hele tent af, geld terug of zoon scooter hoef ik echt niet hoor!
Op ze minst All-in!
Fijne vakantie allemaal! nog 1 nachtje duimen dat we niet overboekt zijn en dan LOS
wij gaan morgen 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:32:Want er werd ons ook gemeld dat we misschien overgeboekt zijn
Maar we kunnen morgen bellen naar gogo.. dus hopen dat we gewoon in star beach village zitten
Helaas zijn we wel overgeboekt naar een ander appartement, maar met een goede compensatie,
Dus we zijn allang blij dat we wel gaan
We maken er gewoon het beste van
De reisbureaus hier in NL kunnen niks aan overboekingen doen, Het is de schuld van STAR BEACH VILLAGE zelf. Heb zelf 4 jaar bij Sudtours Vliegvakanties gewerkt.
Hotels sluiten contracten af met verschillende organisaties maar dekken zichzelf altijd in.
Een voorbeeld STAR BEACH VILLAGE heeft 100 kamers en er zijn 5 organiaties die met hun zaken doen. Die 5 organisaties krijgen ieder 25 kamers (5 x 25 = 125, dus TEVEEL!!!) die ze kunnen verkopen en 4 weken voor vertrek mogen ze de kamers die niet geboekt zijn terug geven. In het laagseizoen maakt dit niet uit dan boeken ze toch nooit zoveel, maar in het hoogseizoen is er dan een probleem, want alles wordt geboekt, maar er zijn dus 25 kamers teveel. Een hotel doet dit altijd om zichzelf in te dekken zodat ze minder risico hebben op te weinig gasten.
Als organisatie sta je gewoon machteloos, maar je moet altijd minstens een gelijkwaardig of beter hotel krijgen. Probeer er ook altijd nog een huurauto, excursie, eten etc uit te trekken want dit lukt meestal wel. Leuk is anders maar STAR BEACH VILLAGE is de schuldige en met hun vele andere hotels.
De oplossing voor jezelf is om een GARANTIE accommodatie te boeken, dit wordt aangegeven in de reisbrochures. Hierbij neemt een organisatie 20 kamers bijvoorbeeld af voor het hele seizoen waardoor het risico bij hun ligt. Hierbij wordt je voor 99% nooit overboekt.
Ik heb zelf ook Star Beach geboekt en hoop op het beste, ik heb via Neckermann geboekt en tot nu toe nog niks aan de hand....
Hotels sluiten contracten af met verschillende organisaties maar dekken zichzelf altijd in.
Een voorbeeld STAR BEACH VILLAGE heeft 100 kamers en er zijn 5 organiaties die met hun zaken doen. Die 5 organisaties krijgen ieder 25 kamers (5 x 25 = 125, dus TEVEEL!!!) die ze kunnen verkopen en 4 weken voor vertrek mogen ze de kamers die niet geboekt zijn terug geven. In het laagseizoen maakt dit niet uit dan boeken ze toch nooit zoveel, maar in het hoogseizoen is er dan een probleem, want alles wordt geboekt, maar er zijn dus 25 kamers teveel. Een hotel doet dit altijd om zichzelf in te dekken zodat ze minder risico hebben op te weinig gasten.
Als organisatie sta je gewoon machteloos, maar je moet altijd minstens een gelijkwaardig of beter hotel krijgen. Probeer er ook altijd nog een huurauto, excursie, eten etc uit te trekken want dit lukt meestal wel. Leuk is anders maar STAR BEACH VILLAGE is de schuldige en met hun vele andere hotels.
De oplossing voor jezelf is om een GARANTIE accommodatie te boeken, dit wordt aangegeven in de reisbrochures. Hierbij neemt een organisatie 20 kamers bijvoorbeeld af voor het hele seizoen waardoor het risico bij hun ligt. Hierbij wordt je voor 99% nooit overboekt.
Ik heb zelf ook Star Beach geboekt en hoop op het beste, ik heb via Neckermann geboekt en tot nu toe nog niks aan de hand....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 22:42:misschien kunne ze der niets aan, maar gelijkwaardig was het zeker niet wat we kregen aan geboden..!
wat krgen jullie aangeboden als k vragen mag??
wij kregen een hotel all in buiten Chersonissos! 30 min van het strand en van het centrum ergens op een berg waar veel gezinnen zitten!
en tege over star beach zag het er ook niet bepaald mooi uit.. en qua prijs klopte het ook helemaal niet..
maar we worde morgen terug gebeld en krijgen dan te horen of er nog andere optie's zijn.. afwachte dus..
en tege over star beach zag het er ook niet bepaald mooi uit.. en qua prijs klopte het ook helemaal niet..
maar we worde morgen terug gebeld en krijgen dan te horen of er nog andere optie's zijn.. afwachte dus..
ben er vorig jaar geweest! echt top appartementen,
wij hebben niks te klagen gehad alleen zijn we 1 nacht overboekt geweest. dus zaten we het eerste nachtje in een ander appartement in chersonissos.
maar kregen daardoor wel als ''goedmakertje'' buffet de rest van de week en dat beviel ook goed,

dit zijn dus de appartementen

links in het hoekje zie je nog een stukje van het zwembad, dit is niet star beach zelf dus. dit is het zwembad bij starbeach village

deze foto is genomen vanuit de receptie, aan de overkant van de weg is starbeach

dit is de binnenkant van de receptie, veel te lux voor jeugd
de appartementen zien er ook best lux uit. je hebt bijv geen sleutel om binnen te komen maar een pasje
wij hebben niks te klagen gehad alleen zijn we 1 nacht overboekt geweest. dus zaten we het eerste nachtje in een ander appartement in chersonissos.
maar kregen daardoor wel als ''goedmakertje'' buffet de rest van de week en dat beviel ook goed,
dit zijn dus de appartementen
links in het hoekje zie je nog een stukje van het zwembad, dit is niet star beach zelf dus. dit is het zwembad bij starbeach village
deze foto is genomen vanuit de receptie, aan de overkant van de weg is starbeach
dit is de binnenkant van de receptie, veel te lux voor jeugd
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 21:25:Stel nou dat ik overgeboekt zou zijn en dat niet wil kan ik dan met mn annulering heel mn reissom terug krijgen? ja toch?
Mits ik het pas hoor als ik aankom natuurlijk, maar hoop dat ik (mocht het zo zijn,niet hopen natuurlijk) het van te voren te horen krijg.
krijg je toch niet van te voren te horen. wij iidgv niet
Wij zouden ook van 2 t/m 12 juli naar Starbeach Village via Gogo.. hoorde in de transferbus richting Chersonissos dat t overboekt was en wij dus NIET naar Starbeach gingen.. hele bus helemaal gek natuurlijk.. werden we met zn 32en (!!) naar ander appartement gebracht, 5 minuutjes van Starbeach. Zijn wel goed gecompenseerd met half-pension op Starbeach Village, 50 euro pp, vrijkaartje voor beachflirt op Starbeach. die woensdag erna was er weer een bus vol die niet naar starbeach ging, door overboeking en die zondag daarna WEER
dus tja... bereid je er maar op voor dat je niet naar starbeach gaat. dan valt t misschien nog mee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 23:31:Ik ga morgen meteen weer bellen.........
ja doe eens
Inderdaad en niet zo´n beetje ook!!!! 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 23:31:GVD dus wel Gogo waar het fout gaat
ooit aan gedacht dat de fout niet bij ons ligt?
om maar even uit een ander topic in deze flock wat te citeren van een andere jongen
De reisbureaus hier in NL kunnen niks aan overboekingen doen, Het is de schuld van STAR BEACH VILLAGE zelf. Heb zelf 4 jaar bij Sudtours Vliegvakanties gewerkt.
Hotels sluiten contracten af met verschillende organisaties maar dekken zichzelf altijd in.
Een voorbeeld STAR BEACH VILLAGE heeft 100 kamers en er zijn 5 organiaties die met hun zaken doen. Die 5 organisaties krijgen ieder 25 kamers (5 x 25 = 125, dus TEVEEL!!!) die ze kunnen verkopen en 4 weken voor vertrek mogen ze de kamers die niet geboekt zijn terug geven. In het laagseizoen maakt dit niet uit dan boeken ze toch nooit zoveel, maar in het hoogseizoen is er dan een probleem, want alles wordt geboekt, maar er zijn dus 25 kamers teveel. Een hotel doet dit altijd om zichzelf in te dekken zodat ze minder risico hebben op te weinig gasten.
Als organisatie sta je gewoon machteloos, maar je moet altijd minstens een gelijkwaardig of beter hotel krijgen. Probeer er ook altijd nog een huurauto, excursie, eten etc uit te trekken want dit lukt meestal wel. Leuk is anders maar STAR BEACH VILLAGE is de schuldige en met hun vele andere hotels.
De oplossing voor jezelf is om een GARANTIE accommodatie te boeken, dit wordt aangegeven in de reisbrochures. Hierbij neemt een organisatie 20 kamers bijvoorbeeld af voor het hele seizoen waardoor het risico bij hun ligt. Hierbij wordt je voor 99% nooit overboekt.
Hotels sluiten contracten af met verschillende organisaties maar dekken zichzelf altijd in.
Een voorbeeld STAR BEACH VILLAGE heeft 100 kamers en er zijn 5 organiaties die met hun zaken doen. Die 5 organisaties krijgen ieder 25 kamers (5 x 25 = 125, dus TEVEEL!!!) die ze kunnen verkopen en 4 weken voor vertrek mogen ze de kamers die niet geboekt zijn terug geven. In het laagseizoen maakt dit niet uit dan boeken ze toch nooit zoveel, maar in het hoogseizoen is er dan een probleem, want alles wordt geboekt, maar er zijn dus 25 kamers teveel. Een hotel doet dit altijd om zichzelf in te dekken zodat ze minder risico hebben op te weinig gasten.
Als organisatie sta je gewoon machteloos, maar je moet altijd minstens een gelijkwaardig of beter hotel krijgen. Probeer er ook altijd nog een huurauto, excursie, eten etc uit te trekken want dit lukt meestal wel. Leuk is anders maar STAR BEACH VILLAGE is de schuldige en met hun vele andere hotels.
De oplossing voor jezelf is om een GARANTIE accommodatie te boeken, dit wordt aangegeven in de reisbrochures. Hierbij neemt een organisatie 20 kamers bijvoorbeeld af voor het hele seizoen waardoor het risico bij hun ligt. Hierbij wordt je voor 99% nooit overboekt.
laatste aanpassing
tja, het schijnt dat Starbeach als eerste de jongeren er uitgooit.. dus dan zijn de mensen die bij gogo hebben geboekt gewoon de lul...
Starbeach gaat er denk ik gewoon vanuit dat ze aan de gezinnen het meest verdienen (kiezen meer voor half-pension enz.) en ze denken vast dat ze daar minder overlast van hebben... (ze vergeten vast even hoeveel last die jankbaby's wel niet veroorzaken
) dus zijn wij gewoon de lul... en tja, dat gogo het je pas vertelt op t vliegveld is gewoon omdat je anders annuleert en hun dus niets aan je verdienen. makkelijk zat. dus alle partijen worden er beter van, behalve wij.. mooi kut dus..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 15:51:dat gogo het je pas vertelt op t vliegveld is gewoon omdat je anders annuleert en hun dus niets aan je verdienen. makkelijk zat. dus alle partijen worden er beter van, behalve wij.. mooi kut dus..
kan het me zeer zeker voorstellen...
het is een rottig begin van de vakantie
laatste aanpassing












