Partyflock
 
Flockonderwerp · 10278
Misschien was dit hem wel gewoon en heeft jou kat de teennageltjes afgebeten :[

Was het Clara121 of Bobby?
 
Clara. Bobby is een sufkut. Die kan geen muizen vangen.
Bobby is dus een lieve kat...Clara nogal stout...Heb je haar wel straf gegeven?
 
nee, ik heb alleen tegen de muis geprobeert te zeggen dat hij harder had moeten lopen...
 
ja, beetje dom he... je laten pakken door een poes. dan moet je ook niet zeuren.
Haha...Nee maar die muis kon waarschijnlijk gewoon niet zo hard lopen...Korte pootjes he...
 
Arme muis :cry: :p
 
Dode muis. (6)
 
r.i.p. muis :respect:
Muis is niet dood :nee:

dies lief! :lief:

maar eigenlijk vind ik katten lieverder...
Uitspraak van Three op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:40:
maar eigenlijk vind ik katten lieverder...


Ik ook...Heb niet zoveel met muisjes...Al heb ik zelf wel eentje gehad...
Moet ik er iets opzetten is het weer niet goed :[
Natuurlijk was dat goed...Schatje toch!!! Niet zo bedroefd...Vanavond mag je een bakje chips voor onder het tv kijken okee :D

(K)
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 14:46:
Al heb ik zelf wel eentje gehad


jah ik ook! meerdere zelfs, op zolder...
Uitspraak van Three op woensdag 9 augustus 2006 om 16:20:
jah ik ook! meerdere zelfs, op zolder...


Ik had een in een hokje...Compleet met barbiespullen...Hij had ook een schommel,daar is ie afgevallen en heeft ie zn nekje gebroken :(

R.I.P Biba! :(
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:09:
Vanavond mag je een bakje chips voor onder het tv kijken okee


Bakje?!?
Heb nu wel een hele zak verdient lijkt mij O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:36:
Heb nu wel een hele zak verdient lijkt mij


Nee de kinderen van tegenwoordig kampen al met zeer ernstig overgewicht...:)
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:39:
Nee de kinderen van tegenwoordig kampen al met zeer ernstig overgewicht...


Heel goed ja, de kinderen
Had je vader kunnen zijn :[
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:40:
Had je vader kunnen zijn


Nee hoor...Dat is theoretisch niet mogelijk en jij speelt toch nog met lego en playmobiel? :[
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:42:
Nee hoor...Dat is theoretisch niet mogelijk


:jaja:


Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:42:
jij speelt toch nog met lego en playmobiel


wat heeft dat er mee te maken, als je vader bent kan je dan opeens niet meer met lego spelen?
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:45:
wat heeft dat er mee te maken, als je vader bent kan je dan opeens niet meer met lego spelen?


Natuurlijk mag je daar dan wel mee spelen schat! Maar je blijft een kindje!!!! En je bent toch nog niet in de 30?
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:46:
Maar je blijft een kindje


verklaar


Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:46:
En je bent toch nog niet in de 30?


Wie zegt dat?
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:49:
Wie zegt dat?


IK! Dat hoor je toch :[


Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:49:
verklaar


Hoeveel punten wil je horen? ;)
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:52:
Hoor niks hoor


Moet je geen legosteentjes in je oren stoppen...:[


Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:52:
322


Die krijg je dan vanav, moet zo koken ;)
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:54:
Moet je geen legosteentjes in je oren stoppen...


??
Je kan ook niet met pf naar iemand kijken.
Ook kan je geen dingen zeggen door partyflock.
Ik weet niet wat jij vandaag allemaal gebruikt hebt :smoke:


Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:54:
Die krijg je dan vanav, moet zo koken


smoejes :[
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:56:
smoejes


Nee je krijgt je puntenlijstje wel

Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 16:56:
Ik weet niet wat jij vandaag allemaal gebruikt hebt


Niet zo'n grote bek Jongeman!
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:02:
Nee je krijgt je puntenlijstje wel


Ik wacht.....


Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:02:
Niet zo'n grote bek Jongeman


Nu ben ik weer een jongeman :/
Nog geen half uur gelden was ik nog een kind :|
Wat voor spul gebruik jij allemaal?:respect: :vaag:
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 17:05:
Ik wacht.....


Mag het in lijstjes per 50?

Ik gebruik vrijwel niks...:)
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:30:
Mag het in lijstjes per 50?


Nee


Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:30:
Ik gebruik vrijwel niks...


Zou ik ook zeggen ;)
Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 17:41:
Zou ik ook zeggen


Dat is echt waar hoor :[


Uitspraak van Marcel op woensdag 9 augustus 2006 om 17:41:
Nee


Duidelijk hoor!
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:51:
Duidelijk hoor!


heh heh begrijp je het allemaal weer een beetje.
Zeker nuchter aan het worden 8)8)
Ik ben altijd nuchter...:)
Zozo wat een geouwehoer op deze avond

Avond kinders (L)
 
Ik heb zin om te neuken...
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 12:33:
Ik heb zin om te neuken...


.....
Bij deze een Linda-Reanimeert-Actie B)
Thnx haha...Je hebt af en toe van die momenten dat het niet zo storm loopt he ;)
Ze komen voor, maar ik gaat zo mijn mandje in :Z

Weltrusten :flower:
 
Dood hier... :/
Zal ik dan even wat leven in de brouqwerij brengen?

:cheer: :cheer: :cheer:
Uitspraak van SpringDing op woensdag 25 oktober 2006 om 11:23:
n even wat leven in de brouqwerij brengen?


Doe dat maar es ff inderdaad :cheer:

Alles goed met je?
Zal ik ook weer eens wat roepen :P!
Uitspraak van Duracell op maandag 20 november 2006 om 13:40:
Zal ik ook weer eens wat roepen


Het is hier meer dood dan levend inderdaad