Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 14:46:Al heb ik zelf wel eentje gehad
jah ik ook! meerdere zelfs, op zolder...
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:09:Vanavond mag je een bakje chips voor onder het tv kijken okee
Bakje?!?
Heb nu wel een hele zak verdient lijkt mij
laatste aanpassing
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:39:Nee de kinderen van tegenwoordig kampen al met zeer ernstig overgewicht...
Heel goed ja, de kinderen
Had je vader kunnen zijn
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:42:Nee hoor...Dat is theoretisch niet mogelijk
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:42:jij speelt toch nog met lego en playmobiel
wat heeft dat er mee te maken, als je vader bent kan je dan opeens niet meer met lego spelen?
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:46:Maar je blijft een kindje
verklaar
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:46:En je bent toch nog niet in de 30?
Wie zegt dat?
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:49:IK! Dat hoor je toch
Hoor niks hoor
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:49:Hoeveel punten wil je horen?
322
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:54:Moet je geen legosteentjes in je oren stoppen...
??
Je kan ook niet met pf naar iemand kijken.
Ook kan je geen dingen zeggen door partyflock.
Ik weet niet wat jij vandaag allemaal gebruikt hebt
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 16:54:Die krijg je dan vanav, moet zo koken
smoejes
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:02:Nee je krijgt je puntenlijstje wel
Ik wacht.....
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:02:Niet zo'n grote bek Jongeman
Nu ben ik weer een jongeman
Nog geen half uur gelden was ik nog een kind
Wat voor spul gebruik jij allemaal?
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:30:Mag het in lijstjes per 50?
Nee
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:30:Ik gebruik vrijwel niks...
Zou ik ook zeggen
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 9 augustus 2006 om 17:51:Duidelijk hoor!
heh heh begrijp je het allemaal weer een beetje.
Zeker nuchter aan het worden
Uitspraak van SpringDing op woensdag 25 oktober 2006 om 11:23:n even wat leven in de brouqwerij brengen?
Doe dat maar es ff inderdaad
Alles goed met je?
Uitspraak van xGwendolynx op maandag 27 november 2006 om 19:19:Het is hier meer dood dan levend inderdaad
ja is te zien ...









