Partyflock
 
Flockonderwerp · 21956

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
om te beginnen de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.
stopen met de E.U.
de gulden terug laten komen.
moskee's weghalen.
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.
80% van de amtenaren ontslaan.
linkse partijen afschaften.
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren.
en nog wel meer dingen maar teveel om op te noemen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arctic Monkey op woensdag 18 oktober 2006 om 21:56:
Hangjongeren ophangen!


als dat tegenwoordig al niet meer mag als ze niks doen is er toch niks aan de hand?
Waarschuw beheerder
donateur
.........:x

wil geen gezeik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k'denk dat ik ook maar verstandig me mond hou ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
om te beginnen de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.
stopen met de E.U.
de gulden terug laten komen.
moskee's weghalen.
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.
80% van de amtenaren ontslaan.
linkse partijen afschaften.
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren.
en nog wel meer dingen maar teveel om op te noemen


KIJK....hier ben ik het nou HELEMAAL MEE EENS.
Je kan verstandig je mond houden, maar je mening is ook erg belangrijk! zijn al genoeg mensen die zn mond dichthouden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arctic Monkey op woensdag 18 oktober 2006 om 21:56:
Hangjongeren ophangen!


En hier ben ik het dus NIET mee eens,
Ben jij niet jong geweest dan? Kan gezellig zijn hoor,een hanggroep :P
Paar vrienden bij elkaar, en hoppakee!!! :P

En hangouderen,dat mag dan zeker wel??

Hangjeugd laten staan waar ze staan,en gwn beetje met ze kletsen,is er niks aan de hand hoor!!

(maarja, dat is mijn mening)
 
Waarschuw beheerder
Hard Drugs legaal verkopen in de supermakrt..
en dan kwdh over straat..:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Triesje-1987 op donderdag 19 oktober 2006 om 12:21:
k'denk dat ik ook maar verstandig me mond hou


kan je doen, maar hier is verder niks racistisch aan.
en je mond derover houden kun je doen maar dit is een democraties land!
alhoewel ik het gevoel heb van niet.
maar op een gegeve moment pikken de nederlanders dit ook niet meer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van †dion† op donderdag 19 oktober 2006 om 21:01:
kan je doen, maar hier is verder niks racistisch aan.
en je mond derover houden kun je doen maar dit is een democraties land!


Maar je kunt niet alles zeggen. :X
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan je wel alles zeggen, als jij dat toch vind.
Als het eropaankomt kom ik voor mijn vaderland op hoor :P
En dan kan je zeggen dat ik racistisch ben, nou dat is dan misschien zo. Mag je zelf je verhaal uithalen.
Vink zo'n onzin dat je niet durft te zeggen wat je vind, doen de "buitenlanders" toch ook.
Denk als ik een paar jaar geleden had gevraagd wat je mening was (toen pim fortuyn vermoord was) dat je dan wel je mening had gegegeven. Omdat iedereen dat toen deed.

Je kan wel altijd denken van andere praten wel voor mij, maar is dat nou zo slim :S
 
Waarschuw beheerder
die hele politiek hier moet omgegooid worden, klopt niks meer van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 19 oktober 2006 om 21:31:
Maar je kunt niet alles zeggen.


nja als je pedo bent kan je beter maar je bek houden ja!
maar verder vind ik het maar onzin dat je je bek moet houden!
ik leef in me eige landje alhoewel ikzelf niet 100% nl ben maar als ik me bek open wil trekken trek ik me bek open!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van †dion† op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:17:
nja als je pedo bent kan je beter maar je bek houden ja!


Dus ik ben meteen een pedo omdat ik wijselijk m'n bek hou, voordat er een strafpunt op me wordt afgevuurd? :vaag:
Uitspraak van †dion† op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:17:
verder vind ik het maar onzin dat je je bek moet houden!


Ik ook, maar het sprookje van "vrijheid van meningsuiting" heb ik nooit geloofd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:47:
Dus ik ben meteen een pedo omdat ik wijselijk m'n bek hou, voordat er een strafpunt op me wordt afgevuurd?


tuurlijk niet:p
maar ik zeg alleen dat je in dat geval maar beter je bek kunt houden
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
om te beginnen de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.


juist!! Dan houden ze meer geld over om de nederlanders ook normaal nederlands te leren, want ik schaam me voor mn eigen volk!

Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
de gulden terug laten komen.
moskee's weghalen.
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.


1e 2 uitspraken helemaal mee eens.
de laatste ook, want het is schandalig hoe sommige mensen van een uitkering profiteren zonder iets ergs te mankeren.
En wij maar ploeteren om hun uitkering te betalen!

Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
80% van de amtenaren ontslaan.


ff dimmuh vriend :P ik ben ook ambtenaar O:)

Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
linkse partijen afschaften.


aan de ene kant mee eens, maar zoals je zelf al zegt, het is een democratisch land en daar blijft weinig van over als wij gaan bepalen of er linkse partijen mogen bestaan ;)

Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren.


helemaal mee eens!
Geen doodstraf?? Dan castreren!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van †dion† op zaterdag 21 oktober 2006 om 11:03:
maar ik zeg alleen dat je in dat geval maar beter je bek kunt houden


Ja, ik had ook al een verhaal getypt.......maar toch maar effe achterwege gelaten. ;)
Waarschuw beheerder
moet heel wat in nederland veranderen ....
te veel om op te noemen zo als ieder ander weet.


maar alle allochtonen die zich niet aan passen
meteen weer retour afzender sturen
begin daar maar is mee dan is 't al een heel stuk
opgeruimder
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op vrijdag 20 oktober 2006 om 08:38:
Als het eropaankomt kom ik voor mijn vaderland op hoor


:respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 19:41:
Uitspraak van Mevrouwtje Toet Toet op vrijdag 20 oktober 2006 om 08:38:
Als het eropaankomt kom ik voor mijn vaderland op hoor


Is toch het minste wat je kan doen,;)
ik kan het gwn niet begrijpen dat niet iedereen voor zn mening op durft te komen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op maandag 23 oktober 2006 om 08:35:
ik kan het gwn niet begrijpen dat niet iedereen voor zn mening op durft te komen


dat begrijp ik ook niet
heb het idee alsof dat komt na de moord op theo en pim
toen is het toch allemaal veranderd...mensen zijn banger geworden. zonde is dat
het is zo belangrijk om voor je mening uit te komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 19 oktober 2006 om 13:41:
om te beginnen de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.
stopen met de E.U.
de gulden terug laten komen.
moskee's weghalen.
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.
80% van de amtenaren ontslaan.
linkse partijen afschaften.
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren.
en nog wel meer dingen maar teveel om op te noemen


MEE EENS!!:BIER:
LEKKER NAAR JE EIGEN LAND ROTTEN MET JE UITKERING!
TERUG MET DIE GULDENS!
EEN MENING MOET JE HEBBEN :@

 
Waarschuw beheerder
de justitie!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arctic Monkey op woensdag 18 oktober 2006 om 21:56:
Hangjongeren ophangen!


hoe heb jij je jeugd beleefd ??
thuis op de bank
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:47:
Ik ook, maar het sprookje van "vrijheid van meningsuiting" heb ik nooit geloofd...


het is inderdaad te mooi om waar te zijn :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F*CK OFF op maandag 23 oktober 2006 om 19:34:
Uitspraak van Arctic Monkey op woensdag 18 oktober 2006 om 21:56:
Hangjongeren ophangen!


hoe heb jij je jeugd beleefd ??
thuis op de bank


ja volgens mij wel zo te lezen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.


en het idee om alle criminele turken /marocanen en antilianen eruit te zetten vind ik ook geweldig (Y) :P


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
de gulden terug laten komen.


(Y)


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
moskee's weghalen.


(Y) :cheer:


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.


en bijstandsmoeders !! want een moeder zijn van kids das al een baan !!


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
80% van de amtenaren ontslaan.


(Y)


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
linkse partijen afschaften.


(Y) :[
Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren.


of serieus levenslang dus echt tot hun einde en dan elke dag zware mishandeling (Y)
nagels eruit trekken ... in de fik steken ... z'n lul zonder verdoving erafsnijden :[
enz enz
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
om te beginnen de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.


zullen we beginnen met de criminele allochtonen?
er zijn er zat die wel willen werken, maar door ons niet worden aangenomen


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
stopen met de E.U.


daar doe je Nederland geen goed mee, het zla er alleen maar nadeel van ondervinden


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
de gulden terug laten komen.


ook dat zal de economie geen goed doen, wat denk je dat dat ons gaat kosten?
het wordt echt niet weer zoals vroeger


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
moskee's weghalen.


wat een onzin, mensen zijn best in staat rustig hun geloof "uit te oefenen", niet alle moslims zijn extreem of radicaal...
pak dan alle gelovigen aan...


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.


als je niet kan werken door een lichamelijke beprekring, dan krijg je AOW en geen uitkering...
uitkering moet absoluut strenger, met meer controle en betere begeleiding in het zoeken naar werk


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
80% van de amtenaren ontslaan


je bedoelt de managers hoop ik, want alle mensen in het gemeentehuis achter de balie, agenten, gemeentewerkers en nog veel meer zijn ook allemaal ambtenaren...


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
linkse partijen afschaften


je hebt tegenpolen nodig, en de rechtse partijen zetten ook niet veel zoden aan de dijk...
veel geschreeuw, onredelijke beloften die niet te realiseren zijn, weinig acties...


Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren


dat kan ook alleen maar als je 100% zeker bent dat diegen ook daadwerkelijk de misdrijven heeft gepleegd, anders krijg je onschuldig ter dood veroodeeelde, net als in Amerika...
en dat kan je niet terugdraaien...

zoals je wel kan lezen ben ik het niet echt met je eens, dit soort dingen zullen Nederland namelijk niet leefbaarder maken....


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 19 oktober 2006 om 13:41:
Je kan verstandig je mond houden, maar je mening is ook erg belangrijk!


moet je wel goede argmuenten hebben, want alles wat hierboven staat, is niet hetgene waarmee Nederland leefbaarder wordt...
het komt bij mij over als veel geblaat, weinig wol...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:48:
moet je wel goede argmuenten hebben, want alles wat hierboven staat, is niet hetgene waarmee Nederland leefbaarder wordt...
het komt bij mij over als veel geblaat, weinig wol...


Nederland wordt zoiezo niet leefbaarder als iedereen het maar eens is met de moskeen die er gebouwd worden, (en kerken die verdwijnen)En het wordt ook niet leefbaarder door alleen maar allochtonen binnen te laten, Rassenstrijd let maar op het komt er weer. En dan wil ik wel eens zien wie er dan nog komt met een antwoord als "moet je goede argumenten voor hebben" Argumenten....pff daar hebben we een boek vol van maar werkt t ook, nee dus!!!!

het komt bij mij ook over als veel geblaat en weinig wol, maar dan bedoel ik eerder jouw uitspraken Gast....Uit het boekje kan iedereen meepraten, maar je eigen mening bewoorden is veel belangrijker!!!!!!!!!

Liever blank en kaal dan zwart en illegaal!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
moskeen die er gebouwd worden, (en kerken die verdwijnen)


kerken verdwijnen omdat mensen niet meer naar de kerk gaan, en er geen vraag meer naar is... mensen beleven hun geloof tegenwoordig op een andere manier
moskeeëen worden wel bezocht, en dus worden er meer gebouwd, omdat er meer vraag naar is...


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
door alleen maar allochtonen binnen te laten


dat heb je mij niet horen zeggen, maar iemand uit India die een hoge opleiding heeft en hier zijn bijdrage komt leveren aan bv. kankeronderzoek, en reken maar dat er veel "buitenlanders" hier onderzoek komen doen, zijn ook allochtonen...
dus naunceer je opmerking eens


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
Argumenten....pff daar hebben we een boek vol van maar werkt t ook, nee dus!!!!


dus jij gooit maar gewoon wat hele domme uitspraken de lucht in? nee dat helpt...


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
Uit het boekje kan iedereen meepraten


:vaag: ik lul juist niet met de massa mee, maar goed... wat jij wilt...


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
maar je eigen mening bewoorden is veel belangrijker!!!!!!!!!


dat doe ik toch?
ik kan hem zelfs onderbouwen zonder van dit soort kansloze racistische uitspraken:

Uitspraak van Marieke (L) DILANO op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
Liever blank en kaal dan zwart en illegaal!!!


laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
geen gezeiks meer over Hangjongeren !
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:22:
geen gezeiks meer over Hangjongeren


okay :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:40:
kerken verdwijnen omdat mensen niet meer naar de kerk gaan, en er geen vraag meer naar is... mensen beleven hun geloof tegenwoordig op een andere manier
moskeeëen worden wel bezocht, en dus worden er meer gebouwd, omdat er meer vraag naar is...


Moskeen worden wel bezocht ja, omdat er voortaan (teveel) allochtonen zijn :@ Maar die moskeen worden ook niet gebruikt voor de doeleinden waarvoor ze neergezet zijn.Hoe vaak hoor je wel niet dat hier juist de terrorisctische aanslagen voorbereid worden, (owjaaaaa :D)




Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:40:
dat heb je mij niet horen zeggen, maar iemand uit India die een hoge opleiding heeft en hier zijn bijdrage komt leveren aan bv. kankeronderzoek, en reken maar dat er veel "buitenlanders" hier onderzoek komen doen, zijn ook allochtonen...
dus naunceer je opmerking eens


Ik hoef mijn opmerking niet te nuanceren. Het is gwn een feit, Waarom is er dan nog geen middel tegen kanker (zijn ze dan toch niet zo slim) En dit heeft er wat mij betreft niet veel mee te maken. Het verschil ernstige ziekte, en buitenlanders mag je niet maken vind ik!!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:40:
dus jij gooit maar gewoon wat hele domme uitspraken de lucht in? nee dat helpt...


Ik weet zeker dat mijn standpunten helpen ja. Zo denk ik erover. Mijn mening, vrijheid van meningsuiting, Do you Remember?? Maar volgens mij is dat ook al een vervaagd begrip in NL


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:40:
ik lul juist niet met de massa mee, maar goed... wat jij wilt...


Precies, wat ik wil, idd :jaja: Ik lul ook niet met de massa mee, heb ik geleerd van mijn mama om dat niet te doen, en een voor je eigen op te komen. Misschien is dit in de Turkse en Marrokaanse cultuur anders :lol:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:40:
dat doe ik toch?
ik kan hem zelfs onderbouwen zonder van dit soort kansloze racistische uitspraken:


Kansloze racistische opmerkingen,laat me niet lachen!! Zo denk ik erover, en zal er ook altijd zo over blijven denken. Nederland moet Nederland blijven, en niet klein Turkije of Marokko, zoals het nu al lijkt!!!!!!! En de allochtonen maar klagen!! Maar neem bijvoorbeeld mensen die een huurhuis willen, moeten lang ingeschreven staan, die buitenlanders komen hierheen,dan zijn ze zogenaamd politiek vluchteling, en krijgen ze een kant en klaar huis. Makkelijker kan het niet. Wat is er nou belangrijker, de welvaart van de Nederlanders of van de buitenlanders????


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:40:
Uitspraak van Mevrouwtje Toet Toet op dinsdag 24 oktober 2006 om 16:29:
Liever blank en kaal dan zwart en illegaal!!!


Sta nog steeds achter mijn standpunt!!!!!En ga ik ook niet veranderen doordat sommige mensen het er niet mee eens zijn...

En je kan zeggen ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar als het eropaankomt blijven ze toch de mentaliteit houden die ze vanuit hun vaderland hebben meegekregen. En dat ik er zo over denk hebben ze het zelf naar gemaakt, denk aan Pim Fortuyn...

Zo........
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
Het verschil ernstige ziekte, en buitenlanders mag je niet maken vind ik!!


sjonge, dat doe ik toch niet
ik zeg toch gewoon dat een allochtoon niet per definitie een klaploper is...
het kankeronderzoek was maar een voorbeeld...
begrijpend lezen is niet je sterkste kant...


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
Hoe vaak hoor je wel niet dat hier juist de terrorisctische aanslagen voorbereid worden


o ja? hoeveel van de aanslagen zijn daar gepland dan?
geef eens cijfers?


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
Ik lul ook niet met de massa mee


:lol: dat denk jij...

Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
Maar neem bijvoorbeeld mensen die een huurhuis willen, moeten lang ingeschreven staan, die buitenlanders komen hierheen,dan zijn ze zogenaamd politiek vluchteling, en krijgen ze een kant en klaar huis. Makkelijker kan het niet


als je politiek vluchteling bent klopt dat...
maar hoeveel van de Turken en Marokkanen komen hier als politiek vluchteling?
En denk je dat het buitenlanders makkelijk gemaakt wordt om zich hier te vestigen?
Ik heb heel wat buitenlandse (onderzoeks)collega's die grote problemen hebben om een werkvisum voor langere tijd te krijgen, dat terwijl ze een werkcontract hebben...
Wat ik wil zeggen is dat niet iedere allochtoon hier komt om te bedelen en de crimineel uit te hangen...
Sterker nog, dat is maar een klein deel....


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
Sta nog steeds achter mijn standpunt!!!!!En ga ik ook niet veranderen doordat sommige mensen het er niet mee eens zijn...


ik heb ook niet gezegd dat je je mening moet veranderen...
als jij van dat soort domme uitspraken wilt doen, prima, maar ik neem jou niet serieus...


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
En je kan zeggen ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar als het eropaankomt blijven ze toch de mentaliteit houden die ze vanuit hun vaderland hebben meegekregen


jij doet toch precies hetzelfde? jij wil toch ook je eigen identiteit niet opgeven?
Denk je dat Nederlanders in het buitenland zo goed integreren?
Daar heb je ook allemaal kliekjes, die naar elkaar toe trekken... dat doe je nou eenmaal, als je in een vreemd land bent...
tuurlijk moet je je aanpassen, dat zouden ook meer mensen moeten doen, maar waarom dan je eigen cultuur opgeven?
zolang mensen elkaar wat meer accepteren is er helemaal niet zo veel aan de hand...
mesen zijn gewoon bang voor hetgene wat ze niet kennen...
en als de angst oprukt, trekt de logica zich terug...

Maar goed, dit is een gebed zonder einde...
ik hou het hier maar bij...
Ik denk dat ik mijn standpunt wel duidelijk heb gemaakt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 12:25:
ik heb ook niet gezegd dat je je mening moet veranderen...
als jij van dat soort domme uitspraken wilt doen, prima, maar ik neem jou niet serieus...


Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 12:25:
sjonge, dat doe ik toch niet
ik zeg toch gewoon dat een allochtoon niet per definitie een klaploper is...
het kankeronderzoek was maar een voorbeeld...
begrijpend lezen is niet je sterkste kant...



Uitspraak van Mevrouwtje Toet Toet op donderdag 26 oktober 2006 om 11:50:
Hoe vaak hoor je wel niet dat hier juist de terrorisctische aanslagen voorbereid worden

o ja? hoeveel van de aanslagen zijn daar gepland dan?
geef eens cijfers?


Gewoon even mijn verhaal, en reactie op jouw antwoorden GAST!!!!
Ten eerste, ik ga niet om met dit soort lui van de moskee, dus hoeveel aanslagen er gepland worden is voor mij een groot raadsel.Als ik het wist zou ik wel Politieagentje geworden zijn. :lol:
En ten tweede, cijfers vind je in je wiskundeboek!!! En begrijpend lezen is jouw sterkste kant ook niet echt, zoiets heet een tautologie, je vraagt hoeveel aanslagen en de cijfers,dubbelop volgens mij,ofniet!! :jaja:. Is hetzelfde hoor, hoeveelheid en cijfers!! :jaja:
Ze kunnen me niet omlullen nee!!!! Mijn ideeën blijven bestaan.!!!!!!!!!!!!!!
Zeker wordt het buitenlanders gemakkelijk gemaakt om zich hier te vestigen, niet voor niets dat ze met de hele familie hierheen komen. Nederlanders voelen zich ontvreemd in hun eigen land!!! :jaja:
Voor jou misschien dom, maar voor mij niet!!! :@ En dat je mij niet serieus neemt is jouw probleem.Zou mij een zorg zijn!!! Als je al maar een beetje voor je mening opkomt , roepen ze al snel dat je ruzie maakt. Maar dat betekent niet dat je je mond dicht moet houden!!!!

Owja, doe ik hetzelfde, knap dat jij dat voor mij kan bepalen!!!!:@ Enne kliekjes blijf je houden,maar volgens mij horen die ook in de vuilnisbak!! En mijn eigen cultuur opgeven, nooit!! En je zegt zolang mensen elkaar maar accepteren, dat is ‘m nou net, respecteren doe ik veel mensen,maar accepteren niet!!!! Ik accepteer de mensen niet die er hier een zooitje van maken, en ik geef toe, als het een buitenlanders is ben ik sneller kwaad ja,idd!!!. En geef nou toe, Opsporing verzocht, dat zijn toch de meeste “buitenlandse mensen”, of heb ik het nou mis!!!!
Dit is zeker niet een gebed zonder einde!!! Je kan het hier bij laten, heb je geen argumenten meer om je standpunt te versterken?? Opgeven is niet erg slim, Wie veranderingen wil, zal in beweging moeten komen! ik zou gwn zeggen: er komt geen islamiet meer binnen! Binnen het islamitisch cultuurgebied zijn vrouwen ondergeschikt aan mannen. Dan zeggen ze wel dat die vrouwen zich uit vrije wil helemaal met een hoofddoek bedekken. Ammehoela!

Je moet de moskeeën zien als mantelorganisaties en controleren wat daar wordt gezegd. Een islamiet die roept dat onze vrouwen hoeren zijn dan moet er worden opgetreden. Punt. Inwoners in Nederland moeten meer rechten hebben dan islamitische nieuwkomers, omdat Nederlanders al eeuwenlang hebben bijgedragen aan de opbouw van ons land.

Ik sta voor dit land, voor alle mensen die hier zijn, Maar niet voor de buitenlanders die nog willen komen. De grenzen moeten dicht. Hier komen geen echte asielzoekers. Dat is het grote probleem, veel zijn een economisch vluchteling. Je moet eerst de problemen met de aanwezige immigranten oplossen. Je moet de kraan eerst dicht draaien voordat je gaat dweilen!!!!!:@

Veertigduizend asielzoekers per jaar, dat is in vier jaar tijd een stad als Groningen. Met gelijkheid heb ik niks, en kan ik niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo een beetje duidelijk GAST!!! OF moet het nog iets meer met cijfers en procenten, zoals alle linkse politieken partijen slim over willen komen :@

Geen woorden Maar daden,

Hoezee! Hoezee! Voor Nederland hoezee!!! :D:D:D:D:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
hahaha
ik lig hier dubbel!
alleen triest dat mensen zoals jij stemrecht hebben...
want wat jij zegt raakt kant nog wal...
ik heb zat argumenten, maar met dat geschreeuw van jou kan ik echt niets, alleen al gezien je vele uitroeptekens en boze gezichtjes...
als ik jou vraag om hoeveel aanslagen en cijfers, heb ik het over hoeveel procent daadwerkelijk extremistisch is en hoeveel overgaan tot actie, en hoeveel van die mensen die aanslagen hebben gepland in een moskee... dat is zeer zeker niet hetzelfde...
je scheert alle buitenlanders over 1 kam, dat is net zoiets als beweren dat alle schoonmakers dom zijn, en alle accountants saai...
onzin dus...
ik hoop voor jou dat er nooit een dag komt dat jij asiel moet aanvragen, en ze je weigeren vanwege het feit dat Nederland een drugsland is (nog zo'n vooroordeel)...
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 14:06:
Inwoners in Nederland moeten meer rechten hebben dan islamitische nieuwkomers, omdat Nederlanders al eeuwenlang hebben bijgedragen aan de opbouw van ons land.


dus jij wil zeggen dat alle luie uitkeringtrekkende mensen die geen zin hebben om te werken meer rechten moeten hebben dan een hardwerkende allochtoon die probeert hier een normaal bestaan op te bouwen?
Echt, er zijn heel veel nederlanders die geen cent bijdragen aan deze maatschappij, en die er alleen maar een teringzooi van maken...
maar ja, die kan je niet wegsturen he, die "horen" hier...



Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 14:06:
Met gelijkheid heb ik niks, en kan ik niks


dat is heel jammer, dat jij jezelf beter acht als andere mensen...

maar goed, dit was dan echt het laatste wat ik hierop te zeggen heb...
argumenten te over, maar jij kan toch alleen maar schreeuwen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 14:28:
hahaha
ik lig hier dubbel!


Mooi zo dat ik je aan het lachen heb gemaakt, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd denk ik dan maar whahaha!! :jaja: :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 14:28:
alleen triest dat mensen zoals jij stemrecht hebben...
want wat jij zegt raakt kant nog wal...


Whaha,:lol: Let op,kan je nog wat leren! Principe van stemrecht…. Stemrecht is het recht om bij de verkiezingen te mogen stemmen op een kandidaat waar jij voor kiest. Iedere Nederlander heeft stemrecht zodra hij of zij 18 jaar is. Je mag dan stemmen bij drie soorten verkiezingen: Tweede Kamer, Gemeenteraad en Provinciale Staten. Je kunt je stemrecht ook kwijtraken.Als je binnen drie jaar twee keer door de rechter bent veroordeeld, mag je niet meer stemmen. Ook als je in de gevangenis zit, krijg je geen oproepingskaart. Wie geen Nederlander is, maar wel vijf jaar of langer onafgebroken in Nederland woont én een geldige verblijfsvergunning heeft, mag ook stemmen.




Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 14:28:
ik heb zat argumenten, maar met dat geschreeuw van jou kan ik echt niets, alleen al gezien je vele uitroeptekens en boze gezichtjes...
als ik jou vraag om hoeveel aanslagen en cijfers, heb ik het over hoeveel procent daadwerkelijk extremistisch is en hoeveel overgaan tot actie, en hoeveel van die mensen die aanslagen hebben gepland in een moskee... dat is zeer zeker niet hetzelfde...


Ja,dat bedoel ik nou, linkse partijen praten altijd over procenten.Begrijpend lezen is zeker niet je sterkste kant?


Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 14:28:
je scheert alle buitenlanders over 1 kam, dat is net zoiets als beweren dat alle schoonmakers dom zijn, en alle accountants saai...
onzin dus...
ik hoop voor jou dat er nooit een dag komt dat jij asiel moet aanvragen, en ze je weigeren vanwege het feit dat Nederland een drugsland is (nog zo'n vooroordeel)...


Ikke asiel aanvragen,wou jij mij nou aan het lachen maken, Goh aardig van je….




Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 14:28:
dus jij wil zeggen dat alle luie uitkeringtrekkende mensen die geen zin hebben om te werken meer rechten moeten hebben dan een hardwerkende allochtoon die probeert hier een normaal bestaan op te bouwen?
Echt, er zijn heel veel nederlanders die geen cent bijdragen aan deze maatschappij, en die er alleen maar een teringzooi van maken...
maar ja, die kan je niet wegsturen


Precies, krijg ik ik hier nou gelijk :D goh,whahaha……:lol:Moet niet gekker worden...



Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 14:28:
dat is heel jammer, dat jij jezelf beter acht als andere mensen...

maar goed, dit was dan echt het laatste wat ik hierop te zeggen heb...
argumenten te over, maar jij kan toch alleen maar schreeuwen...


Klopt inderdaad kan goed met mezelf opschieten, en met de meeste andere nederlandse mensen. Nog geen problemen aan ondervonden.
Nou nou,schreeuwen is een groot woord vind je niet, maar als jij dit schreeuwen vind, ga dan alsjeblief niet naar een Moskee, kan je dan ook niet zo goed tegen het aantal Decibel wat ze daar produceren met hun gebailalay!


Hoezee! Hoezee! Voor Nederland hoezee!!!
Waarschuw beheerder
Pff.. kzal ook maar niet teveel zeggen :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Clauu! op donderdag 26 oktober 2006 om 15:12:
Pff.. kzal ook maar niet teveel zeggen


jawel joh!
gewoon doen hoor :jaja:

discussies zijn altijd mogelijk :lol:


Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 26 oktober 2006 om 15:02:
Mooi zo dat ik je aan het lachen heb gemaakt, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd denk ik dan maar


(Y) dat is helemaal waar! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 15:20:
jawel joh!
gewoon doen hoor :jaja:

discussies zijn altijd mogelijk


Hehe.. nouja laat ik het zo zeggen dan: op het gebied van allochtone bezoekers mag nog wel het een en ander verandert worden ;) en tsja.. de standaard dingen zoals oorlog, mishandeling en shit mogen van mij ook wel veranderen.. maar das logisch :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clauu! op donderdag 26 oktober 2006 om 16:16:
Hehe.. nouja laat ik het zo zeggen dan: op het gebied van allochtone bezoekers mag nog wel het een en ander verandert worden en tsja.. de standaard dingen zoals oorlog, mishandeling en shit mogen van mij ook wel veranderen.. maar das logisch laatste aanpassing 26 oktober 2006 16:17


PRECIES :cheer: :D :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 23:11:
het is inderdaad te mooi om waar te zijn :nosmile:


Tja, helaas wel. Dit land is zo links (waar ik niks op tegen heb!) dat een rechtse uitspraak al gauw extreem-rechts of erger: neo-nazistisch wordt genoemd. :(
Uitspraak van F*CK OFF op maandag 23 oktober 2006 om 19:34:
hoe heb jij je jeugd beleefd ??
thuis op de bank


Inderdaad, heb ook veel buiten gestaan en ben niet ontspoord, althans niet heel erg. ;p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:48:
zullen we beginnen met de criminele allochtonen?
er zijn er zat die wel willen werken, maar door ons niet worden aangenomen


Tja, nogal ongenuanceerde opmerkingen inderdaad. Behalve als alle GW-achtige blaaskaken het werk overnemen wat veel 'allochtonen' nu doen. Schoonmaken, diverse vervoermiddeleen besturen en natuurlijk eetgelegenheden runnen (of wil je shoarma, pizza, chinees en grieks eten missen?)...van de week zei een stand up comedian het al: wordt zodoende een saai NL. :gaap:
maar er zijn er een hoop waarvan ook ik denk :bye: als je ons toch varkens vindt, kun je beter oprotten.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van †dion† op woensdag 18 oktober 2006 om 21:08:
om te beginnen de werkeloze allochtonen uit nederland stampen.
stopen met de E.U.
de gulden terug laten komen.
moskee's weghalen.
uitkering alleen voor mensen die echt niet meer kunnen werken of die 4 maanden zonder werk zitten.
80% van de amtenaren ontslaan.
linkse partijen afschaften.
doodstraf voor pedofielen, verkrachters en andere zware criminelen invoeren.
en nog wel meer dingen maar teveel om op te noemen


100% MEE EENS

Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 19 oktober 2006 om 13:41:
Je kan verstandig je mond houden, maar je mening is ook erg belangrijk! zijn al genoeg mensen die zn mond dichthouden


NIKS MEER AAN TOE TE VOEGEN
 
Waarschuw beheerder
ik heb een keer van een spel gehoord, stel dat je er 1 hebt die ons land in wil, gewoon erom dobbelen...
gooien ze 1 t/m 5 meteen wegsturen
gooien ze 6 mogen ze gewoon nog een keer gooien!!!
oprotten ermee
VOL = VOL
 
Waarschuw beheerder
je hebt allochtonen die zich wel aanpassen en je hebt allochtonen die zich niet aanpassen,zoals de meeste jongeren..

die moeten ze er juist uitgooien, want die rappen alleen maar dat de blanken dood gaan endat zij nederland gaan overnemen enzo, zij mogen met wapens rondlopen, en als ze een moord plegen is het landelijk nieuws, dat zegt tochal genoeg?

en wij betalen ook nog voor die *****zakken, want ze krijge een uitkering en ze rijjden dikke bmw's, als de overheid dat tog niet ziet dan snap ik harry potter (lees balkenellende) ook niet meer..

Geert Wilders moet aan de macht in Nederland..
 
Waarschuw beheerder
de allochtonen die zich aanpassen aande nederlandse leefregels, dat zijn normale mensen! zij knappen wel het vuile werk op van ons, maar die andere allochtonen die doen niks en worden gesteund door ONZE belastingcenten dmv een uitkering :S
 
Waarschuw beheerder
ik ben geen racist, maar er zijn mensen in nederland die ze beter eruit kunnen gooien en allochtonen die ze eruit kunnen gooien. (de criminelen)


Uitspraak van Arctic Monkey op woensdag 18 oktober 2006 om 21:56:
Hangjongeren ophangen!


zolang de hangjeugd niks doet is er toch niets aan de hand?
ik zie al mensen van 15 tot 18 die binnen zitte gezellig een potje mens erger je niet-en.. dat kan tegenwoordig egt niet meer :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 18:28:
Geert Wilders moet aan de macht in Nederland.


Inderdaad, dan is het nulpunt bereikt en kan het niveau in NL niet meer dalen. (y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op donderdag 26 oktober 2006 om 19:31:
Inderdaad, dan is het nulpunt bereikt en kan het niveau in NL niet meer dalen


:lol:
dat is echt het einde...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 22:09:
dat is echt het einde...


Of het begin, het is maar hoe je het bekijkt. :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 26 oktober 2006 om 23:45:
Of het begin, het is maar hoe je het bekijkt.


waarschijnlijk wordt dat dan gewoon het begin van het einde