Partyflock
 
Flockonderwerp · 93734
Waarschuw beheerder
Beste mensen houd de 14e van februari vrij
Want dan gaan we Gorinchem weer op z'n kop zetten

https://partyflock.nl/party/142823:Seduced_by_Silence

van 20:00 - tot 04:00
Poppodium Haarhorst
Gorinchem

Muziekstijlen:speedcore, terror

Prijs
Deurverkoop: € 10,-

Line up*:
Bart Hard
Hellseeker
Menavodi
The Noize Architect
Spacey Alien
Noizefucker
Vageman
Egnal Ramd
RDZ
Vahg
+-Error
mc Psychedelic
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Line Up vind ik niet echt boeiend ofzo :/
Uitspraak van Egnal Ramd op maandag 12 januari 2009 om 22:15:
speedcore


:rot:
 
Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Egnal Ramd op maandag 12 januari 2009 om 22:15:
Spacey Alien


:/
Hoop toch niet dat het diegene is wie ik denk dat het is...
Heb een tijdje terug een mix van die gehoord, klonk nergens naar. Maar dan ook écht nergens, platen niet in elkaar mixen enzo.
En zijn muziek is nou ook niet bepaald professioneel...
Zou zonde zijn als zelfs dit soort waardeloze DJ's tegenwoordig op een feest kunnen staan. Laat mij dan maar daar staan, zelfs ik kan het beter...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 januari 2009 om 18:34:
Laat mij dan maar daar staan, zelfs ik kan het beter...


Spontaan een demo kan altijd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Egnal Ramd op woensdag 21 januari 2009 om 00:05:
Spontaan een demo kan altijd


Is nogal ver rijden vanuit Limburg he.:P
Nee, ik zelf ben er ook niet zo heel goed in, maar dat zo iemand als hij op een feest staat kan ik dus echt niet begrijpen. Of hij moet in die paar maandjes dat ik voor het laatst een mixje van hem had gehoord hier opeens stukken beter zijn geworden...
Enja, zijn eigen muziek is ook niet veel soeps, had laatst zo'n cd'tje van hem ook gedownload. Hij is geen beginner meer wat producen betreft, maar hij is ook zeker nog niet op het punt dat hij zijn muziek zou kunnen releasen...
Alhoewel het terror/speedcorepubliek over het algemeen niet zo heel veeleisend is en de meesten het maar weinig lijkt te boeien of een plaat goed in elkaar zit, zolang het maar trrrrrr doet.8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 18:07:
Is nogal ver rijden vanuit Limburg he.:P


Wanneer jij denkt dat je met de techniek van tegenwoordig zoiets nog steeds moet komen brengen, weet ik niet onder welke steen jij hebt doorgebracht de afgelopen 10 jaar.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 18:07:
Enja, zijn eigen muziek is ook niet veel soeps, had laatst zo'n cd'tje van hem ook gedownload. Hij is geen beginner meer wat producen betreft, maar hij is ook zeker nog niet op het punt dat hij zijn muziek zou kunnen releasen...


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 januari 2009 om 18:34:
Heb een tijdje terug een mix van die gehoord, klonk nergens naar. Maar dan ook écht nergens, platen niet in elkaar mixen enzo.
En zijn muziek is nou ook niet bepaald professioneel...
Zou zonde zijn als zelfs dit soort waardeloze DJ's tegenwoordig op een feest kunnen staan. Laat mij dan maar daar staan, zelfs ik kan het beter...


Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 18:07:
Nee, ik zelf ben er ook niet zo heel goed in


eerst met een mening komen of je de kwaliteit zelve bent en dan dit erachteraan, wat moet ik dan voor waarde aan jou mening hechten?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 januari 2009 om 18:07:
Alhoewel het terror/speedcorepubliek over het algemeen niet zo heel veeleisend is en de meesten het maar weinig lijkt te boeien of een plaat goed in elkaar zit, zolang het maar trrrrrr doet.8)


sorry maar dit getuigd van pure domheid
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Egnal Ramd op dinsdag 27 januari 2009 om 19:14:
eerst met een mening komen of je de kwaliteit zelve bent en dan dit erachteraan, wat moet ik dan voor waarde aan jou mening hechten?


Sinds wanneer moet je dan goed in iets zijn om er ook een mening over te kunnen hebben? Ik kan best zeggen dat ik bijvoorbeeld iets niet lekker vind, zonder gelijk een topkok te zijn. En ik kan ook zeggen dat een bepaald schilderij lelijk is, zonder dat ik een groot kunstenaar ben. Ik kan zeggen dat een cabaretier niet grappig is, zonder dat ik zelf een grotere grappenmaker ben, dus sinds wanneer moet iemand zelf ergens heel goed in zijn voordat ie er een mening over kan geven?
Ik weet kwa mixen waar je op moet letten of iets goed is of niet, dus ik kan ook best oordelen of die mixen goed zijn of niet. Een echte kenner ben ik niet, maar zelfs een beginneling kan al horen dat die mixen niks zijn (mocht ie in ieder geval niet de laatste tijd buiten mijn weten een heel stuk verbeterd zijn, dat kan altijd). Maar het ene nummer abrupt stoppen en het ander opeens laten afspelen noem ik geen mixen.:no:
En om toch maar even op jouw punt te komen dat ik zelf ergens goed in zou moeten zijn om er verstand van te hebben: Produceren heb ik wel goed onder de knie, dus daarin kan ik extra goed zeggen wat nou goed is en wat niet. En zoals ik al zei: Hij is zeker geen beginner meer, maar releasewaardig is het echt nog niet. Vandaar dat ik ook zeg dat het gemiddelde terror/speedcorepubliek het blijkbaar maar weinig kan schelen of iets mooi is of niet, of het goed in elkaar zit of niet, of het goed gemixt is of niet, of dat de afmix van het nummer goed is of niet, zolang het maar snel is. Ik heb al zat speedcorecd's beluisterd waar spul op staat dat populair is, maar kwalitatief geen ruk voorstelt. Spul dat kwa kwaliteit ver beneden het peil zit van andere muziekstijlen. Maar blijkbaar schijnt niemand dat ook maar op te merken. Zolang het maar trrrrr doet, en liefst zo snel mogelijk. Ja, zo kunnen zelfs beginnelingen op een feest terecht komen.
Waarschuw beheerder
ZO simpel is speecore producen ook weer niet ... al die noize, extra kicks, vocals, ... en dan van 30 minuten lang perfect kunnen afmixen zonder dat het ene harder is dan het andere ...

kruipt toch wel enige tijd in, of het nu minimal is of speecore :)


en geloof me vrij, er zijn HEEL veel kieskeurige mensen in speedcore, ze vinde niet echt alles op en top ...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 22 februari 2009 om 14:24:
ZO simpel is speecore producen ook weer niet ... al die noize, extra kicks, vocals, ... en dan van 30 minuten lang perfect kunnen afmixen zonder dat het ene harder is dan het andere ...


Ja, alles moet je in getraind zijn he...
Maar een beetje niveau voor je 'succes' hebt, is wel zo prettig. Anders heb je grote kans dat je blijft steken in je huidige niveau, met de gedachte dat je toch wel goed genoeg bent. En iemand die niet kan draaien hoort niet op een feest te staan. Is een belediging voor mensen die wel jarenlang keihard hun best hebben gedaan om hun muziek en draaien op niveau te krijgen...
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 22 februari 2009 om 14:24:
en geloof me vrij, er zijn HEEL veel kieskeurige mensen in speedcore, ze vinde niet echt alles op en top ...


Hmm. Misschien de echte speedcoreliefhebbers dan. Vaak is het dat jong grut dat speedcore luistert (om stoer te zijn ofzo) dat totaal geen smaak heeft. Dat met de meest lomp gemaakte tracks aankomt die ze vet vinden. Om een voorbeeld te geven: Ga maar eens kijken hier op partyflock bij de muzieksectie. Klik een terror of speedcorenummer aan (vooral de terrornummers volgens mij). Luister erna en als het echt een hele slechte track is moet je maar eens naar de reacties eronder kijken. Bij elk terrornummer staat het vol met goede reacties, hoe ongelofelijk slecht die ook is.:/
Even wat voorbeeldjes dan...
https://partyflock.nl/music/2240:The_Horror
https://partyflock.nl/music/1734:Paranoise
https://partyflock.nl/music/2112:DL01
https://partyflock.nl/music/1033:Nitroglycerine
laatste aanpassing