![[img width=480 height=320]http://autoflash.be/wordpress/wp-content/2008/03/2be1e19f6703e3ab1aa26b4634375a03.jpg[/img]](http://autoflash.be/wordpress/wp-content/2008/03/2be1e19f6703e3ab1aa26b4634375a03.jpg)
![[img width=900 height=475]http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Audi/Spy_Shots/AUDI_RS_8_v.jpg[/img]](http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Audi/Spy_Shots/AUDI_RS_8_v.jpg)
Bugatti Veyron EB16.4 Black Buaty.
Wat kunnen wij uit de "16.4" halen?
16.4 -> Aantal cilinders.
16(.)4 -> Het aantal kleppen.
16.4 -> Aantal turbo's.
16.4 -> 0-200 KM/U.
16.4 -> Aantal nokkenassen.
16.4 -> Aantal kleppen per cilinder.
Noem trouwens eens de verschillen tussen de R8 en de RS8?
![[img]http://www.madwhips.com/upload/images/zr_auto_imsa_gallardo_gtv_montreal_f1_4-568-426.jpg[/img]](http://www.madwhips.com/upload/images/zr_auto_imsa_gallardo_gtv_montreal_f1_4-568-426.jpg)
Customizen bij JD
en misschien nog even bij Stroeve Motor Sport
Misschien niet bekent in de JDM
16.4 -> Aantal turbo's.
en mijn punt is, is dat vje met een lamborghini niet naar een tuning-shop, ook al is het stroeve, gaat!!!
een gespecialiseerd bedrijf is (altijd) beter!
JD-Mark
de F430
heeft die de motor niet in het midden maar tussen de achteras en achterruit in zegmaar
Het is geen mid
maar rear.
Het gaat gewoon om auto's die de motor niet vóórin hebben liggen ja?