1 volger
ik kan het ff aan horen maar niet te lang vind het wat te snel..
alleen jammer dat er altijd zoveel pogo'ers en raciste lope die alles verzieken waar ik me op elk feest aan erger
Pogoers gaan meer los op terror en hardcore en racisten staan bij speedcore alleen maar met de armen over elkaar stoer om zich heen te kijke!
dat is geen muziek
speedcore kansloze muziek
Denk dat veel speedcoreartiesten kwalitatief beter zijn dan meer dan de helft van jou favorieten!
uiteraard is speedcore muziek
Zekers
Pogoers gaan meer los op terror en hardcore en racisten staan bij speedcore alleen maar met de armen over elkaar stoer om zich heen te kijke!
Nee ik pogo ook op speedcore.
En sta ok nooit met me armen over elkaar stoer om me heen te kijken.
Wel af en toe met me armen in me zij omdat ik moe ben
Speedcore is voor lelijke kale pogo harry,s
die niet kunnen hakkuh.
(permanent verbannen)
Speedcore is voor lelijke kale pogo harry,s
die niet kunnen hakkuh.
das ook weer een vooroordeel
waar de meeste mensen op deze flock een hekel aan hebben
Speedcore is voor lelijke kale pogo harry,s
die niet kunnen hakkuh.
Vind het mooi, Totschlag en zo 












![[S.k.C]:smoke: THC Incuded!® :smoke:](/images/user/398412_357102.png)
![[NL]there is no other](/images/user/480071_2211605.jpg)

![=T-C-N=master_of_terror[EGN]](/images/user/174733_1488514.gif)






![[S][A][M]](/images/user/489014_3731774.jpg)


