Partyflock
 
Flockonderwerp · 10770
38x bekeken
 
Waarschuw beheerder
wat is god of wie is god en geloof je er in?
 
Waarschuw beheerder
ik geloof in "iets" en noem het god :jaja:

er moet iemand nagedacht hebben over hoe dit alles in elkaar zit.
Is allemaal zo logisch
 
Waarschuw beheerder
God is een verzinsel voor hoop te hebben.

Het enige waar ik in geloof is verderf hahaha, nee de menselijke aard, de eigen kracht, geld en natuurlijk hardcore :D
Waarschuw beheerder
God is de innerlijke kracht in jezelf.

Vind God in jezelf... O:)