Partyflock
 
Flockonderwerp · 77131
6880x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien iedereen gaat zitten wachten op toestemming van Thijs maar ondertussen iedereen gaat en iedereen het ook over het feest heeft open ik maar alvast een topic. Om het toch een beetje ontopic te houden. (ahum :x )

Line up:
The White House (XXclusive)
Felix da Housecat
Junkie XL
Boys Noize
Don Diablo
Laidback Luke & Junior Sanchez
Sidney Samson
Chuckie
Hosted by MC Mighty Mike & MC Gee

Hollywood Famous (Exxellent)
Ron Carroll & CeCe Peniston
Haze (live)
Luciën Foort vs Funkerman
Sunnery James & Ryan Marciano
Erick E
Jip Deluxe
Sidney Samson
Billy the Klit
Costar Live on sax
Norman Soares on percussion
Hosted by MC Gee en Andy Sherman

Stars & Stripes (mainstage XXlerator)
Donkey Rollers Live
Showtek
Zatox
Tatanka vs Activator
Pavo
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers Live
Deepack
Dutch Master
Josh & Wesz
A-lusion
Brennan Heart
Devon K.
Hosted by MC DV8

Route66 (techno)
Benny Rodrigues vs Darko Esser
Rene Amesz
Pet Duo
Kevin Saunderson
Felix Kröcher
British Murder Boys
Motherfunker
Neru
Hosted by MC Stretch

Vegas Strip (Erotixx/Tranceclassixx)
Bas & Ram
Randy Katana
Marcel Woods
Francois
Cosmic Gate
Jean
Jochen Miller
Marc-S
Hosted by Vika Kova & MC Pryme

Wild Wild West (XXlerator xx-hard)
Korsakoff vs Outblast
Angerfist Live
Tha Playah vs Neophyte
oldschool Gangsters (Dj Rob, Stanton & Mc Joe)
Franky Dux
Dr. Rude (early Rave)
Lobotomy Inc Live
Genius vs Mystery
Forze DJ Team
The Viper vs Vince
Hosted by : MC Ruffian & Mc LunaTick

Miami Beach
Skitzofrenix
Norman Soares & Dunca (live)
Youri Donatz
Baggi Begovic
Bart B More
J-Flava
Wouter de Moor
Vincenzo de Bull
Hosted by : MC Stretch & MC Dice.


Linkje naar het feest: Emporium 2008

Barst los. :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 11:18:
ik wil niet negatief doen maarre..:

Donkey Rollers Live --> vet!
Showtek --> boeit niet
Zatox --> boeit me momenteel ook niet
Tatanka vs Activator --> wel leuk
Pavo --> ga ik niet voor naar een feest
D-Block & S-te-Fan --> zie ik elke week al
Noisecontrollers Live --> zie ik elke week al
Deepack --> wel aardig
Dutch Master --> ramp-dj
Josh & Wesz --> vet
A-lusion --> vet
Brennan Heart --> boeit niet
Devon K. --> boeit niet.

Alleen A-lusion en J&W zijn namen waar ik écht écht enthousiast van wordt. Maar die begin je ook steeds vaker te zien dus is ook geen zeldzaamheidje meer..
En DR vet natuurlijk


Bromsnor! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 11:38:
Het probleem is dat die namen (nog) niet genoeg publiek aantrekken. Als je dagelijks met hardstyle te maken heb dan vind je dat leuke namen. Maar een behoorlijk deel van de bezoekers doet eens in de 2/3 maanden een (groot) feest of festival en dan willen hun gewoon de grote namen van het moment zien. Voor het gross van de mensen is het dus ook gewoon leuk om de grote bekende namen te zien.
Daarbij is de keuze aan "grote namen" tegenwoordig wel relatief breed. Ik heb het gevoel dat de spoeling 4 jaar geleden een stuk dunner was met voroal een dana/luna/profeet die de klok sloegen op elk feest.


vooral bij de festivals is dat veel erger, en emporium hebben ze dan ook maar 1 area met hardstyle dus jah kun je er eenmaal nie veel namen kwijt en dan willen hun natuurlijk de 'grote' namen
oftewel meer dagjespubliek dan ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 17 april 2008 om 11:45:
ik wil niet negatief doen maarre..:

Donkey Rollers Live --> vet!
Showtek --> boeit niet
Zatox --> boeit me momenteel ook niet
Tatanka vs Activator --> wel leuk
Pavo --> ga ik niet voor naar een feest
D-Block & S-te-Fan --> zie ik elke week al
Noisecontrollers Live --> zie ik elke week al
Deepack --> wel aardig
Dutch Master --> ramp-dj
Josh & Wesz --> vet
A-lusion --> vet
Brennan Heart --> boeit niet
Devon K. --> boeit niet.


ik ga niet zo heel vaak meer
maar kom nog wel voor een hele hoop uit dit rijtje..
donkeyrollers, showtek, pavo kunnen me gestolen worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 17 april 2008 om 14:11:
ga zoiezo want heb al een kaartje..


B)
Mooi weer + :bier: + Hardstyle (l)
Of slecht weer, dat maakt ook niet uit :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 17 april 2008 om 14:12:
pre party


je mag gerust komen hoor... alleen afterparty vindt mijn ma niet zo leuk :P


Uitspraak van X_ander op donderdag 17 april 2008 om 14:14:
Of slecht weer, dat maakt ook niet uit laatste aanpassing 17 april 2008 14:14


slecht weer kijkt wat minder vrolijk net zoals in 2006... heb me toen niet egt vermaakt ;)
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 17 april 2008 om 15:15:
je mag gerust komen hoor... alleen afterparty vindt mijn ma niet zo leuk


:cheer:
zet de apfelkorn vast koud ;)


Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 17 april 2008 om 15:15:
slecht weer kijkt wat minder vrolijk net zoals in 2006... heb me toen niet egt vermaakt


dat was juist vet man :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 11:18:
ik wil niet negatief doen maarre..:


Hahaha! Mooi verhaal!

Je komt wel een beetje zeurderig over...

D&S en Noisecontrollers zie je al elke week? Ja ze draaien elke week, maar zie jij ze ook elke week?
Plus, ze draaien zo vaak dus is het niet vet?

Zoals ik het zie:

Donkey Rollers Live --> Gruwelijk!
Showtek --> Niet bijz, maar verrast me af en toe toch weer :)
Zatox --> Heerlijke platenkeuze :respect:
Tatanka vs Activator --> Los :)
Pavo --> Ga ik niet voor naar een feest nee, maar geen verkeerde setjes(Y)
D-Block & S-te-Fan --> Zie je vaak, maar altijd gruwelijk :respect:
Noisecontrollers Live --> Zie DBSTF
Deepack --> Altijd feest met die gasten, zwepen het publiek op :bounce:
Dutch Master --> Geen mening over
Josh & Wesz --> Vet
A-lusion --> Meesterlijk :respect:
Brennan Heart --> Vind ik niks aan.
Devon K. --> Niks bijz.

Je kan 't ook positief bekijken ;)

En ja, geloof best dat jullie hier bijvoorbeeld een Frontliner willen. Maar Thijs heeft al een punt, en ik heb dat soort gasten nog zelden een hele set horen draaien. Dus kan ook niet oordelen of ik dat wel vet vind, dus zal ook niet om ze schreeuwen op zo'n feest.



Uitspraak van X_ander op donderdag 17 april 2008 om 14:14:
Mooi weer + :bier: + Hardstyle (l)


Ook dat (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op donderdag 17 april 2008 om 16:44:
maar zie jij ze ook elke week?


meer dan de helft van de HS-feesten die ik de laatste tijd bezoek staan ze wel hoor.. Ze worden gewoon megaveel geboekt, dat is mijn argument. Ik hoef er niet voor naar Emporium want ik kan ze op 8 andere feesten ook wel zien die maand.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op donderdag 17 april 2008 om 16:44:
Je komt wel een beetje zeurderig over...


Zegt de nummer 1 technoboy zeikerd :D
Altijd leuk om daarmee terug te komen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Juissstttt :respect: Goed bezig Xander


Stoux zeik nie zo man :[ TBY is gewoon vet b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stoux op donderdag 17 april 2008 om 16:44:
Plus, ze draaien zo vaak dus is het niet vet?


de wel befaamde (insert dj)-moeheid :P

ben het wel meer met stoux eens maar goed ik ga dan ook nie zo vaak naar feesten dat ik de heren in kwestie elke week zie;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neptunes_23 op dinsdag 15 april 2008 om 12:02:
nathalie is zoiezo aanwezig voor der mannetje
goede support he!


:yes:

Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 11:18:
Alleen A-lusion en J&W zijn namen waar ik écht écht enthousiast van wordt.


:respect:


Ik merk van mezelf ook dat ik niet meer warm wordt van namen als Zany, Showtek, Pavo enz..

Die namen zijn er altijd dus dat wordt dan een soort van gewenning. Maar goed, wanneer je die niet in de Line-up zet beginnen mensen weer te zeuren die die gewenning wel waarderen. Het is ook nooit goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 18:42:
Zany, Showtek, Pavo e


beetje standaard geworden...

voor tby blijft dat voorlopig nog wel dat ik hem goed blijf vinden ;)
maar dat is voor mezelf he o:)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 18:42:
de Line-up zet beginnen mensen weer te zeuren die die gewenning wel waarderen


zoals die nieuw talents in de evo geweldig idee van Q zelfde als bij defqon...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 17 april 2008 om 15:21:
dat was juist vet man :D


zeker wel! kan dat niet blijven benadrukken! :cheer:


Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 17 april 2008 om 19:29:
die zie je bijna nooit meer :(
dus snap niet hoe je daar bij komt :S
blijft een goede dj :yes:


die wil ik best weer eens horen! ik alweer een jaar geleden ofzo.. :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op donderdag 17 april 2008 om 16:44:
Je kan 't ook positief bekijken


Grappige inhoudelijke discussie ;)
Maar dat moet ook gewoon kunnen hier (Y)

Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 17 april 2008 om 19:05:
zoals die nieuw talents in de evo geweldig idee van Q zelfde als bij defqon...


Ja progressie is er genoeg.
De kraamkamer van de hardstyle zit best wel vol momenteel. en je ziet steeds meer Dj's eruit komen. Wat mij betreft Staat A-lusion op de spreekwoordelijke drempel om eruit te komen (Y)
Wat dat betreft is hardstyle de meeste progressieve muziekstroming die er op het momment is volgens mij.
als het dan nog niet snel genoeg gaat dan pak je IMO te veel feesten.
als je 20 keer per maand in de kroeg gaat hangen dan is dat ook op een gegeven moment niet leuk meer. zo geld dat ook voor hardstyle alhoewel we volgens mij wel erg veel feesten moeten pakken achter elkaar wil het gaan vervelen. zo veel geld / tijd hebben we bijna geen van allen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:13:
achter elkaar wil het gaan vervelen


zoiezo wat minderen qua feesten qua geld nood en hoeft voor mij niet om alle feesten bij te wonen..

maar zoals IQ is mijn hardstylerootz ;)

zoiezo dit jaar nog defqon, decibel, q-base, qlimax bijwonen wat er tussen komt bekijk ik wel...

maar mooiste is dat we lekker los gaan zaterdag dames en heren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:13:
Wat dat betreft is hardstyle de meeste progressieve muziekstroming die er op het momment is volgens mij.
als het dan nog niet snel genoeg gaat dan pak je IMO te veel feesten.
als je 20 keer per maand in de kroeg gaat hangen dan is dat ook op een gegeven moment niet leuk meer. zo geld dat ook voor hardstyle alhoewel we volgens mij wel erg veel feesten moeten pakken achter elkaar wil het gaan vervelen


ben het helemaal met je eens :jaja: ik merk ook vaker aan mezelf de laatste tijd dat ik eigenlijk gewoon veel liever naar een feest ga dan maar in de kroeg ergens hangen, en het zal me verbazen eigenlijk als dat in korte tijd ineens verandert :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:13:
Wat dat betreft is hardstyle de meeste progressieve muziekstroming die er op het momment is volgens mij.


:roflol:
Sorry maar dit vind ik echt onzin :)

Ga je eens verdiepen in de onderste sublagen van trance bijvoorbeeld.. Volgens mij gebeurt daar veeeeel meer. Hoeveel nieuwe remixen en platen er elke week wel niet voorbij komen in de 4 uur radioshow die ik elke week luister. Dat haalt hardstyle net in een maand volgens mij :x

hardstyle is momenteel 1 label (scantraxx) wat een paar jonge mensen naar voren schuift, J&W die eraan komen en daarmee heb je het leeuwendeel al gehad.
De rest zit nog steeds op zn zolderkamertje te draaien en producties te maken die niet verder komen dan Fearfm.
Of de sound nou heel divers is en ontwikkelt vind ik lastig te beoordelen want daar moet je producers-oren voor hebben volgens mij. Maar alles lijkt iig behoorlijk op elkaar qua opbouw.
En een Tatact - WUWH is een keer wat anders, maar nieamd die het wat vind of m draait :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:22:
En een Tatact - WUWH is een keer wat anders, maar nieamd die het wat vind of m draait


snap ik ook nie die plaat is echt wel lkkr :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:22:
Sorry maar dit vind ik echt onzin :)

Ga je eens verdiepen in de onderste sublagen van trance bijvoorbeeld.. Volgens mij gebeurt daar veeeeel meer. Hoeveel nieuwe remixen en platen er elke week wel niet voorbij komen in de 4 uur radioshow die ik elke week luister. Dat haalt hardstyle net in een maand volgens mij :x

hardstyle is momenteel 1 label (scantraxx) wat een paar jonge mensen naar voren schuift, J&W die eraan komen en daarmee heb je het leeuwendeel al gehad.
De rest zit nog steeds op zn zolderkamertje te draaien en producties te maken die niet verder komen dan Fearfm.
Of de sound nou heel divers is en ontwikkelt vind ik lastig te beoordelen want daar moet je producers-oren voor hebben volgens mij. Maar alles lijkt iig behoorlijk op elkaar qua opbouw.


weinig aan te voegen... en de hardstyle producties is over t algemeen 1 pot nat. luister maar eens goed. begint met leuk intro'tje. bij rond de 52/54 seconden volgt de break, gevolgd door midintro, climax, midoutro. Maargoed das hardstyle, al ben ik van mening dat het ook op een andere manier kan, maar dan wordt er weer gezeurd dat het moeilijk te mixen valt dus wordt het niet gedraaid :x
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:22:
En een Tatact - WUWH is een keer wat anders, maar nieamd die het wat vind of m draait :x


dam heb je een aantal x mijn stream gemist 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 17 april 2008 om 23:27:
al ben ik van mening dat het ook op een andere manier kan


er was er laatst ook 1 van 2 best enemies volgens mij? Saifam iig.. Opbouw was zeer afwijkend.. Plaatje wat je dus echt nooit hoort :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:29:
er was er laatst ook 1 van 2 best enemies volgens mij? Saifam iig.. Opbouw was zeer afwijkend.. Plaatje wat je dus echt nooit hoort :x


hhmm als er vaak simpele standaard intro's zijn komt ut wel uit de saifam hoek :P Ben benieuwd welke je bedoelt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:22:
En een Tatact - WUWH is een keer wat anders, maar nieamd die het wat vind of m draait


Ondergesneeuwd door de progressie. Er is veel aanbod.

Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:22:
Ga je eens verdiepen in de onderste sublagen van trance bijvoorbeeld.. Volgens mij gebeurt daar veeeeel meer. Hoeveel nieuwe remixen en platen er elke week wel niet voorbij komen in de 4 uur radioshow die ik elke week luister. Dat haalt hardstyle net in een maand volgens mij


Trance heeft zo veel substromingen. Dan kan ik me dat voorstellen. Hardstyle is (nog steeds) 1 muziekstroming die je hoogstens kan onderverdelen in early HS en de palten die we nu hebben. Het is nog lang niet zo divers. Wat dat betreft vind ik dat HS toch 1 van de meest progressieve stromingen blijft omdat het nog in 1 kader past. Met trance kan je dat niet zeggen.
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 17 april 2008 om 23:27:
en de hardstyle producties is over t algemeen 1 pot nat. luister maar eens goed. begint met leuk intro'tje. bij rond de 52/54 seconden volgt de break, gevolgd door midintro, climax, midoutro. Maargoed das hardstyle, al ben ik van mening dat het ook op een andere manier kan, maar dan wordt er weer gezeurd dat het moeilijk te mixen valt dus wordt het niet gedraaid


Ach de mainstram trance en hardcore hebben ook allemaal platen die een vergelijkbare opbouw hebben die bij die stijl hoort.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:33:
Ondergesneeuwd door de progressie. Er is veel aanbod.


k noem een handjevol leuke releases per maand nou niet veel aanbod :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:33:
progressie. Er is veel aanbod.


das niet hetzelfde he, progressie en veel aanbod. Veel van hetzelfde (zoals bij Saifam) is geen progressie, das massaproductie..

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:33:
Hardstyle is (nog steeds) 1 muziekstroming die je hoogstens kan onderverdelen in early HS en de palten die we nu hebben


nah.. nederlands-italiaans vind ik er wel 1. En italiaans van TBY is heel anders dan van Acti. En binnen nederland verschilt een B-front heel veel van HHZ. Enz. Substromingen genoeg hoor :)

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:33:
Wat dat betreft vind ik dat HS toch 1 van de meest progressieve stromingen blijft omdat het nog in 1 kader past.


dat betekent dan toch juist dat het allemaal min of meer hetzelfde is.. ;)

Hardstyle heeft wel veel verschillende sounds maar ook ontzettend veel overlap en herhaling van zetten in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 17 april 2008 om 23:37:
k noem een handjevol leuke releases per maand nou niet veel aanbod


"leuk" is een subjectieve term ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:38:
"leuk" is een subjectieve term ;)


we zitten over de helft van april en deze maand zijn er 12 releases geweest. en in de topmaanden qua releases zijn er ongeveer 40... juli/aug/sep wordt bijna nix gereleased zelfde als dec/jan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 17 april 2008 om 23:44:
we zitten over de helft van april en deze maand zijn er 12 releases geweest


Zullen de lentekriebels wel zijn B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 17 april 2008 om 23:44:
we zitten over de helft van april en deze maand zijn er 12 releases geweest. en in de topmaanden qua releases zijn er ongeveer 40... juli/aug/sep wordt bijna nix gereleased zelfde als dec/jan...


Ik vind dat wel een goede score eerlijk gezegd.
Vergelijk het maar eens met iedere andere muziekstroming en dan vooral niet-dance muziek stromingen.
Ik vind dat we naar verhouding erg progressief zijn met de hardstyle. Het is wereldwijd gezien een kleine scene die wel veel voort kan brengen. Toch wel knap (Y) Dat sommigen het dan toch niet progressief vinden heeft dan meer te maken met het feit dat je overal bovenop zit. Dan lijkt het idd langzaam te gaan. Maar als bijv DBSTF gaan optreden verwacht Elise een set zoals die op Q-base maar inmiddels heeft een gemiddelde set van hu nweer veel andere platen zie zij niet kent. En Q-base is pas een half jaar geleden...
Vergelijk het eens met de urban-scene. ik ben e rniet super goed erin thuis maar als ik wat hoor dan zijn het heel vaak dezelfde platen die al jaren te horen zijn. en de progressie die erin komt die heb je dan vooral omdat de scene heel groot is wereldwijd. Ze moeten het niet hebben van de creativiteit van bijv de hollandse of italiaanse urban-scene ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 april 2008 om 23:55:
ergelijk het eens met de urban-scene. ik ben e rniet super goed erin thuis maar als ik wat hoor dan zijn het heel vaak dezelfde platen die al jaren te horen zijn. en de progressie die erin komt die heb je dan vooral omdat de scene heel groot is wereldwijd


juist omdat die scene zo groot is gebeurd er heel veel en komt er heel veel uit.. :)

Voor de rest sluit ik me bij Steven aan.... niet aan trance zitten.. :[
(wel leuk (subjectief..ja :P) zo'n inhoudelijke discussie.. die zijn behoorlijk zeldzaam aan het worden op PF.. )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 23:22:
Tatact - WUWH


vind het wel lekker klinken:) maar op feestjes geen id of het daar aan zou slaan..

heb net discussie terug zitten lezen wel leuk hoor:)
heb vroeger zelf heel veel Commercial trance geluisterd.
hield toch ook wel van wat hardere platen..
nu met toch af en toe die mix van een beetje van beiden vind ik heerlijk:)
Waarschuw beheerder
thijs je slaat de spijker geheel niet op zijn kop :D
Waarschuw beheerder
donateur
LEUK! EEN DISCUSSIE! (niet subjectief)

Rem:
weinig aan te voegen... en de hardstyle producties is over t algemeen 1 pot nat. luister maar eens goed. begint met leuk intro'tje. bij rond de 52/54 seconden volgt de break, gevolgd door midintro, climax, midoutro. Maargoed das hardstyle, al ben ik van mening dat het ook op een andere manier kan, maar dan wordt er weer gezeurd dat het moeilijk te mixen valt dus wordt het niet gedraaid


ook hier niks aan toe te voegen


Steven:
nah.. nederlands-italiaans vind ik er wel 1. En italiaans van TBY is heel anders dan van Acti. En binnen nederland verschilt een B-front heel veel van HHZ. Enz. Substromingen genoeg hoor


elke producer heeft toch gewoon zn eigen sound? dan is het niet meteen een substroming, dus kan het hier niet mee eens zijn. een armin van buuren heeft toch ook een andere sound dan tiesto, maar zijn toch niet meteen verschillende substromingen?


thijs je slaat de spijker geheel niet op zijn kop


is dan niet eigenlijk gewoon de plank in zn geheel misslaan? en niet alleen de spijker? B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hark. op vrijdag 18 april 2008 om 08:35:
is dan niet eigenlijk gewoon de plank in zn geheel misslaan? en niet alleen de spijker? B)


ik ben bang dat ie de hamer nog niet eens in zijn handen had, of al had laten vallen voordat ie wou slaan :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
echt twee linker handen die thijs :P
Waarschuw beheerder
De hele hardstyle/trance discussie laat ik even voor wat het is, nog even reageren op de hardstyle line-up van Emporium.
Uitspraak van X_ander op donderdag 17 april 2008 om 17:45:
Zegt de nummer 1 technoboy zeikerd :D


Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 17:08:
meer dan de helft van de HS-feesten die ik de laatste tijd bezoek staan ze wel hoor.. Ze worden gewoon megaveel geboekt, dat is mijn argument. Ik hoef er niet voor naar Emporium want ik kan ze op 8 andere feesten ook wel zien die maand.


Op de rest van mijn motivatie reageer je niet :$

Uitspraak van Stefanovic b) op donderdag 17 april 2008 om 17:47:
Juissstttt :respect: Goed bezig Xander

Stoux zeik nie zo man :[ TBY is gewoon vet b)


Ik heb één DJ waar ik altijd op loop te zeiken inderdaad, zoals jullie weten vind ik deze man echt een aanfluiting voor de hardstyle maar dat terzijde. Steven zeikt een hele line-up af waar ik het niet mee eens ben, daar reageer ik op :bier:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 18:42:
niet meer warm wordt van namen als Zany, Showtek, Pavo enz


Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 17 april 2008 om 19:05:
beetje standaard geworden...


Standaard namen? Zanymoe? Te veel gehoord? Wat zijn dat toch altijd voor argumenten :S
Wat is STANDAARD? In godsnaam vertel het mij. Een DJ die elke week op een feest staat? Ja, dat betekent dat hij populair is en mensen graag naar hem luisteren. Standaard staat gelijk aan kut?
En Zanymoe. AOok zo'n term die ik hier wel eens gelezen heb. Dat betekent dat je spontaan wilt slapen als je hem ziet?
En Pavo? Te vaak gehoord? Ja vroegah misschien :rot: Deze man heeft de laatste tijd toch niet zo'n volle agenda en met de constante ontwikkeling van de hardstyle is hij iemand die volgens mij allerlei invloeden in zijn zet laat terugkomen. Tenminste, zo klonken zijn laatste 2 setjes voor mij in de oren (Y)
Kijk en ik krijg nu weer het Technoboy verhaal om mijn oren, maar ik heb daar mijn argumenten voor en die heb ik al eens gespuwd volgens mij. :bier:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Zeg niet dat ik er moe van wordt maar die namen zie je op elk feest, natuurlijk omdat ze populair zijn.

Maar als je die namen elke week ziet is het niet meer bijzonder dus dan denk ik ook niet; Ow ZANY!! Daar moet ik heen..
Wil niet zeggen dat ik ze niet meer wil zien maar het is niet bijzonder meer omdat die namen er altijd wel zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hark. op vrijdag 18 april 2008 om 08:35:
elke producer heeft toch gewoon zn eigen sound? dan is het niet meteen een substroming, dus kan het hier niet mee eens zijn. een armin van buuren heeft toch ook een andere sound dan tiesto, maar zijn toch niet meteen verschillende substromingen?


hmm ja daar heb je gelijk in. Maargoed als je een paar van die stijlen samen pakt zie ik wel substromingen ontstaan :)
De harde kant bijv, check de komende maanden de releases op het label van Alpha Twins maar :) Italiaans hard met Tat, Zatox en Acti. Italiaans slap met heel Saifam. enz. Maargoed het is maar net wat je samen neemt en hoe diep je kijkt. Uiteindelijk is alles binnen de hardstyle dance-muziek en is alle muziek muziek. :)

Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 11:01:
Op de rest van mijn motivatie reageer je niet


ja ik vind het niet zo relevant om per dj te gaan discussieren want voor (vrijwel) allemaal geldt in dit geval hetzelfde. Ze draaien elke week ergens dus hoef ik er niet voor naar Emporium. Ik kan ze binnen korte tijd ook wel ergens anders horen, bijvoorbeeld op een feest waar ik liever heen ga :)

Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 11:01:
Wat is STANDAARD? In godsnaam vertel het mij. Een DJ die elke week op een feest staat? Ja, dat betekent dat hij populair is en mensen graag naar hem luisteren. Standaard staat gelijk aan kut?


standaard staat gelijk aan overkill. Maargoed dat ligt idd net zo goed aan degene die teveel feesten bezoekt ;) Maar die discussie blijf je houden.. Als je 1 feest per jaar bezoekt wordt het nooit standaard. Ik kan me dan ook best redelijk neerleggen bij die standaard line-ups (van bijvoorbeeld Defqon) want het is volkomen logisch dat organisaties de populairste namen van dit moment willen. Maargoed dan ga ik dus gewoon misschien wel niet als het feest verder weinig bied, zoals Emporium.
Maargoed. Boeken ze die namen omdat ze populair zijn of omdat ze het niet aandurven talenten een kans te geven of mensen buiten hun eigen boekingsbureau? Ik twijfel of het alleen maar populariteit is :)

Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 11:01:
En Zanymoe. AOok zo'n term die ik hier wel eens gelezen heb. Dat betekent dat je spontaan wilt slapen als je hem ziet?


Dat betekent dat ie al een jaar lang vrijwel hetzelfde doet. Op elk feest staat, elke cd, elke dvd, elke mainstage. Op zich niet erg áls ie maar vernieuwd. Maar een Zany heeft voor mijn gevoel 9 maanden lang dezelfde platen lopen maken.
Een Headhunterz of Technoboy hebben veel vaker nieuwe platen waardoor de sets niet saai worden en er geen moeheid ontstaat :)
Heeft verder weinig met slapen te maken hoor ;) Maar ik vergeet het inmiddels gewoon als Zany in een line-up staat.
Enige oplossing is die dj niet meer te bezoeken :) Die vernieuwing van Zany waar je hebt over hebt heb ik dan ook niet meegekregen omdat ik in een andere zaal stond :flower: Maargoed die 'techniek' werkt wel want ik vond Showtek op Hardbass voor het eerst in 9 maanden weer een leuke set neerzetten die me niet verveelde :)



Zo, veel leesplezier gehad? ;d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 11:01:
Wat is STANDAARD? In godsnaam vertel het mij. Een DJ die elke week op een feest staat? Ja, dat betekent dat hij populair is en mensen graag naar hem luisteren. Standaard staat gelijk aan kut?


k zal t even uitleggen... O:) tis niet erg als een goeie dj er elke week staat, wel is het zo dat ie niet elke week precies dezelfde tracks moet draaien... wat op dit moment wel gebeurd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 18 april 2008 om 11:31:
standaard staat gelijk aan overkill. Maargoed dat ligt idd net zo goed aan degene die teveel feesten bezoekt ;) Maar die discussie blijf je houden.. Als je 1 feest per jaar bezoekt wordt het nooit standaard. Ik kan me dan ook best redelijk neerleggen bij die standaard line-ups (van bijvoorbeeld Defqon) want het is volkomen logisch dat organisaties de populairste namen van dit moment willen. Maargoed dan ga ik dus gewoon misschien wel niet als het feest verder weinig bied, zoals Emporium.


Ok, dat is in elk geval duidelijk.

Maargoed, nu komen we bij het volgende.
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 18 april 2008 om 11:31:
Op zich niet erg áls ie maar vernieuwd. Maar een Zany heeft voor mijn gevoel 9 maanden lang dezelfde platen lopen maken.


En

Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 18 april 2008 om 11:31:
Een Headhunterz of Technoboy hebben veel vaker nieuwe platen waardoor de sets niet saai worden en er geen moeheid ontstaat :)


Dit MEEN je toch niet! Technoboy vaak vernieuwend? Nou misschien dat het hier toch meer om smaak gaat dan. Want ik ben het redelijk met je eens dat Zany vaak dezelfde platen draait, maar ook een hoop nieuw spul erbij. En ik houd van dat 'zelfde' en nieuwe spul wat hij draait, vind het allebei vet. Van Technoboy vind ik zowel nieuw als oud bagger. Maar hij draait vaak vernieuwend? Vorig jaar in al zijn setjes Les Drums, Superdisco, Her Voice, I Shot the Blender, Vita. En vervolgens komt daar 1 van de beste indoorfeesten van het jaar, het moment om wat vernieuwends te laten horen. (wat de Prophet&Zany ook deden IMO). EN WAT HOOR IK: Vita, I Shot The Blender, Her Voice en Superdisco. (Als afsluiter nog wel, OMG :x)
Dit begint enigszins weer op een Technoboy discussie te lijken en dat wil ik niet. Wil hiermee gewoon duidelijk maken dat je onderscheid moet maken of jij de 'vaak dezelfde setjes' wel of niet kan waarderen, of het wel of niet jouw smaak is. Blijkbaar vind je het niet erg als Technoboy het doet, maar wel als Zany het doet. Ok, is jouw mening. Maar zeg niet dat Zany wel en Technoboy niet standaard is, als dat jullie uitleg van 'standaard' is.

Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 18 april 2008 om 11:31:
Maargoed die 'techniek' werkt wel want ik vond Showtek op Hardbass voor het eerst in 9 maanden weer een leuke set neerzetten die me niet verveelde :)


Ook dat vind ik nog zoiets. Het kan zijn dat een DJ of duo je een aantal keer achter elkaar niet heeft kunnen boeien (met eventueel een hoop dezelfde platen). WOrd je er dan gelijk moe van of is hij of zij standaard? Ik heb van Showtek ook vaak mindere setjes gehoord, maar dat omdat het gewoon niet mijn stijl is. Maar zoals op Xxlerator laatst en toch ook Hardbass heb ik me goed vermaakt op hun set. Vooral toen Xxlerator was iets heel anders dan wat ik normaal van ze hoor, oftewel, zal ik hen ook nooit zomaar een etiket 'standaard' geven.

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Steven:
De harde kant bijv, check de komende maanden de releases op het label van Alpha Twins maar Italiaans hard met Tat, Zatox en Acti. Italiaans slap met heel Saifam.


Hier ben ik het dan wel weer mee eens (Y) want dat onderscheid kun je er toch wel uithalen



Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 18 april 2008 om 11:31:
Zo, veel leesplezier gehad?


:yes:



Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 12:00:
Vorig jaar in al zijn setjes Les Drums, Superdisco, Her Voice, I Shot the Blender, Vita. En vervolgens komt daar 1 van de beste indoorfeesten van het jaar, het moment om wat vernieuwends te laten horen. (wat de Prophet&Zany ook deden IMO). EN WAT HOOR IK: Vita, I Shot The Blender, Her Voice en Superdisco


zet zijn sets van qlimax, x-qlusive en hardbass eens naast elkaar...
Waarschuw beheerder
En nog even een toevoeging: welke platen zie ik terugkomen op de cd Noisecontrollers vs TEchnoboy van vorige maand??

Superdisco
I Shot the Blender
Les Drums
I Survived (ook zo'n liefhebbertje van 'm)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 12:00:
Dit MEEN je toch niet! Technoboy vaak vernieuwend? Nou misschien dat het hier toch meer om smaak gaat dan. Want ik ben het redelijk met je eens dat Zany vaak dezelfde platen draait, maar ook een hoop nieuw spul erbij. En ik houd van dat 'zelfde' en nieuwe spul wat hij draait, vind het allebei vet. Van Technoboy vind ik zowel nieuw als oud bagger. Maar hij draait vaak vernieuwend? Vorig jaar in al zijn setjes Les Drums, Superdisco, Her Voice, I Shot the Blender, Vita. En vervolgens komt daar 1 van de beste indoorfeesten van het jaar, het moment om wat vernieuwends te laten horen. (wat de Prophet&Zany ook deden IMO). EN WAT HOOR IK: Vita, I Shot The Blender, Her Voice en Superdisco. (Als afsluiter nog wel, OMG :x)
Dit begint enigszins weer op een Technoboy discussie te lijken en dat wil ik niet. Wil hiermee gewoon duidelijk maken dat je onderscheid moet maken of jij de 'vaak dezelfde setjes' wel of niet kan waarderen, of het wel of niet jouw smaak is. Blijkbaar vind je het niet erg als Technoboy het doet, maar wel als Zany het doet. Ok, is jouw mening. Maar zeg niet dat Zany wel en Technoboy niet standaard is, als dat jullie uitleg van 'standaard' is.


k vind het een groot verschil. Ze draaien wel allebei hun eigen tracks, maar de diversiteit tussen de tracks uit de tby stal is heel groot. Zany zijn nummers zijn vrijwel allemaal van hetzelfde... dat vink een groot verschil :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stoux op vrijdag 18 april 2008 om 12:10:
I Survived (ook zo'n liefhebbertje van 'm)


hehe van jou niet begrijp ik :D en het is zo'n lekker plaatje