Kan me nie verrekken met wie, maar IK MOET ERHEEN
Dussss gegadigden?
ik zal je wat vertellen..
ben dr nog nooit geweest
Jij MOET dus mee
Ik ga mee!! natuurlijk met m'n liefste Dinnetje
Gelukkig
maar natuurlijk wil ik mee!
Zonder jou wil ik niet eens gaan
Wanneer had jij je vrije week meis???
Tussen Hemelvaart en Pinksteren.. van eh 25mei t/m 5 juni
Terrasseeee
heb stef net gesproken
Mensen, ik ben fan.. Dat moge duidelijk zijn..
is het zo erg, ben toevallig vorig jaar nog geweest met (ondertussen) mn ex en de kleine.
dus denk dat ik weer een paar jaartjes oversla
van eh 25mei t/m 5 juni
sorry ken ik niet, 4 juni geven wij een feest in den Bosch
laatste aanpassing
Saai
heb nog trauma's van de vorige x, hebben daar toen zo hele foute foto laten maken voor mn ouders
Je hoeft ook niet 1.5 week naar de efteling
ik mot me geestelijk voorbereiden op ons feestje, zou zeggen kom ook
Mensen, ik ben fan.. Dat moge duidelijk zijn..
Maar nou vond ik het dus wel nice om in mn vrije week (kut wat heb ik daar zin in) naar de Efteling te gaan..
Kan me nie verrekken met wie, maar IK MOET ERHEEN
Dussss gegadigden?
ben al 9 jaar niet meer in de efteling geweest.. dussuh... dit jaar ook niet
Zonder jou wil ik niet eens gaan
Kan echt niet meer wachten
heb nog trauma's van de vorige x, hebben daar toen zo hele foute foto laten maken voor mn ouders
Whaha ik wilde zeggen: Maak nooit foto's in een recreatiepark.. Maar das onzin, want de foto van mij en mn ex-huisgenootje is ook heel mooi geworden
ik mot me geestelijk voorbereiden op ons feestje, zou zeggen kom ook
Nee want als jij je dr al 1.5 week op moet voorbereiden, moet ik dat zeker 3 weken en daar heb ik de tijd niet voor
lijkt me erg leuk maar ik kan niet en ik ga van de zomer met een vriend en zijn zoontje heen want er moeten foto`s van paps en zoon gemaakt worden
ben al 9 jaar niet meer in de efteling geweest.. dussuh... dit jaar ook niet
Dat is een stomme reden.. Juist wel gaan..
Kan echt niet meer wachten
love is in the airrrr oeeeeeeeiiiieeeeee
Whaha ik wilde zeggen: Maak nooit foto's in een recreatiepark.. Maar das onzin, want de foto van mij en mn ex-huisgenootje is ook heel mooi geworden
mn ex, de kleine en ik staan in zo heel fout pakje
Nee want als jij je dr al 1.5 week op moet voorbereiden, moet ik dat zeker 3 weken en daar heb ik de tijd niet voor
ik mot er werken, en tis een goldfinger style feestje, dus tis iets brabants
Dat is een stomme reden.. Juist wel gaan..
beste reden ever
van de zomer wel n keer naar six flags met mn pluim... die ik eigenlijk met jou op zou gaan maken
mn ex, de kleine en ik staan in zo heel fout pakje
hahahaha waarom doe je dat dan
ik mot er werken, en tis een goldfinger style feestje, dus tis iets brabants
Waar dan?
van de zomer wel n keer naar six flags met mn pluim... die ik eigenlijk met jou op zou gaan maken
Nu kan je met Ellen
is opzich wel relaxed hoor.. je moet alleen tijd en zin hebben om er iets mee te gaan doen..
Dat is onzin, zo'n ding is altijd goed te besteden
Het is toch kei leuk om met je meissie naar Six Flags te gaan of een boom te adopteren!!
Of je geeft m aan iemand kado als je echt niks weet
Het zou zonde zijn als je er niks mee doet, kei leuk toch
hahahaha waarom doe je dat dan
was een ideetje van mn ex, was leuk voor mn ouwetjes vond ze
Waar dan?
https://partyflock.nl/party/63710
laatste aanpassing
Daar doe je toch niet aan mee??
ik heb wel meer fouten gemaakt, o.a om aan die relatie tebeginnen !
Ik wil die foto wel zien
nope
hahah ja maar goed, dat weet je achteraf altijd pas
helaas wel, maar ben alweer meer dan 8 maanden gelukkig
(dus wil voorlopig nog wel ff vrijgezel blijven, bevalt me prima)
Die wil ik wel zien
als ik hem nog ergens op mn pc heb staan, dan pb ik hem wel naar je
je heb mzzl, maar verders die foto offline houden, want wil niks meer met mn ex temaken hebben
laatste aanpassing
Nu kan je met Ellen
was ook echt wel mijn bedoeling
Dat is onzin, zo'n ding is altijd goed te besteden
Het is toch kei leuk om met je meissie naar Six Flags te gaan of een boom te adopteren!!
Of je geeft m aan iemand kado als je echt niks weet
Het zou zonde zijn als je er niks mee doet, kei leuk toch
ja is ook... maar ik heb geen trek ine en boom.. doe mij maar six flags..
hahah ja maar goed, dat weet je achteraf altijd pas
true..
helaas wel, maar ben alweer meer dan 8 maanden gelukkig
(dus wil voorlopig nog wel ff vrijgezel blijven, bevalt me prima)
Die vrijheid is prima
Maar dr zijn ook dingen die ik mis hoor
als ik hem nog ergens op mn pc heb staan, dan pb ik hem wel naar je
je heb mzzl, maar verders die foto offline houden, want wil niks meer met mn ex temaken hebben
WAT EEN GEWELDIGE FOTO!!!!!!!!!!!!
Damn die is echt TE GAAF!!!!
Hahahah ik krijg dr de slappe lach van
was ook echt wel mijn bedoeling
Nou dan
ja is ook... maar ik heb geen trek ine en boom.. doe mij maar six flags..
Die vrijheid is prima
Maar dr zijn ook dingen die ik mis hoor
tuurlijk heb ik ook wel eens, maar voorlopig heb ik meer behoefte aan mn vrijheid !
WAT EEN GEWELDIGE FOTO!!!!!!!!!!!!
Damn die is echt TE GAAF!!!!
Hahahah ik krijg dr de slappe lach van
in andere woorden je lacht me uit
ach de kleine vond het leuk !
tuurlijk heb ik ook wel eens, maar voorlopig heb ik meer behoefte aan mn vrijheid !
Hmm.. ik ben bereid mn vrijheid op te geven
in andere woorden je lacht me uit
ach de kleine vond het leuk !
Sorry, maar t is ook wel echt een hele dolle foto
Hmm.. ik ben bereid mn vrijheid op te geven
tja ik ben nog niemand tegen gekomen die me zover ken krijgen en acht voorlopig ook de kans klein dat iemand dat zal lukken
Sorry, maar t is ook wel echt een hele dolle foto
vind je, vind hem echt onwijs fout
doe dat ook geen 2de x meer
tja ik ben nog niemand tegen gekomen die me zover ken krijgen en acht voorlopig ook de kans klein dat iemand dat zal lukken
Als de tijd daar is..
vind je, vind hem echt onwijs fout
doe dat ook geen 2de x meer
hahahah nee dat zou ik ook niet doen
mijn vrijheid is sinds vandaag ook opgegeven
Echt? Aaahhh wat lief
Echt? Aaahhh wat lief
ja
Als de tijd daar is..
dan ren ik keihard weg










