Partyflock
 
Flockonderwerp · 10490
70x bekeken
 
Waarschuw beheerder
leef je uit na het stappen.

hier ff gezellig bijpraten (Y)

hoe het was.

:bier: (y) :mixje:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heiniken is heiniken maar in grunn mijn stadje proeft het toch altijd lekkerder :D

greetz
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 00:52:
heiniken is heiniken


heineken... klein typfoutje voor de echte kenner;)
maar hij heeft wel gelijk:D:D:D
 
Waarschuw beheerder
:vaag: :bier:



Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:20:
heineken... klein typfoutje voor de echte kenner
maar hij heeft wel gelijk


Mast­ersJonker:­bier: nog stappen dit weekend ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 11:20:
heineken... klein typfoutje voor de echte kenner
maar hij heeft wel gelijk


maar als je bepaalde middelen hebt gebruikt typ je niet meer zo goed he ;)
ik was nog al weg :P