Partyflock
 
Flockonderwerp · 74170
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op vrijdag 1 februari 2008, looptijd van 6719.0 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Zondag verslapen

240%
Ja
240%
Moet ik nog een nachtje over slapen
120%
Nee

Wie kijkt er hier ook zo naar uit als ik :S
Waarschuw beheerder
ligt eraan of ik moet werken, als ik moet werken kan ik me beter niet verslapen want dan heb ik meteen gezeik aan me kop haha
Waarschuw beheerder
gewoon blijven liggen.. en zou k niet meer in slaap vallen ene toeter draaien om me te redden van de ondergang :D.. zondag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:[LooSs] op maandag 11 februari 2008 om 18:34:
gewoon blijven liggen.. en zou k niet meer in slaap vallen ene toeter draaien om me te redden van de ondergang


helemaal mee eens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:[LooSs] op maandag 11 februari 2008 om 18:34:
toeter draaien om me te redden van de ondergang


werkt niet bij moi :(
laatste aanpassing