Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:55:
bij de eerste ben ik in het ziekenhuis bevallen en ik voelde me daar niet zo op mijn gemak doordat iedereen maar in en uit kwam lopen en er waren stagiaires die moesten natuurlijk ook voelen... volgens mij ben ik wel door 5 verschillende vrouwen/meisjes onderzocht voelde me niet op mijn gemak dus daarom wil ik nu graag thuis blijven
pff nou dat heb ik dus mooi aangegeven, dat ik geen stagaires wilde die aan me en in me gaan zitten voelen. Het is voor mij ook de eerste keer en wil dat graag doen waarbij mensen zijn die ik al gezien heb.
Aangezien ik thuis 6 katten heb, heb ik daarom voor een verplaatste thuisbevalling gekozen (kraamhotel). Mijn verloskundige begreep dat gelukkig, alleen de kraamzorg zat me raar aan te kijken. waar ik ook wat van gezegd heb, tuurlijk moeten die meiden/mannen het ook leren begrijp ik ook wel. Maar er word niet op mij geoefend!! vind het zo ie zo een heel raar idee dat je daar ligt met je blote poes op de tafel haha zo zei ik dat

De kraamzorg ging er dus ook maar niet verder op in.
Waarop ik nog zei: mijn lichaam en ik bepaal wie daar aan komt (ze zal wel gedacht hebben, wat een kenau)