Partyflock
 
Flockonderwerp · 63327
147x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoe gevaarlijk is de Broodmachine van de HEMA?
laatste aanpassing
 
Artiest VNM
Waarschuw beheerder
the machine is now alive
 
Waarschuw beheerder
wa ga je der mee doen?
Waarschuw beheerder
donateur
moet grof geld voor neer leggen denk k
Waarschuw beheerder
snijden misschien
Waarschuw beheerder
donateur
aha daar kunde iemand de kop mee ingooien
Waarschuw beheerder
donateur
met een snijmachine?

kan ja, ga je wel eerst zelf door je rug :/
Waarschuw beheerder
donateur
hebbe er 2 man pech dan
Waarschuw beheerder
donateur
ge nie, kunde weer een lange tijd plat liggen thuis
Waarschuw beheerder
donateur
houdt is oe moel jonge, ik tref het altijd verkeerd.

boehoe :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op woensdag 10 oktober 2007 om 16:27:
friet bakken


Uitspraak van Djowie de Cowboy op donderdag 11 oktober 2007 om 22:31:
met een snijmachine?


Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 12 oktober 2007 om 17:52:
heb er 2 van dan


Uitspraak van SnOekediie op maandag 8 oktober 2007 om 23:03:
gevaarlijk apparaat


Uitspraak van [SF] Trip_O B) op donderdag 11 oktober 2007 om 09:41:
levensgevaarlijk!


Uitspraak van rolf maiskolf op maandag 15 oktober 2007 om 16:11:
als ge in een bus vanaf de time out zit


Uitspraak van Djowie de Cowboy op donderdag 11 oktober 2007 om 22:31:
kan ja, ga je wel eerst zelf door je rug


Uitspraak van Djowie de Cowboy op vrijdag 12 oktober 2007 om 22:11:
kunde weer een lange tijd plat liggen thuis


Uitspraak van rolf maiskolf op woensdag 10 oktober 2007 om 16:27:
friet bakken


Uitspraak van Djowie de Cowboy op maandag 15 oktober 2007 om 20:14:
ik tref het altijd verkeerd


Das altijd als ge alleen weg bent.. als teuntje erbij is durven ze nie, dan zijn ze bang
Waarschuw beheerder
donateur
hedde zeker weer een grote moel gehad in de bus toen ge zat waard
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swansie op maandag 15 oktober 2007 om 22:36:
als teuntje erbij is durven ze nie


ik ben dan ook officieel bewoneren van een probleemwijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:11:
ik ben dan ook officieel bewoneren van een probleemwijk


alleen al voor Teuntjes persoonlijk geldt een samenscholingsverbod