Partyflock
 
121x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Werkzaam bij Audiophonik
Artiest Amanael
Waarschuw beheerder
Wie gaan er allemaal naar Ground Zero ?
Waarschuw beheerder
Nee wel naar Nature One...
Ga je mee???
Vette Dj's daar.. Wizard enzo;-)
 
Waarschuw beheerder
hmm kweet niet moet ik eens even in mijn glazenbol loeren :)
Waarschuw beheerder
ik hoop t.. t is nog ff afwachten van de rest..
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
Waarschuw beheerder
wie is wiiizaard mang
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Q_ op donderdag 22 juni 2006 om 23:46:
wie is wiiizaard mang


is dat niet die dope dj uit beegden.
die met fettt lijpe haar :P
echt spanG manG
 
Waarschuw beheerder
natuurlijk ben ik aanwezig!!
 
Waarschuw beheerder
zeeeeer goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 21:17:
natuurlijk ben ik aanwezig!!


hey smurf :D

ik ga daar mischien ook heen maar weet nog niet zeker ;P
 
Waarschuw beheerder
kut kut ktu kan niet gaan :@:@:@:@:@:@
Waarschuw beheerder
ik weet nog niet of ik ga ik twijfel tussen twee feesten, hardcore 4 life of ground zero :/ weet het echt nog niet :s
 
Waarschuw beheerder
was vet!
 
Waarschuw beheerder
jaaa vrijf t maar weer in !!!

ik heb die nacht wel gewoon GESLAPEN ;)
 
Waarschuw beheerder
haha, ik heb dinsdag nacht teminste 5 uurtjes geslapen;)
en nu ben ik weer helemaal back to earth;)
 
Waarschuw beheerder
yeahhh :d ik ga zo s na bed denk ik :p