Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
op naar GHBase samen met grafje
kou water
worde tenminste wakker van
of ge rakt onderkoelt
ter breedte van de maas
en daar kom ik noit meer uit denk
of ge rakt onderkoelt
dan moete in oew broek piesen
dan kredde t vanzelf werm
da doek al zo vaak
dan poepen.. misschien scheelt dat
die gore
hedde er ervaring mee
,en dan spelen we ok nog in witte broeken
omdat de helft er helemaal knoepwauz vanaf is
1e helft?
hele wedstrijd
syndroom
hele wedstrijd
syndroom
nie altijd
nee, de eerste helf nie
nee, de eerste helf nie
de eerste helft van het sealtje zeker?
ge kret wel een nieuwe
boerenbond, erg goedkoop nu
zou er wel meteen rubberen laarzen bij kopen
meteen rubberen laarzen bij kopen
ja vooral met dieje klei en da kloteweer







![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)



