Partyflock
 
Flockonderwerp · 59144
1 volger · 1360x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
De maan is veel ouder dan de aarde en misschien zelfs ons zonnestelsel.

De maan heeft drie lagen, met de dichtste materialen in de buitenste laag.

Er is geen spoor van water gevonden op het maanoppervlak, maar er is toch bewijs dat het diep van binnen bestaat.

Magnetisme is ontdekt in maanstenen terwijl de maan geen magnetisch veld heeft.

Onder de "maanzeeen" bevinden zich mascons, dichte massa, precies onder het centrum.

Maanbevingen vinden plaats met een vast ritme als de aarde trekt.

Er zijn gaswolken waargenomen.

De maan is zowel koud als heet geweest.

De maan trilt na een inslag urenlang na.

Er zijn stoffen gevonden die op aarde niet voorkomen.

Op Aarde hebben naar eigen zeggen volkeren geleefd nog voordat de maan er was.

Conclusie van Michael Vasin en Alexander Shcherbakov in het Sovjet-tijdschrift Sputnik: de maan is kunstmatig gefabriceerd.
Bron: Jim Marrs - Het Alien Logboek
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
de maan is kunstmatig gefabriceerd.


zou het?
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb ik nog niet eens de aanwijzingen vermeld dat hij op dit moment bewoond is.
Waarschuw beheerder
donateur
In The Omega File staat ook dat het een battle station is van Alpha Draconis.
Waarschuw beheerder
donateur
Men beweert ook dat de maan hol is....

Toen Armstrong en z'n kornuiten vertrokken van de maan, dropten ze een aluminium brandstoftank( 800kg) op het maanoppervlak. De maan heeft daarna als een kerkklok een aantal uren gevibreerd...

Ook wordt er beweert dat de maan een soort van ruimteschip is en vanuit een ander zonnestelsel hiernaartoe getransporteerd is...

Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 12:15:
In The Omega File staat ook dat het een battle station is van Alpha Draconis.


dat bedoel ik idd... n' soort van death star....

Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 12:06:
Dan heb ik nog niet eens de aanwijzingen vermeld dat hij op dit moment bewoond is.


Schijnt dat de 'black project' contractors die samenwerken met de aliens? er bases hebben en vandaaruit op dit moment het 'Lyra-stelsel' aan koloniseren zijn....samen met de mens....

Als je je afvraagt of het mogelijk is dat wij naar andere planeten reizen, laat ik je dan zeggen; ik weet het ook niet zeker..maar ik heb eens een interview gezien met de directeur van 'skunkworks'(Lockheed/Martin:lol:prins Bernhard met z'n steekpenningen toentertijd in de black-projects??) zij fabriceren de B-2 stealth bomber onder andere..Enfin to make a long story short, hij vertelde dus dat, alles wat wij maar kunnen bedenken in onze fantasie, op technisch vlak dan, al jaren mogelijk is en dat ze daarmee ook al jaren werken in het geheim. Hij had het zelfs over reizen naar de sterren, en dat zoiets dus al mogelijk is en sloot zelfs niet uit dat er gebruik van werd gemaakt....

Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
De maan is veel ouder dan de aarde en misschien zelfs ons zonnestelsel.


As far as the Moon is concerned, according to the scientists’ calculations, it was born seven million years earlier than the core of the Earth...http://www.istc.ru/istc/sc.nsf/news/20060621-17

Surface Properties
of the Moon

http://csep10.phys.utk.edu/astr161/lect/moon/moon_surface.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op zaterdag 25 augustus 2007 om 14:33:
Uitspraak van Multidimensional Infinity op zaterdag 25 augustus 2007 om 12:06:
Dan heb ik nog niet eens de aanwijzingen vermeld dat hij op dit moment bewoond is.

Schijnt dat de 'black project' contractors die samenwerken met de aliens? er bases hebben en vandaaruit op dit moment het 'Lyra-stelsel' aan koloniseren zijn....samen met de mens....


Dat is ook interessant. Maar ik doel op meerdere meldingen van Armstrong en kornuiten dat er een hele vloot UFO's geparkeerd stond, en op een 18 km lange brug die ineens tussen twee kraters hing.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zaterdag 25 augustus 2007 om 14:33:
Toen Armstrong en z'n kornuiten vertrokken van de maan


Dus ze zijn er dus wél geweest. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!jean!! op zaterdag 25 augustus 2007 om 16:46:
Dus ze zijn er dus wél geweest


Ja, alleen, de foto's en livebeelden zijn nep, omdat ze geen risio wilden nemen dat er iets fout zou gaan tijdens de 1e zgn live-uitzending vanaf de maan...;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
De maan is veel ouder dan de aarde en misschien zelfs ons zonnestelsel.


Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
Op Aarde hebben naar eigen zeggen volkeren geleefd nog voordat de maan er was.


Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
Conclusie


?:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat snap je niet? De maan is ergens anders gefabriceerd en pas kort geleden hier geparkeerd.
 
Waarschuw beheerder
Eén van de weinige dingen die ik niet als optie zie :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zondag 26 augustus 2007 om 01:43:
Wat snap je niet? De maan is ergens anders gefabriceerd en pas kort geleden hier geparkeerd.


:vaag:

Logisch..
 
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Een hol object kan niet op natuurlijke wijze gevormd worden. Het idee dat er een verkennings- of invasiemacht van Draconians boven ons hoofd hangt vind ik niet bepaald grappig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 10:53:
Logisch..


Het is wel logisch dat de maan er simpelweg hangt als deel van ons zonnestelsel en een natuurlijk verschijnsel eenmaal omdat ons dat verteld wordt? Er zijn zo veel theorien, en ze zijn allemaal interessant.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zondag 26 augustus 2007 om 14:19:
Het idee dat er een verkennings- of invasiemacht van Draconians boven ons hoofd hangt vind ik niet bepaald grappig.


B) Van mij mogen ze.. :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
ALIEN SPACESHIP ON THE MOON flyover bef. landing APOLLO 20


laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
cool dat filmpje :o
dat 2e filmpje wat je kan kiezen aan t einde zijn ook beste beelden (Y)

wanneer is de volgende maanreis?? :P

intressante info in de openingspost, maar de rest van bewoond enzo, vind k wat ver gaan ...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zondag 26 augustus 2007 om 22:46:
dat 2e filmpje wat je kan kiezen aan t einde zijn ook beste beelden


Ben ik de enige die ziet dat dit fake beelden zijn..? Het is gewoon minituur gefilmd met een handycam.. :P Waarom gaat het beeld ook even op black wanneer er wordt ingezoomd op het object, juist om beide video's even aan elkaar te plakken.. :)

Er is ook nooit een Apollo 20 missie geweest.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 11:37:
Ben ik de enige die ziet dat dit fake beelden zijn..? Het is gewoon minituur gefilmd met een handycam..


knap dat je dat kan zien met je blote oog ;) sterke analyse....

Het moet Apollo 17 zijn geweest;)


Apollo 18 through 20 - The Cancelled Missions

--------------------------------------------------------------------------------
There were originally 3 more Apollo missions scheduled to fly to the Moon in the initial Apollo plan, all were cancelled due to budgetary constraints. Apollo 20 was cancelled in January 1970. The flights planned for Apollo 15 and Apollo 19 were cancelled in September, 1970, the remaining missions were then renumbered 15 through 17.


1970 Jan 4 - NASA canceled the Apollo 20 mission and stretched out the ... NASA issued instructions for deletion of the Apollo 20 mission from the program


NASA= Never A Straight Answer
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
De maan is veel ouder dan de aarde


Uitspraak van Coming soon op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:35:
Op Aarde hebben naar eigen zeggen volkeren geleefd nog voordat de maan er was


Huh? %)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 12:00:
De maan is veel ouder dan de aarde


Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 12:00:
Huh?


Uitspraak van SuburbanKnight op zaterdag 25 augustus 2007 om 14:33:
As far as the Moon is concerned, according to the scientists’ calculations, it was born seven million years earlier than the core of the Earth...http://www.istc.ru/istc/sc.nsf/news/20060621-17


De maan is volgens velen wetenschappers hierheen 'gevlogen' vanuit een ander stelsel en is daar gefabriceerd nog voordat de aarde bestond. Dat ding is hier aangekomen toen er al wel levensvormen waren op de aarde vandaar snappie? ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ja maar hoe kunnen er nou volkeren op aarde leven nog voordat de maan er is terwijl de maan er eerder was dan de aarde? Das toch ongelooflijk tegenstrijdig?
Waarschuw beheerder
donateur
Nu we het toch over deze shiizle hebben het schijnt dat 'komeet' Hale Bopp een moederschip is. :lol: Tevens zijn er 'moederschepen' van de cigaarvorm waargenomen(90'er jaren) in de ringen van Saturnus, zij hadden een doorsnee zo groot als de aarde!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 12:07:
Ja maar hoe kunnen er nou volkeren op aarde leven nog voordat de maan er is terwijl de maan er eerder was dan de aarde? Das toch ongelooflijk tegenstrijdig?


Nee want we leven in een omniversum en de maan komt uit aan ander stelsel of uit een ander universum wat er al veeel eerder was dan ons stelsel, en de maan is vandaar af hiernaartoe 'gebracht' vandaar....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gigantic Cigar-Shaped Objects Operate In Our Solar System

The presence of such ET vehicles is certainly one of the most important and... secret discoveries made in outer space. Large cylindrical vehicles which belong to an unknown and highly sophisticated extraterrestrial civilization are also present in the regions of Mars and the Moon which ... http://www.UFOarea.com
[img width=444 height=396]http://www.niburu.nl/images/articles/26082007185808-0.gif[/img]


laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 27 augustus 2007 om 12:09:
Nee want we leven in een omniversum en de maan komt uit aan ander stelsel of uit een ander universum wat er al veeel eerder was dan ons stelsel, en de maan is vandaar af hiernaartoe 'gebracht' vandaar....laatste aanpassing 27 augustus 2007 12:14


Is dat ook echt wetenschappelijk bewezen? (hoe bewijs je zoiets in godsnaam? maargoed...)


Dit soort dingen vind ik persoonlijk altijd maar erg speculatief eigenlijk :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 12:24:
Is dat ook echt wetenschappelijk bewezen? (hoe bewijs je zoiets in godsnaam? maargoed...)


:lol: precies!
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 12:24:
Dit soort dingen vind ik persoonlijk altijd maar erg speculatief eigenlijk


Dat maakt niet uit, Het is een visie die je kan hebben, hoe meer invalshoeken hoe beter, dan pas kan je echt een geloofssyteem ontwikkelen. Hoe verwachten mensen nou echt iets te weten te komen als ze telkens maar een klein portie aan het scala aan mogelijkheden hebben onderzocht of voorgeschoteld krijgen....;) How u ever gonna learn when ur livin' in a box, that has been put around you to contain your brain, expand your wisdom, en dat kan alleen als je OOK de minder geloofwaardige dingen onderzoekt.....
Waarschuw beheerder
donateur
er is maar 1 ding wat we echt zeker weten en dat is dat niets vaststaat, morgen hoeft de zon ook niet op te komen er kan zomaar een chemische ketting-reactie ontsaan waardoor ie er niet meer is of dooft. Dat mensen pretenderen alles te kunnen weten is onze arrogantie, we kunnen hoogstens dingen met een aan zekerheid-grenzende 'truth' bestempelen....We zijn tenslotte allemaal waarnemers en uit de QM-leer weten we dat onze waarnemeingen per persoon en per situatie kunnen verschillen.....Onze hersenen zijn zo makkelijk voor de gek te houden.....Zelfs door ons zelf, en dat komt omdat ons geloofssyteem vergiftigd is doordat wij alleen maar kleine gedeelten aan info teogespeeld krijgen die men voor ons zinvol acht om op te nemen, want jah he ze hebben ons liever dom...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 11:37:
Ben ik de enige die ziet dat dit fake beelden zijn..?


Ja, helaas wel.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 01:32:
?:S


Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 10:53:
:vaag:

Logisch..


Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 12:00:
Huh? %)


Ik doe mee!

HUH??? :vaag: :vaag: :vaag: ??? huh ???

Als de maan hol zou zijn omdat het gemakkelijker hier naar toe kan gesleept worden voor bep. doeleinden en een andere theorie zegt dat alle planeten hol zijn (inclussief de aarde). Dat betekend dat het hele 'freaking' zonnestelsel hier naar toe is gehaald. :lol:

Excuseer mijn skeptisisme.
Maar dit geloof je toch zelf niet.

Komop dat is het zelfde als de (in mijn ogen) bizarre theorie die stelt dat we allemaal VR machines op onze kop zouden dragen en in een soort 'Second Live' computerspel rondhuppelen die onze nakomelingen hebben gemaakt of moet ik zeggen: hadden gemaakt honderde jaren terug. :lol:
Ik kan het bijpassende artikel niet direct vinden, ik geloof dat het op niburu ofzo stond. :vaag:

Bovendien waarom zouden die aliens zich moe maken,
Ik zou de de maan gewoon wegzappen. :lol:
Een tikkie luna als je het mij vraagt :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 18:13:
een andere theorie zegt dat alle planeten hol zijn


Die theorie ken ik nog niet maar lijkt me niet aannemelijk.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 18:13:
inclussief de aarde


Die vind ik wel mooi maar wordt tegengesproken door onze reptiliaanse.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!jean!! op maandag 27 augustus 2007 om 15:58:
Ja, helaas wel.


Of.....?

Wil je het niet zien? B)

Uitspraak van Coming soon op maandag 27 augustus 2007 om 18:36:
Die vind ik wel mooi maar wordt tegengesproken door onze reptiliaanse.


Oóóóóh Reptillian woordvoerder David Icke en consorten spreekt het tegen. Dán moet het wel waar zijn..

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 21:20:
Of.....?

Wil je het niet zien?


We proberen hier geen feiten aan te tonen, maar wel een inzicht in onze denkbeelden te geven, als je geen zin hebt om je erin te verdiepen omdat sommige dingen voor jou eenmaal niet stroken met de dingen waar jij in gelooft, dan heeft het voor jullie ook geen zin om op topics als dit in te gaan...
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee, dit gaat me net allemaal iets té ver :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat allemaal maar te furrrrr :vaag: want zodra cassini in Saturnus crashed, dan is dat de normaalste zaak van de wereld????:S, hmm....nee niets gaat te furr als we het hebben over wat mogelijk is, het gaat alleen Ons voorstellingsvermogen te boven...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dit meer een vorm van je fantasie de vrije loop geven ;)
Maar als jij/jullie er wel in geloven, van mij mag je.
Ik zal ten alle tijden je mening respecteren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 12:51:
Maar als jij/jullie er wel in geloven, van mij mag je.
Ik zal ten alle tijden je mening respecteren


tnx (y) :bloem:

btw mijn reply eerder hierboven was niet persoonlijk tegen iemand bedoeld dat 't ff duidelijk is...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 12:51:
aar als jij/jullie er wel in geloven, van mij mag je.


Het gaat niet meteen om het geloven maar proberen zo veel mogelijk theorieen te bekijken/lezen en hier zelf een eigen mening over te vormen. iedere waarheid is anders. zo ook de waarheid/werkelijkheid van ieder persoon.
Waarschuw beheerder
donateur
Zou komen uit stelsel: Beta Ursa Minor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt dat?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 15:46:
Het gaat niet meteen om het geloven maar proberen zo veel mogelijk theorieen te bekijken/lezen en hier zelf een eigen mening over te vormen. iedere waarheid is anders. zo ook de waarheid/werkelijkheid van ieder persoon.


Dit ben ik volledig met je eens.
Maar mijn mening is, gezien de verhalen en de filmpjes, dat ik het niet geloof :kots:
Heb er geen onderbouwde mening voor verder, meer een gevoelskwestie :)
Maar nogmaals :
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 12:51:
Ik zal ten alle tijden ieders mening respecteren :)


 
Waarschuw beheerder
(Y)

Moet erbij zeggen dat ik het gros van het "maan gebeuren" ook niet erg aannemelijk vind maar vind het toch altijd wel interresant om er over te lezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op dinsdag 28 augustus 2007 om 21:03:
Wie zegt dat?


Zou ik even op moeten zoeken, schoot me ineens te binnen had het een paar maanden geleden eens ergens gelezen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ahh dat was het een lezing van Alex colier op Unitynet.nl

http://www.unitynet.nl/Andromeda/start.htm

ergens in dit artikel staat het ergens, geinteresserden kunnen het zelf opzoeken.....;)

De NSA: Zwarte Monniken, Alfa 1&2 en MJ-12

Onze maan is gekoloniseerd. Mij werd verteld door Morenae dat er een continu werkende bevolking van 35000 mensen op de maan is en dat zij allen Ariër van geboorte zijn. Ik laat het aan jullie verbeelding over wat dat betekent. Er zijn geen zwarte mensen, Chinezen, Spanjaarden, Koreanen, Japanners, Italianen …zij zijn allen Ariër van geboorte. In de UFO berichtgeving, wordt ons verteld dat er veel verschillende groepen zijn. Dit onderdeel maakt mij nerveus. Volgens Morenae – en dit is de visie van de Andromedanen – bestaat er binnen de Nationale Veiligheidsdienst een groep die de ‘zwarte monniken’ wordt genoemd. Dit zijn menselijke wezens die een voortdurend contact hebben met de buitenaardsen. Morenae zei dat deze mensen dusdanig met buitenaardse geloofsstelsels zijn geïmplanteerd dat ze niet langer tot de menselijke wezens behoren. Onder de Zwarte Monniken staat een groep die de Blauwe Maan wordt genoemd. Welnu, ik heb begrepen dat deze naam af en toe verandert, maar de Blauwe Maan is de belangrijkste groep die contacten heeft met de bases op de maan. Deze groep is samengesteld uit Amerikanen, Russen, Britten en Fransen. Nu staan boven de NSA de bankiers. Het enige wat zij hoeven te doen is het voorzien van geldmiddelen. Degenen van jullie die de Federal Reserve hebben onderzocht, weten hoe gemakkelijk het is om geld te creëren.


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gevonden....


De Verboden Geschiedenis van onze Maan

Wij leven in een interessante tijd. Wij delen een algemene belangstelling in onze landen en onze wereld. Wij zijn tijdelijk geïnteresseerd in de nieuwe en nog niet eerder verstrekte informatie en ontdekkingen over de ruimte, totdat ons dagelijks bestaan van overleven de overhand krijgt. Ik zou jullie informatie willen geven over de Maan en ons zonnestelsel. Deze informatie heb ik gekregen van de Andromedaanse kosmonauten.

Ik hoop dat ik iets kan toevoegen aan de informatie en de verborgen openbaringen, zoals ik door mijn vrienden van Andromeda eraan herinnerd werd dat wij allen stukjes van de legpuzzel zijn. Ik bied deze visie aan als ook een stukje van de legpuzzel. Ik wil niemand hiermee tekort doen. Ik heb deze informatie geaccepteerd vanuit het begrip dat het een klein deel is van een veel groter drama dat zich in onze achtertuin en in ons huis afspeelt. Deze informatie werd gedurende een zekere periode van contacten verstrekt, zowel fysiek als telepathisch. Het nu volgende is de visie van de Andromedanen over onze Maan.

Onze Maan heeft een atmosfeer dat in veel opzichten vergelijkbaar is met die van de Aarde. In veel grote kraters op de zichtbare en de onzichtbare kant, is de atmosfeer dichter dan het zeeniveau op Aarde, wordt er beweerd. Onze Maan heeft een kleine uitgang op de noordpool en de korst is er op bepaalde plekken dunner. Het is op bepaalde plaatsen maar 33 kilometer dik en op andere 53 kilometer .

Er wordt ons verteld dat onze Maan droog is, een miljoen keer droger dan de Gobi woestijn. Volgens de Andromedanen hangt dit af van waar je bent. Zij zeggen dat de onzichtbare kant veel ondergrondse meren heeft van een enorme omvang. De irrigatie en grondvorming vindt plaats op de onzichtbare kant van de oppervlakte, maar gebeurt ondergronds op de zichtbare kant met de bedoeling deze te verbergen. Apollo 15 ontdekte en nam foto’s van wolken van waterdamp aan de verborgen kant. Dit lijkt heel vreemd en ongewoon als de Maan werkelijk nauwelijks een atmosfeer bezit. Dan zouden wolken onmogelijk zijn.

De ouderdom van de maanstof is 6,2 miljard jaar en bezit scheikundige verbindingen en chemicaliën die niet op de Aarde worden gevonden. In feite zijn er veel chemische verbindingen ontdekt die niet aan het grote publiek bekend gemaakt werden. Er zijn nog talrijke andere die we nog moeten ontdekken, aangezien onze wetenschap nog niet ver genoeg ontwikkeld is. Het maanstof kwam niet van de rotsen die zijn bergen en kraters vormen. Dit is sommige maanwetenschappers bekend. Hier wordt echter niet over gesproken, maar wel gefluisterd. Dus, waar komt die maanstof dan vandaan?

De Andromedanen zeggen dat de stof en veel rotsen van Ursa Minor komen. De locatie is een zonnestelsel met de naam (Orion uitspraak) “CHOWTA”. Dit is een binair zonnestelsel, of een stelsel met twee zonnen. Wij kennen talrijke van dergelijke voorbeelden in ons stelsel. “CHOWTA” is een zeer groot stelsel, die 21 planeten en 47 manen bevat. Van onze Maan wordt gezegd dat deze gemaakt is in de omgeving van de 17e planeet van dit stelsel.

Delen van de maankorst is radioactief. Apollo 15 ontdekte dit. In het bijzonder bij de Apennijnen bergen. Waarom was dit zo’n heet hangijzer in de berichtgeving? De Andromedanen zeiden dat dit kwam omdat er nogal wat nucleaire afvalstoffen naartoe zijn gebracht, die opnieuw gebruikt werden als brandstof voor de ruimteschepen die de wereldregering hebben gebouwd. Veel schepen die nucleaire brandstof gebruiken zijn echter verouderd geraakt. Dus, hoe is de Maan hier gebracht? Mij werd door de Andromedanen verteld dat het in de staart van een astroïde werd geplaatst die het naar dit zonnestelsel bracht. Diezelfde astroïde omcirkelt ons deel van de melkweg elke 25.156 aardse jaren. De Andromedanen hebben gezegd dat onze maan periodiek bewoond is geweest gedurende zijn geschiedenis van 1,8 miljoen aardse jaren.

De Maan is hol. Het bevat enorme ondergrondse faciliteiten, die door de ET’s en later door de mensen van de Aarde zijn gebouwd. Er zijn zeven openingen in de korst van de Maan en de ondergronds bases. Conservatieve wetenschappers hebben zich afgevraagd waarom zoveel kraters zo ondiep waren, ondanks hun afmeting. De Andromedanen zeggen, dat dit komt omdat een groot deel van het oppervlak gebouwd is op de bovenkant van een metalen huid van een ronddraaiende top van een ruimteschip, of een “gevechtsmoederschip”, zoals de Andromedanen deze beschrijven. Een voorbeeld van een ondiepe doch grote krater is de krater Gagarin. Deze krater is ongeveer 280 kilometer breed, maar is slechts 7 tot 8 kilometer diep. Gezien de schok en de omvang die de inslag op het oppervlak zou hebben gehad, zou de krater minstens 4 tot 6 keer zo diep moeten zijn. In feite zijn alle kraters hetzelfde, ze zijn te ondiep. Zij zijn in tegenspraak met de huidige wetenschap.

Veel kraters zijn kunstmatig gemaakt. De Andromedanen zeiden dat vele kraters aan het uiterste rand in feite eens als overkoepelde steden werden gebruikt en dat andere grote kraters als opslagdepots voor ruimteschepen dienden voor ongeveer 200 schepen.

De bases aan het oppervlak bestonden uit 9 overkoepelde steden met de grootte van een kleine stad. Kleine meren of vijvers waren overal over het oppervlak verspreid. De restanten van deze overkoepelde bouwsels werden ontdekt door de NSA astronauten, Russische astronauten en de NASA Apollo astronauten. Het echte militaire complex van de maan is nu ondergronds. De ingangen van deze ET en menselijke bases is aan de beide polen, het Taurus Gebergte, de Jules Verne krater en Archimedes. Dit zijn de oorspronkelijke ingangen. De zwarte overheid heeft meer openingen gemaakt en breidt momenteel het ondergrondse complex uit. De uitbreiding is bestemd voor de operatie van civiele wetenschappers en voor de militaire doeleinden voor de Wereld Orde. De Andromedanen verklaren ook dat dit een militaire buitenpost was, omdat het nodig was in ons deel van de melkweg om een opstand te beëindigen. Het personeel bestaat uit reptielachtigen, half mens/half reptiel en zij die als mens bekend staan.

Veel van de oorspronkelijke bouwwerken aan het oppervlak van de Maan werden vernietigd tijdens, wat de Andromedanen betitelen als het ‘Conflict van het Zwarte Verbond’. Dit was een veldslag tussen mensen uit verschillende stelsels die een geheime alliantie vormden en de overheersing van het Orion Rijk bevochten. Een onafgebroken vernietiging vond plaats op één kant van de Maan toen het vervoerd werd door ruimtebrokstukken. De kant die het zwaarste te lijden heeft gehad is de zichtbare zijde. De vernietiging was het gevolg van wapens, deeltjesstralers toen onze Maan zich in een baan van Mardek bevond, nu een vernietigde planeet. Onze huidige Maan was één van de twee manen die daar een baan beschreven. De tweede maan, zo werd mij verteld, is de maan Phobos. Het is ook al verwoest, evenals Venus die een maan van Uranus was. Uranus kent een overvloedig planten- en zoogdierleven. Het glas dat zo overvloedig over het oppervlak van de Maan ligt verspreid, komt van de overkoepelde steden die zich eens op gevechtsmoederschip bevonden. Ik wil hier nog graag uitleggen hoe het komt dat de maan zwaartekracht bezit. Welnu dit is een wetenschappelijke verklaring door de Andromedanen welke lijnrecht ingaat tegen de opvatting van onze huidige wetenschappen. Maar, desalniettemin, hier volgt de Andromedaanse verklaring over het verschijnsel zwaartekracht van de maan.

Onze Zon produceert een hoog doordringende straling in het elektromagnetische spectrum. Deze frequentie is gemiddeld een triljoen trillingen per seconde. Deze frequentie bevindt zich tussen het lagere deel van het infrarood en de radarband. Deze straling van de Zon veroorzaakt de zwaartekracht, niet de rotatie van de planeet. Ik zal dit nader verklaren bij het onderdeel de Holle Aarde. De Andromedaanse wetenschap claimt dat elk planetair lichaam, die minstens 44 kilometer groot is en aan de Zon wordt blootgesteld, de mogelijkheid bezit van een zwaartekrachtveld, zelfs wanneer het niet om zijn eigen as draait.

De Andromedanen hebben me verwezen naar de volgende reeks gebeurtenissen. Ze zeiden dat deze informatie opgenomen is. Tot nu toe heb ik dit nog niet gezien. Dus, ik geeft deze informatie in goed vertrouwen door, in de hoop dat het nauwkeurig is.

Toen de NSA astronauten op het oppervlak van de Maan arriveerden werden ze, samen met hun gidsen, de Grijzen, meegenomen naar de ondergrondse faciliteiten waar de restanten en skeletten van de reptielachtige wezens en menselijke wezens werden gevonden. Ook werd Orion technologie ontdekt. Deze locatie werd door de Andromedanen geïdentificeerd als beneden de krater Jules Verne. De Andromedanen zeggen, dat de omvang van deze faciliteit die verborgen lag onder de onzichtbare kant van de maan, ongeveer de grootte van de staat New York heeft.

Deze enorme ondergrondse faciliteit bevat grote meren, plantenleven van de Aarde, naaimachines voor buitenaardse uniformen, voedselopslagplaatsen en hangaars voor ruimteschepen. Ook getuigen buitenaardse geschreven teksten op de muren in de portalen hiervan. Ook werden de NSA astronauten acht gewelven getoond die afgesloten waren, maar ik kreeg geen informatie over de inhoud van deze gewelven. Kunstmatige aardse omgevingen zijn al die tijd gecreëerd om het personeel, dat door de Wereld Regering was uitgekozen, huisvesting te bieden.

De menselijke leider van deze basis of faciliteit wordt Mr.Secretaris genoemd. De baan geeft nu huisvesting aan ongeveer 36.719 menselijke wezens van de Aarde, een kleine kolonie, allen geboren Ariërs. In overeenstemming met het werk dat boven en onder de grond gedaan is om de faciliteiten uit te breiden, voorzien de Andromedanen een populatie van 600.000 in de nabije toekomst. Er is veel contact op de Maan tussen regressieve buitenaardsen en de mensen van de Wereld Orde.

Momenteel heeft de Wereld Orde 53 UFO-vormige ruimteschepen op de maan die op de Aarde zijn gebouwd. Ook zijn er andere wapens op de maan gebouwd, zoals deeltjesstralers, lasers, nucleaire bomsatellieten en antimateriewapens. Antizwaartekrachtafwijkingen op de Aarde werden gebruikt om uitrustingen en gereedschap naar de maan te sturen. Pine Gap, Australië en Diego Garcia Island in de Indische Oceaan waren de belangrijkste lanceergebieden. Ook Siberië in Rusland is een andere locatie.

Er is aan de buitenste kant van de Maan een atmosfeer op het oppervlak gecreëerd voor een uitgebreide bewoning. Er is daar ook water, meren en begroeiing. Zij hebben er letterlijk een bewoonbaar gebied van gemaakt. Vanuit deze plek besloot de Wereld Regering in maart 1959 naar Mars te gaan. Dit ultra geheime programma was ontwikkeld en grootschalig gelanceerd door de Sovjet Unie, eenvoudig vanwege zijn natuurlijke bronnen en omvang. Zij konden feitelijk alles in het geheim doen. Bij het allereerste arriveren op de Maan, heropenden de Wereld Orde astronauten met behulp van de Grijzen de oude ondergronds faciliteit. Wij (de Amerikanen) hadden een werkende kolonie op de Maan sinds 1961 volgens de Andromedanen.

Toen de Apollo astronauten op de maan landden, is de Wereld Orde daar enige tijd geweest. Deze kennis en technologieën werden niet bekend gemaakt bij de lagere niveaus van de NASA en onze militairen. NASA werd als een gordijn gebruikt om de mensen te misleiden over wat er zich afspeelde. De astronauten werd onder bedreiging de mond gesnoerd en dat is nog steeds het geval.

Ik wil ten aanzien van dit punt een oud verhaal of een voorval vertellen, waarvan de Andromedanen vinden dat het belangrijk is. Ik ben niet in staat geweest enige informatie hierover te verkrijgen, maar omdat de Andromedanen dit specifiek naar voren brachten, meen ik dit bekend te moeten maken. In 1953 lieten aardse satellieten en radar grote objecten zien die naar de Aarde kwamen. Dit waren de moederschepen van de Grijzen. Deze tijdreizende ruimteschepen waren dezelfde schepen die gezien waren bij Venus in 1787, 1788 en 1789. In het jaar 1645 werd een grote maan bij Venus gezien, die vier keer kwam en ging. Dit was een moederschip van Sirius B. In november 1844 was het grote schip dat een deel van Mars verlichtte, een Orion moederschip. Ditzelfde schip verlichtte Mercurius in 1799. Hetzelfde schip, dat sferisch, bolvormig is, kruiste de Zon op 26 maart 1859.

Bij de clips van 29 juli 1878 waren de twee grote gloeiende lichamen, die gezien werden tussen Mercurius en Venus, moederschepen uit de Pleiaden en Andromeda, die door ons deel van de melkweg trokken.

In 1783 en 1787 waren de grote heldere lichten die op de Maan werden gezien geen vulkanen. Het waren Pleiadische moederschepen, die de creatie van een regering met eigen wetten inspireerden, de eerste op Aarde - Amerika. In de maand februari van het jaar 1894 was het enorme gefotografeerde object een gevechtsmoederschip van Alfa Draconis. Op 4 april 1892 was het schip dat het oppervlak van de maan kruiste geen grote vogel, maar het was een ruimteschip dat ogenschijnlijk vleugels had. Het was een schip van Alfa Draconis. Ditzelfde ruimteschip was voor het laatst in ons zonnestelsel 27 januari 1912.

Dames en heren, deze tijd waarin we nu leven is en zal bekend staan in onze toekomst als het einde van de onwetendheid. Wij, als een planetair ras, moeten onszelf vertrouwd maken met het denkbeeld dat de waarheid moet overleven. Wij moeten belangrijke uitdagingen onder ogen zien en, wat ook de waarheid is, wij moeten er alles aan doen om onze handen ineen te slaan. Wij zijn verscheurd, wanhopig dat we verraden zijn. Maar alsjeblieft, laten we het niet opgeven. Wij zijn in staat om helden te worden. Wij kunnen de wereld redden en onze vrijheid. Wij moeten elkaar geloven en onszelf.

Mars: culturele propaganda van een werkelijkheid

Volgens de Andromedanen heeft Mars driemaal de omvang van dat wat het publiek wordt verteld. Er wordt ons in de publicaties verteld dat Mars een doorsnee heeft van 6300 kilometer , terwijl dit in feite meer dan 17000 kilometer is. In maart 1995 is er een rapport gepubliceerd in een krant uit San Diego, die een foto van Mars in de lente toonde. Hier kwam naar voren dat het Viking ruimtestation enorme hoeveelheden ozon in de atmosfeer van Mars ontdekte. Welnu, hoeveel boeken ken je die je vertelden dat er zich ozon bevindt in de atmosfeer van Mars? Geen enkele. Dit was een gecontroleerd lekken van informatie. Ons wordt verteld dat daar hoofdzakelijk koolstof dioxide in de atmosfeer bestaat. Hoe kan dit waar zijn wanneer er wordt verteld dat er waarschijnlijk geen plantenleven is? Wanneer je de poolkap in het voorjaar ziet smelten, zoals in boeken wordt getoond, hoe kunnen zij dan nog vertellen dat de hoogste temperatuur op Mars 141 graden onder het nulpunt ligt? De poolkap op Mars bestaat uit water. Wil iemand mij alsjeblieft vertellen hoe water kan smelten bij 141 graden onder het nulpunt?

Volgens de Andromedanen is de gemiddelde temperatuur op de evenaar van Mars 59 graden. In 1979 gaf NASA toe dat er wolken gezien waren die over Olympus Mons trokken, waarschijnlijk de grootste vulkaan in het zonnestelsel. Maar, Olympus Mons is meer dan 22 kilometer hoog. Dat moet dan wel een enorme atmosfeer zijn wanneer je wolken hebt op een hoogte van 22 kilometer .

Tetrahedronische Geometrie en Magnetische Frequentie Omzetting in het Zonnestelsel

De monumenten, het ‘gezicht’ op Mars, zijn volgens Morenae graven en er zijn waarschijnlijk dergelijke monumenten over het gehele oppervlak. De Andromedanen zeggen ook dat, wanneer je naar het oppervlak van alle planeten in het zonnestelsel kijkt, er op elke planeet monumenten zijn. De reden dat zij daar zijn is vanwege de magnetische frequentie die zij veroorzaken, die waarschijnlijk een geluid teweegbrengt of creëert die ons zonnestelsel in een tegenovergestelde richting polariseert dan wat we zijn als spirituele wezens. Met andere woorden, wij vibreren op een specifieke frequentie. Zolang het zonnestelsel vibreert op deze frequentie, kunnen wij op zielsniveau het zonnestelsel niet verlaten. Ik begrijp dit niet allemaal, maar ik laat het jullie wel weten.

Venus zou een maan van Uranus zijn en Mercurius een maan van Saturnus. Wat het grote plan en ontwerp van dit alles is - ik zou het niet weten. Wanneer ik over de Aarde vragen had, werd mij gezegd dat de Aarde een ijsplaneet is geweest in een andere baan dan nu. Wanneer ik dan vroeg wie hiervoor verantwoordelijk was, kreeg ik als antwoord ‘dat de Pleiadiërs dit moeten beantwoorden’. De Pleiadiërs zijn niet allen slecht, maar ze vertellen niet alles. Zij zijn heel lang betrokken geweest bij ons zonnestelsel. Mij werd verteld, dat de enige reden waarom de Raad van Andromeda hierbij betrokken is, komt vanwege het feit dat de Pleiadiërs naar hen toegekomen zijn met de vraag hen te helpen. Ons zonnestelsel was 117.000 jaar geleden betrokken bij een oorlog. Gedeeltelijk kwam dit door de Pleiadiërs, die eenvoudig vertrokken. Sommigen kwamen terug. Atlantis was een ET kolonie. De Pleiadiërs namen nooit de verantwoordelijkheid voor wat ze deden en nu komen ze terug om dit te herstellen. Het probleem is, dat toen ze terugkwamen, hun verleden hun parten speelde. Wij zijn een spiegelbeeld van wie zij eens waren en het is voor hen heel moeilijk hiermee om te gaan. Om het probleem op te lossen hebben ze een stap teruggezet in hun ‘strijders’ rol en zij willen dit niet meer doen omdat het zo destructief is. Dus, als gevolg, moesten zij hierbij geholpen worden.

Een plaatje vertelt meer dan duizend woorden: Holografische Beeld Technologie

Zij hebben een camera waarmee ze foto’s kunnen maken, die ze kunnen scheiden om gegevens te krijgen die teruggaan tot het allereerste begin. Stel dat ik een leverprobleem heb. Zij kunnen naar het beginstadium teruggaan en de gegevens zien van mijn gezonde lever en kunnen deze holografisch projecteren en de lever genezen. Dit is de holografische technologie. Letterlijk ben ik het die mezelf geneest. Wij hebben dezelfde vermogens door gebruik te maken van ons brein. De sleutel is ons denken open te maken voor het denkbeeld dat alles wat in onze hersenen ligt opgeslagen holografisch wordt bewaard. Elke gedachte is holografisch opgeslagen. Wanneer je probeert iets in je leven te creëren door middel van je meditaties, zie dit dan niet op de manier zoals je dit gebruikelijk doet. Draai erom heen, kijk er achter, vanboven en eronder. Train je denken en je onbewuste om het te zien zoals het werkelijk is. Zij zeggen dat wij dit vermogen bezitten, zij hebben er de technologie voor nodig, maar wij niet, aangezien wij bevoordeeld zijn doordat wij al in de 11e dichtheid zijn geweest.


Nog wat (des-)info?? over de vernietigde planeet; Maldek, Mardek, Marduk Oftewel: Tiamat ....

Gegroet, geliefden. Wij zijn de Stichters. Het medium wilde zich ervan vergewissen dat wij aan iedereen bekend maken dat al onze boodschappen te zijner tijd in een boek worden vervat. Wat is jullie aardse uitdrukking – “houd je adem niet in tijdens het wachten”? Goed, we proberen hier wat gevoel voor humor te hebben. Het schrijven van een boek vereist altijd concentratie. Het ontvangen van de informatie is eigenlijk vrij rechttoe rechtaan, maar het is de voorbereiding, het bewerken en uitgeven van het boek dat veel energie vergt.

In ieder geval, vandaag bestuderen we de grote oorlogen en de komst van zielen naar jullie wereld, wat het begin markeerde van wat jullie geweld en conflict noemen. Voor velen van jullie zal dit geen prettig beeld zijn, maar ik ga ervan uit dat de meeste van jullie nu volwassen zielen zijn en een beetje onaangenaamheid aankunnen te midden van de glorieuze Schepping.

Jullie Aarde was niet de enige planeet in jullie stelsel die de aandacht van buitenaardsen trok. Tien miljoen jaar geleden waren er drie planeten die levensvormen herbergden – de Aarde, Mars en Maldek. Zij waren in die tijd de derde, vierde en vijfde planeet vanaf jullie zon. Ja, de temperatuur op de vierde en vijfde planeet was lager en minder vriendelijk dan op Aarde, maar dat weerhield de buitenaardsen er niet van deze werelden te koloniseren. Zij die naar Mars en Maldek kwamen waren avontuurlijk aangelegd, bereid om de strenge winters en grote droogten die op deze planeten voorkwamen, te verdragen – ofschoon er rond de equatoriale gebieden wel bos- en plantenleven was en veel water en ijs in de poolgebieden.

Veel van de zielen die omkwamen tijdens de grote vloed op Aarde reïncarneerden op Mars en Maldek. De beschavingen die zich al op deze werelden ontwikkelden kwamen van veel verschillende sterrenstelsels, en nu kwam het Pleiadische oerras erbij. Zoals je je kunt voorstellen hadden de wezens die op deze werelden leefden, hun trilling verlaagd tot de vierde dichtheid. Zielen die in een wereld van de vierde dichtheid incarneerden, ontvingen niet dezelfde liefdevolle aandacht die zielen in de zevende dichtheid ervaren. Deze buitenplaneten waren daarom een vergaarbaak voor een bizarre verzameling gedachtevormen en gedachtecreaties, wat resulteerde in een rijk en gevarieerd domein – het domein van gedachtecreaties, fantasie en dromen.

Gedurende deze periode hadden veel wezens overal in de melkweg het Aarde-experiment en haar naburige planeten opgemerkt. Een groep zielen uit het Draconische sterrenstelsel stuurde ongeveer 40 miljoen jaar geleden verkenningsschepen naar de Aarde en nog eens tussen een en twee miljoen jaar vóór de grote vloed (ongeveer 12 miljoen jaar geleden). Ofschoon zij zich niet en masse vestigden, zette hun rapporten aan de Draconische Raad de Aarde, Mars en Maldek wel “op de kaart” voor onderzoek en mogelijke verovering.

Een andere groep van de constellatie Orion had de jonge Aardse zielen en hun verwanten op Mars en Maldek ook opgemerkt. Wij van de 7e en 12e dichtheid hielden het Aarde-experiment nog steeds nauwlettend in de gaten en deze minder dan smakeloze beschavingen van Orion en Draconis konden door onze nauwlettende observatie op Aarde geen voet aan de grond krijgen. Het zou hetzelfde zijn als ons laboratorium binnenmarcheren en verkondigen dat zij het experiment overnemen. Wij hielden een beschermende trilling rond de Aarde en dergelijke dingen gebeurden niet – tenminste niet in die tijd. Maar Mars en Maldek hadden die bescherming niet omdat dat gewoon niet ons terrein was. Deze planeten waren eigenlijk “vrij-voor-iedereen”. En dus vestigden zij zich, eerst in kleine getale, als verkenners en kleine kolonies tussen de bestaande gemeenschappen. Toen de gemende voortplanting eenmaal begon, begonnen de zielen van Orion en Draconis ook te incarneren. De reptielachtige vormen van Draconis vonden het moeilijk om zich aan te passen aan het milieu op Mars en Maldek en reïncarnatie werd de geprefereerde methode om zichzelf in deze wereld te plaatsen.

Zowel het Orionische als Draconische stelsel kende een grote verscheidenheid aan bewuste wezens en de verkenners die zich op Mars en Maldek vestigden, waren vrij agressief en oorlogszuchtig van aard. Hun voornaamste doel om naar het zonnestelsel van de Aarde te komen was verovering en het delven van natuurlijke bronnen. Eigenlijk alles wat hen macht en aanzien gaf. Deze zielen waren al lang geleden hun verbinding met de Bron vergeten en voelden dat ze van anderen moesten nemen om heel en compleet te zijn.

Het duurde niet lang voordat er oorlog uitbrak op Mars en Maldek. Omdat Mars dichter bij de Aarde is en onze leden waakzaam waren, voelden de Orioniërs en Draconiërs er niet zoveel voor om op Mars te incarneren. Zij prefereerden de relatieve afstand van Maldek. Zij kwamen in record aantallen en al spoedig telde de Maldekische beschaving miljoenen zielen. Zij bouwden grote steden van steen, en overeenkomstig hun bewustzijn hadden deze steden grote forten en torens om zich te beschermen tegen aanvallen.

Op een zeker moment ontdekten de Maldekiërs neutronentechnologie en begonnen zij bommen en oorlogstuig te vervaardigen. In die tijd (enkele miljoenen jaren geleden) waren er geen veiligheidsmaatregelen ingebouwd om de oncontroleerbare gevolgen van deze technologie te voorkomen. Ofschoon de Maldekische beschaving in Aardse tijd meer dan tien miljoen jaar geleden begon, bleef die beschaving zich ontwikkelen tot een verzameling strijdende facties. Dit oorlog voeren trok de aandacht van zowel goedgezinde als kwaadaardige buitenaardse groepen uit verschillende stelsels in de melkweg, maar vanwege de non-interferentie-overeenkomst en de bescherming van de vrije wil, werd er weinig gedaan om in te grijpen.

Ongeveer 3.200.000 jaar geleden escaleerden de conflicten en werden de neutronenwapens opgesteld. Het zou een “beperkte nucleaire uitwisseling” zijn tussen twee van de strijdende groepen. Op dat moment was het DNA van de zielen een mix van Draconische en Orionische strengen, beiden met de agressieve genen. Elke partij in dit conflict (ofschoon beide partijen hetzelfde DNA hadden) wilde de andere overtreffen, en de wapens werden steeds groter en talrijker. De eerste uitwisseling vernietigde enkele duizenden hominoïden. De partij met de meeste schade herstelde zich en sloeg met steeds grotere verwoesting terug. Ofschoon het toevallig leek te zijn ontdekt, werd er een bijzonder krachtige neutronenbom ontwikkeld door gebruik van een zeldzame combinatie van elementale katalysators. De wetenschappers die betrokken waren bij zijn ontwikkeling waren zich niet bewust van de reikwijdte van zijn destructieve vermogens. Dit wapen werd afgevuurd op een verborgen ondergrondse militaire basis in vijandig gebied. Op deze basis bevonden zich honderden neutronenwapens. De vijand, wetende dat de bom kwam, probeerde zijn wapens in de lucht te krijgen. Verscheidene tientallen wapens werden gelanceerd en ontploften in de lucht, wat een schitterend licht veroorzaakte. Zij waren echter niet in staat om het aankomende krachtiger wapen te onderscheppen en het drong de silo’s van de vijand binnen en ontstak in één keer meer dan 200 wapens onder de grond. De combinatie van de explosie van het krachtiger wapen met de 200 conventionele nucleaire wapens, veroorzaakte een krachtige aardbeving die de planeet Maldek verscheurde en in honderden stukken brak die de asteroïdengordel werden tussen Mars en Jupiter.

Meer dan tien miljoen zielen kwamen in de explosie om en zij incarneerden later op Mars. Wij en de andere goedgezinde groepen waren geschokt door wat er gebeurde en vroegen de Godheid om een grotere mate van interventie om te voorkomen dat dit ooit weer zou gebeuren. De explosie veranderde de omloopbaan van Mars en de Aarde en ontwrichtte in sterke mate de etherische bases op Jupiter en Saturnus. Een golf elektromagnetische storing ging het zonnestelsel uit en wezens uit alle delen van de melkweg merkten het op. Er werd een raad bijeen geroepen in het Alcyone-stelsel, huis van de Grote Witte Broederschap, en er werd bepaald dat de totale vernietiging van een planeet waar dan ook in de melkweg niet meer zou worden toegestaan.


laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 28 augustus 2007 om 22:47:
Ariër van geboorte zijn.


VERDOMME!
Ik eis NU dat mijn dat Arische geboorterecht in vervulling gaat!

IK WIL NAAR DE MAAN!
 
Waarschuw beheerder
Waarom altijd maar dat Ariër erbij halen.. :/ Ik vind dit meer een soort pro-white fantasie, net als die absurde discussies op Stormfront dat de Egyptenaren/Grieken/Romeinen allemaal blond, blauwe ogen en blank waren.. :vaag:

Want een grote beschaving kan natuurlijk niet opgebouwd worden door semmieten of arabieren..

Nou ik kan na mijn vakantie in Egypte één ding zeggen. Als je daar woont en leeft met DIE zon, ben je binnen 3 dagen niet wit meer.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 11:20:
Waarom altijd maar dat Ariër erbij halen


Arians aren't ALL white,nor are they NAzi's, the skincolour hasn't shite to do with it....Nor does the arian Rootrace represent tha nazi's, die gasten zijn zo oliedom( ik zit ook weleens op de fora van blood 'n honour) ze focussen zich maar op 1 ding en dat is, dat Ariers blond, blank en blauwe ogen hebben, THAT"S a bunch a crap! Het is zelfs mogelijk dat wij nog arisch bloed in ons hebben, het is niet kleur-rasgebonden, maar heeft te maken met rootrace's.....
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 29 augustus 2007 om 12:04:
Arians aren't ALL white,nor are they NAzi's, the skincolour hasn't shite to do with it....Nor does the arian Rootrace represent tha nazi's, die gasten zijn zo oliedom( ik zit ook weleens op de fora van blood 'n honour) ze focussen zich maar op 1 ding en dat is, dat Ariers blond, blank en blauwe ogen hebben, THAT"S a bunch a crap! Het is zelfs mogelijk dat wij nog arisch bloed in ons hebben, het is niet kleur-rasgebonden, maar heeft te maken met rootrace's.....


I Know, de Ariërs zijn oorspronkelijk afkomstig uit Persië, Tibet etc.

Maar héél wat mensen kunnen dat soort dingen verkeerd intrepeteren.

Net zoals discussies dat het oorspronkelijk volk van Atlantis het rootsrace zou zijn geweest voor de Himmler Ariër (Blond, Blauw, Blank)

Kots van dat volk, maar dat is volgens mij al duidelijk.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Joh, die nazi's worden ook maar gebruikt en misbruikt, gewoon omdat ze zo kortzichtig zijn...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 12:57:
I Know, de Ariërs zijn oorspronkelijk afkomstig uit Persië, Tibet etc.


(y)

De info wordt iid gemanipuleerd zodat een groep zich boven alle anderen kan scharen, maarja we weten het credo intussen wel van degenen die dit zo mooi in werking hebben gesteld; 'divide & conquer'.....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 augustus 2007 om 12:57:
Kots van dat volk, maar dat is volgens mij al duidelijk


Ik kotst van degenen die de info willens en wetens aan nietsvemoedende nazi'z voeren.....Ik heb nu medelijden met ze, door hun simpele manier van denken, ik was eerst ook helemaal gefocussed op het bashen van nazi's, maarja he daarmee jaag je ze allleen maar nmeer tegen je in het harnas...Je kan ze beter stof tot nadenken geven en hopen dat dat enig effect heeft...