Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
komen ze er waarschijnlijk nooit
volgens mij uit geffe
zit is nie te ouwehoeren, zieverzakken
zit is nie te ouwehoeren, zieverzakken
kunne nie anders
we
wete
nie
beter
zit is nie te ouwehoeren, zieverzakken
nie zonne moel anders kom ik oe zaterdag opzoeken
en da is nogal vaak...
altijd
recht
op
het
nuchtere
pad
Hier, bij 100 man stopt de inschrijving dus reageer snel!
dus schiet nog nie echt op
neej ge
waar kredde da van ?
zitte die ok in die zooi
gif maar wa ,mak nie uit wa ge eraan over houd
een kiep