Partyflock
 
Flockonderwerp · 51718
1252x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Artiest VNM
Waarschuw beheerder
Deze held verdiend bij deze zjin eigen topic
omdat
[img]http://byfiles.storage.msn.com/y1pOsudum38iht7-96-rm-lAbRbUV38_DZHMaAlQNrS3sPPIKyaPUj_DHTNbgMvp2QE81K0eZwYdzUtJhVTCeNzqg[/img]
 
Waarschuw beheerder
da helpt nog niks

Uitspraak van rolf maiskolf op maandag 23 juli 2007 om 14:57:
komen ze er waarschijnlijk nooit


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2007 om 19:22:
dan moete ze laten bezorge door gls
rolf rijdt wel ekkus op en neer


da doet die groete gek wel
anders weet ik er nog wel een die komt volgens mij uit geffe
Waarschuw beheerder
GOED NIEUWS:

wij leven nog!!!

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
zit is nie te o­­uwehoeren, zieverzakken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djowie de Cowboy op woensdag 25 juli 2007 om 10:47:
zit is nie te o­­uwehoeren, zieverzakken


heel even een slaapreactie

en nu worden ze weer terugvervoerd naar het kamp

waar ze 3 meter hoog in een boomhutje van 2 bij 2 worden getakeld zonder trap
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djowie de Cowboy op woensdag 25 juli 2007 om 10:47:
zit is nie te o­­uwehoeren, zieverzakken


we kunne nie anders
 
Waarschuw beheerder
ammel sullekes hier
 
Waarschuw beheerder
och jonge nie zo zieveren

bosje van die dingen op zeker?
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit nuchter
Nooit op het rechte pad
Waarschuw beheerder
donateur
Creatief met citeren...

ook een TV programma waard :)
 
Waarschuw beheerder
waar kan ik me inschrijven?
Waarschuw beheerder
Kun je nog inschrijven?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djowie de Cowboy op maandag 6 augustus 2007 om 23:05:
Hier, bij 100 man stopt de inschrijving dus reageer snel!


bij dieje koekwaus schrijf ik me nie in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Swansie op woensdag 8 augustus 2007 om 14:37:
Kun je nog inschrijven?


Ja, zijn pas op een halve inschrijving, dus kunnen er nog 99,5
 
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
donateur
k snep der helemoal niks meer van :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 22:13:
k snep der helemoal niks meer van


gij bent ook zo'n stomme limburger!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ken der weinig aan doen.. en ik ben erwin en ik spreek met de zachte G van trekhaak ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 21:08:
trekkaak


waar kredde da van ?
Waarschuw beheerder
donateur
dan ben ik een hele grote
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rolf maiskolf op woensdag 15 augustus 2007 om 12:11:
waar kredde da van ?


van mun pa en ma.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 20:48:
van mun pa en ma.


zitte die ok in die zooi
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rolf maiskolf op donderdag 16 augustus 2007 om 11:09:
zitte die ok in die zooi


ja die hebben zooi .. maken zooi en verkopen zooi :D
Waarschuw beheerder
donateur
doe mijn een bietje van die zooi
Waarschuw beheerder
donateur
gif maar wa ,mak nie uit wa ge eraan over houd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 17 augustus 2007 om 14:19:
gif maar wa ,mak nie uit wa ge eraan over houd


da dachte gij gister zeker ok in de beekse knerten
Waarschuw beheerder
donateur
waar zo dol als een kiep daar
Waarschuw beheerder
donateur
en ik toen ik de bus aan het zoeken was

he jos!!!