Partyflock
 
126x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie heeft er zin in een potje Twister en/of Mens erger je niet @ Awake???
 
Waarschuw beheerder
Ik heb je afgelopen zaterdag al in de XX verslagen met Twister dus kom maar op;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen wel weer ballonetjes genoeg op de grond liggen dus dan gaat het.....

Linker voet op rode ballonetje
Rechter hand op geel ballonetje

;)

Wedden dat ik win :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:53:
Wedden dat ik win


Tsssss grootspraak.....ik overtref je toch :D
Waarschuw beheerder
He he niet ruziemaken...

jullie weten toch wel dat Papa altijd wint (ook al verliest ie)

want regel 1 is: Pap heeft ALTIJD gelijk;p
Waarschuw beheerder
en zo nie..........dan TOCH!!

Toch?

:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pa Pannekoek op vrijdag 23 juni 2006 om 00:37:
Pap heeft ALTIJD gelijk


Ja pap...sorry :$
Waarschuw beheerder
:d geeft nix.. van fouten leer je;)