Partyflock
 
302x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Laat je leukste WK foto zien!
Waarschuw beheerder
waar is die van jou dan? ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HUUUUUUUU op woensdag 21 juni 2006 om 12:00:
waar is die van jou dan?


Me album staat er vol mee... maak maar een keuze
en zet daarna één van jezelf neer ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:48:
Laat je leukste WK foto zien!


Moet je ff wachten tot het voorbij is :P
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013c4df00032b9a9a4de35f1b00039373]http://www.holland-at-home.nl/images/bier.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inky Pinky :cheer: op woensdag 21 juni 2006 om 14:53:
Waar wil je m hebben


tliefst thuis aan de muur maar kan jem ok hier plaatse?

ja marcel tege jou wk foto kan natuurlijk niemand op ;):bier:
 
Waarschuw beheerder
Idd, ik sluit me daarom maar bij Marcel aan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:29:
tliefst thuis aan de muur maar kan jem ok hier plaatse?


Haha, wil m best voor je uitprinten hoor :P Maar helaas, t idee was om gister aantal leuke fotows te maken .. Was dr dus haast niemand in oranje ofsow :( Maar kep wel joost met een grote Wup ;)

[img]http://tk.files.storage.msn.com/x1pK5MmbUQyjxUXKWTsDLOynE_oVqN1zu2O2tv64x81y4dHt6froQ-zaAtXet0R2VhhsPCjnD6qoGTpW5AMrgnFXBd9wxcnf99B5BTyzc90rwWGB1z4C7VgcFKJlStyB-bckQ60nQTO-nCjlDDyUj-9Gg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Leukste foto uit het WK?

Wat dacht je van deze:

[img]http://www.bnr.nl/blobs/anp/27401.jpg[/img]

of deze :)

[img]http://www.oranje.nl/upload_mm/1/5/6/1997568443_1999998643_owen.jpg[/img]

deze is ook leuk:

[img]http://www.oranje.nl/upload/2375689_7988_1151279596199-8.jpg[/img]