Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:29:
tliefst thuis aan de muur maar kan jem ok hier plaatse?
Haha, wil m best voor je uitprinten hoor

Maar helaas, t idee was om gister aantal leuke fotows te maken .. Was dr dus haast niemand in oranje ofsow

Maar kep wel joost met een grote Wup