donateur
hajje ook zo'n zin in een pislauw blikkie BEST?? 
whaaaa ik kan niet wachten tot de DIRRUK weer open gaat..
denk dat ik maar vast innet portiekj'n van de VEDIOR ga ligg'ng rott'n
eej ajûzèh!

whaaaa ik kan niet wachten tot de DIRRUK weer open gaat..
denk dat ik maar vast innet portiekj'n van de VEDIOR ga ligg'ng rott'n
eej ajûzèh!







![[img]http://www.crowncappage.nl/pics/repository/nl/best_bier.jpg[/img]](http://www.crowncappage.nl/pics/repository/nl/best_bier.jpg)



![[img width=320]http://home.planet.nl/~skwozzah/pf/perfectdraft.jpg[/img]](http://home.planet.nl/~skwozzah/pf/perfectdraft.jpg)
![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)
![[TB] Drum 'n Bas](/images/user/76732_1303773.jpg)