Partyflock
 
Flockonderwerp · 50052
328x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Waarschuw beheerder
Dag allemaal :bye:
Gisteren kreeg ik via een pb-tje een berichtje.
Het is niet mijn hond, maar vindt het toch best erg wat er gebeurt is.
Aangezien deze flock nou zo ontzettend groot is geworden plaats ik hem hier ook even:

https://partyflock.nl/albumelement/11886458
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ongelofelijk!

persoonlijk weet ik niet goed wat je hier direct tegen kunt doen, ben niet zo thuis in de Staffords en de RAD.

maar als mensen zoals ik dus, iets kunnen doen wil ik het graag weten!!!!!!
Waarschuw beheerder
hallo allemaal, de hond waar het hier om gaat is onze hond, ben je bitch nie of terwijl jolanda is mijn zusje. ik wil jullie allemaal laten weten dat wij een advocaat hebben genomen die gespecialiseert is in dit soort zaken, we hebben hart van nederland gebeld we hebben allerlei mailtjes op sites gezet en rond verspreid, we hebben veel tips gekregen en reacties, ook hebben we de burgemeester gebeld, en we hebben veel mensen die voor ons een mail hebben verstuurd naar de burgemeester, ook hebben we alle kranten een mail gestuurd, we hopen dat dit allemaal gaat werken, elke dag is te lang voor layka, elke minuut telt voor haar ze is nog jong en heeft de juiste brokken nodig maar wat ze vooral nodig heeft is liefde onze liefde, onze zoon mist haar verschrikkelijk hij is 3 we hebben hem verteld dat layka op vakantie is met andere hondjes dit gelooft hij niet hij wil graag naar layka toe en denkt dat zei bij de dierendokter is, gewoon sneu voor hem,
we zullen blijven vechten voor layka, de aanhouder wint en dat zullen wij worden,
wij willen iedereen bedanken voor steun en reactie, mocht er nieuws zijn over layka zal ik dat laten weten
groetjes melanie robert daniello en een pootje van layka
 
Waarschuw beheerder
pfieuw.. kippenvel..

ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het goed komt,en als wij iets kunnen doen? laten horen hoor!!!!

succes (F)
 
Waarschuw beheerder
Schijt woute
 
Waarschuw beheerder
Vreselijk dit:@

Heel veel succes en sterkte
 
Waarschuw beheerder
heel triest dit
vooral als het niet eens een staffie is.
leef ook zeker met de mensen mee
en hoop op een goeie afloop.

dit bewijst wel weer eens dat je zulke honden niet zonder papaieren dient te kopen, die regels zijn er nu eenmaal.

sterkte en hopend op toch nog goed nieuws(f)
 
Waarschuw beheerder
:'( t zal je toch maar eens overkomen.

Ik ben zo blij dat ik alle papiertjes heb voor mijn hondje. Want dan kunnen ze dit nooit doen, toch?

Succes, heeeeeeeeeeeeel veel succes. Wat een hel zal dit wezen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 16:41:
Ik ben zo blij dat ik alle papiertjes heb voor mijn hondje. Want dan kunnen ze dit nooit doen, toch?


nee, en juist om te voorkomen dat ze honden in beslag kunnen nemen zijn die papieren zo verdomde belangrijk (y)
 
Waarschuw beheerder
ik snap dan toch de hele isseu niet mbt een aantal mensen. Waarom gaan ze (bovenstaand verhaal valt hierbuiten hoor, een heel ander soort verhaal) triest lopen doen als hun stafford word afgenomen en word ingeslapen, terwijl ze zelf niet de moeite hebben genomen om de papieren te hebben? Ik vind dat dan namelijk niet zielig voor de baasjes, eerder verdiende loon. Je weet waar je mee bezig bent dan toch?
Wel uiteraard meer als zielig voor het hondje, vaak gaan ze onterecht dood en zijn het juist de grootste schatten... maar goed: hun baasje heeft ze mee Nederland ingenomen of gekocht bij een broodfokker.

Dus wie is dan nu het slechts? De RAD of de baasjes die de moeite niet nemen om ECHT te zorgen en lief te hebben voor hun viervoeter?

Ik heb geen moeite met het RAD... Ik heb de papieren en de hond en ze kunnen me niets meer maken nu toch?! Dus waarom dan naar een broodfokker gaan of een buitenlandse fokker waar die papieren niet verplicht zijn?
 
Waarschuw beheerder
wil je het eerlijk weten van me?


Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 12:50:
Dus wie is dan nu het slechts


Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 12:50:
de baasjes die de moeite niet nemen om ECHT te zorgen en lief te hebben voor hun viervoeter?


duidelijk voor mij!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 12:50:
Ik heb geen moeite met het RAD... Ik heb de papieren


zoals ik al zei.....
mensen die fan zijn van een bepaald ras weten dat er papieren bij horen te zitten.
als je dan tóch voor een hond zonder papieren gaat, vraag ik me af hoe zeer fan je van het ras bent :S

want ik weet dat mijn hond in een risicogroep zit en zonder papieren in beslag wordt genomen, ook als het een kruising is en er duidelijk stafford in zit.:S

ik ben zowiezo heel fel tegen mensen die ''goedkoop'' aan een hond willen komen van zogenaamde hobbyfokkers cq broodfokkers.
een echte fan spaart namelijk wel voor zijn geliefde ras MET een stamboom.
zodat het ras zuiver blijft en je een positieve bijdrage levert aan het ras.(y)

al het andere dat makkelijk en zo goedkoop mogelijk aan een hond wil komen, zonder dat hij niet eens de kennis heeft wat die zich voor hond in huis haalt, of klakkeloos rad voorschriften aan zijn laars lapt, kan ik nou niet echt een fan noemen, in mijn ogen ben je net zo slecht als de hele broodfok wereld in elkaar zit :bye:

dus als ze je hond in beslag nemen, moet je niet zeuren, de zogenaamde fokker heeft het lot voor dat dier al bepaalt toen de ouders gingen dekken, en als je zo'n hond koopt weet ja wat voor lot je hond staat te wachten als ze 'm inbeslag nemen.
allemaal 1 pot nat (n)

als je echt een liefhebber van een ras bent, laat je dat zien door verstandig en weloverwogen een hond aan te schaffen, waarvan je het karakter weet en waarvan je papieren kunt overleggen (y)van een betrouwbare fokker die fokt volgens het beleid (y)

zo niet, zou je niet eens de mogelijkheid moeten hebben om een hond te kunnen kopen (y)

regels moeten allemaal nog meer aagescherpt worden met betrekking tot de koop van honden (y)


** bovenstaande is een algemen opmerking met betrekking tot koop van stamboomloze honden, met als uitgangs punt de verscherpte regels van de rad mbt stafford etc honden in die regel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 08:06:
https://partyflock.nl/albumelement/11886458.htmllaatste aanpassing 6 juni 2007 08:06


wel triest dat betreffende persoon waar het hier over gaat, mensen wat lastig gaat vallen met haar mails, en ze persoonlijk aan valt, terwijl mijn stukje in algemene zin was geschreven zie....
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 17:23:
** bovenstaande is een algemene opmerking met betrekking tot koop van stamboomloze honden, met als uitgangs punt de verscherpte regels van de rad mbt stafford etc honden in die regel


zoals ik je al terug mailde, als de betreffende hond geen stafford is, slaat dit stukje ook niet op jou, tenzij je je er wel door aangesproken voelt :S
vreemd.... want als je geen stafford hebt is dat immers niet nodig.

regels zijn regels, die zijn nu eenmaal zo opgelegd en of we het daar nu wel of niet mee eens zijn, daar komt de hond niet van terug.
en kan ik ook geen regels veranderen.
ik ben zelf jaren groot geworden tussen staffords, pitbulls honden
en weet ik dat honden onschuldig worden geboren, en door een baas vals opgevoed worden.:loser:

ben ik het eens met de rad ? nee, omdat ik vind dat een baas en de zogenaamde fokker veel strenger gestraft moet worden voor hoe hij zijn hond opvoed, niet alleen staffords krijgen een slechte opvoeding, maar dat kan bij elke hond gebeuren. ik vind dat het aanschafbeleid strenger moet worden, zodat een baas niet meer zo aan een hond kan komen.
mede door dat men te snel vaak een hond weer in een asiel, marktplaats etc duwt.

als de regels van aankoop strenger worden, de hond een stamboom heeft en dat ook grotere aanschaf kosten met zich mee brengt zul je + de broodfok voor een groot deel kunnen uitroeien, plus dat mensen zich beter overwegen of ze wel een hond zullen nemen, of hem minder snel van de hand af doen (y)

** aan de persoon waar het om gaat:
commentaar kun je hier plaatsen, aangezien dit topic over jou gaat, en je het niet eens bent met uitspraken mag je dat hier kenbaar maken.
zoals ik al zei: dit is een topic waar mensen hun eigen mening geven, als je daar niet tegen kunt moet je dit soort onderwerpen privé houden (y)
en nogmaals als jouw hond geen staffie is, hoef je je ook niet aangesproken te voelen.

wat ik dan wel raar vindt is dat ze een hond in beslag nemen, door een kenner wordt geschouwd en het als stafford gezien wordt, maar dan toch geen stafford is?

de situatie is al erg zat, en tuurlijk snap ik dat jullie van de hond houden, de hond heeft hier immers niet om gevraagd.
in mijn vorige stukje maak ik kenbaar dat als een hond wel een stafford is en je weet wat de regels zijn en koopt toch een stamboomloze, dan weet je dat die afgenomen kan worden, als men dan toch dat risico neemt vind ik iemand idd geen fan nee.

ik schrijf mijn mening, en die bepaal ik nog altijd zelf :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 11:48:
ik vind dat het aanschafbeleid strenger moet worden, zodat een baas niet meer zo aan een hond kan komen.


!!!! :yes:


welke echte liefhebber wil dat nou niet..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jolylicious op dinsdag 12 juni 2007 om 12:13:
what ever.....


duidelijk..

net wat Black zegt; als jij geen staff hebt of een mix dan hoef je je toch niet zo druk te maken???

het is al vervelend genoeg dat je je hondje kwijt bent, lijkt me vreselijk!


maar dan nogmaals in algemene zin: iedereen zou hierop reageren met : wat vreselijk!!. maar vervolgens zijn er nog duizenden mensen die een hondje van de broodfok o.i.d kopen zonder stamboom!

dan roep je dit op jezelf, je gezin en je hond af!!! dan is het je eigen schuld en wie moet ervoor boeten? je hond!

dat kan toch niet?

maar nogmaals; als jou hond geen staff of een mix is, don`t worry dan is dit niet voor jou bedoelt...

maar wat denk je dan wat voor mix het is? want ik ken niet veel rassen met die bepaalde kleurstroming.. maar de staff heeft het wel en bepaalde doggen maar dat is het duidelijk niet..
ik wil er niets mee zeggen, maar ik vraag me af wat jij dan in gedachten hebt, en waar ze weg komt?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SDK op dinsdag 12 juni 2007 om 12:42:
welke echte liefhebber wil dat nou niet..


idd, de mensen die die regeltjes niet zo nauw nemen of t maar onzin vinden, moeten niet eens de kans krijgen een hond te kunnen nemen (y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 14:37:
dan roep je dit op jezelf, je gezin en je hond af!!! dan is het je eigen schuld en wie moet ervoor boeten? je hond!


idd moet je niet gaan zeuren als ze je hond afnemen, ik vind t nog erger voor de hond als voor de mensen:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jolylicious op dinsdag 12 juni 2007 om 12:13:
what ever.....


Ik vind het jammer dat je zo reageerd. Als mensen positief reageren op jou verhaal is het prima, maar wil men uitleggen waarom dit heeft kunnen gebeuren dan haak je af.. :(

Er waren wat vragen die door me heen schoten en ik ga ze toch vragen. ben benieuwd wat je erop zal antwoorden.

Jij zegt dat er niets Bull achtigs in je hondje zit toch? Maar je hebt wel een kruising gekocht.. Hoe weet jij zo zeker dat er niks Bull achtigs in de ouder dieren zat? Hadden deze honden wel papieren dan (wat ik niet denk, want mensen die op deze manier fokken geven voor hun eigen honden ook niks om papieren.) je kunt nu antwoorden met; dat weet ik gewoon.. Maar daar doet de RAD het niet voor.. Je moet kunnen bewijzen dat het niet zo is!! En ook daarom is zo'n papiertje zo belangrijk.. Je hebt eigenlijk geen poot om op te staan.. ookal zou er niks kwaads inzitten, dan moet jij dat nog kunnen bewijzen en dat kun je niet...

en ik moet zeggen dat ik het voor jou niet sneu vind, maar voor de hond zeker wel, omdat die er altijd de dupen van worden.. de hond krijgt de doodstraf, jij hooguit een boete..

De regels van de RAD heb ik niet verzonnen en of er nu wel of geen Bullachtig iets in je hondje zit, als jij niet te krenterig was geweest om te sparen voor je hond, dan had het nooit zover hoeven komen.. als jij papieren had gehad, was je pup diezelfde dag alweer bij jou thuis geweest..

Ik heb gespaard voor mijn hond.
Ik heb papieren, en die papieren zijn mijn garantie dat mijn hond de doodstraf nooit zal krijgen...!!! en daar ben ik bereid voor te betalen!!

Dit is je eigen schuld. Niet die van de RAD.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
het bovenstaande hier allemaal was dus inderdaad wat ik bedoelde met mijn stukje. Jammer dat de topic-opener dan niet open hier kan reageren en het op een andere manier opzoekt. Ik reageer daat overigens ook niet op... Ik had het niet over jou situatie.

en ik ben dus ook zeker bereid om te betalen voor die papieren, zodat onze hond nooit de doodstraf krijgt...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 16:26:
Jammer dat de topic-opener dan niet open hier kan reageren en het op een andere manier opzoekt.


Ik heb heel wat gemist zo te zien??
Wat is er aan de hand..?
Heb niet alles gelezen..kan iemand even vertellen in het klein wat er aan de hand is..?

En wat heb ik ermee te maken? :o
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:30:
n wat heb ik ermee te maken?


het moet zijn diegene waar jij de topic voor hebt geopend :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:51:
het moet zijn diegene waar jij de topic voor hebt geopend :)


ooo ik dacht al.. O:)

Ik had het al een beetje gelezen :O

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 11:48:
zoals ik je al terug mailde, als de betreffende hond geen stafford is, slaat dit stukje ook niet op jou, tenzij je je er wel door aangesproken voelt :S
vreemd.... want als je geen stafford hebt is dat immers niet nodig.


Mee eens ja :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SDK op dinsdag 12 juni 2007 om 15:29:
Ik heb gespaard voor mijn hond.
Ik heb papieren, en die papieren zijn mijn garantie dat mijn hond de doodstraf nooit zal krijgen...!!! en daar ben ik bereid voor te betalen!!


precies! en pas dan vind ik dat je een echt hondenliefhebber bent!

ook omdat je het ras gezond houdt maar ook omdat ik vind dat je geen liefhebber van een bepaald ras bent als je bereid bent een broodfokhond te kopen!

want dan ben je dus een liefhebber van een uitgemergelde moederhond die zich helemaal kapot knauwt van de stress omdat ze constant pups moet werpen! respect voor jou dan hoor! grote liefhebber!

en dan nog klagen, niet alleen over de rad, maar ook over bij HD, hartproblemen, oogproblemen

ik weet het wel, die kan je ook krijgen met een hond met papieren, maar dan heb je wel zekerheid dat het niet erfelijk bepaald is als een hond bijv HD / ED vrij is!!!!

ik heb er eigenlijk geen woorden voor, dan mensen nog steeds honden kopen via de krant. "lekker goedkoop ja".....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:30:
Heb niet alles gelezen..kan iemand even vertellen in het klein wat er aan de hand is..?

En wat heb ik ermee te maken?


sorry :) had het inderdaad niet over jou, maar diegene weet wel dat ik haar bedoel... was echt niet naar jou bedoeld :)