14 juni 2006 22:15nee gvd heb maandag herkansing ben gezakt op 0.5 punt na anders was ik geslaagd had een 6.7 nodig had een 6.2
14 juni 2006 23:10He dat is jammer..!! Louis is ook gezakt had een 4 moest 5 hebben, mag ook herkanzen.. Naah dan gaat het je maandag lukken hoor
17 juni 2006 22:28jah ben geslaagt maar dat wist juh denk wel maar even goed jammer dat juh gezakt bent op die fucking halfe punt