Partyflock
 
294x bekeken
 
Waarschuw beheerder
At the gym.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op zaterdag 10 juni 2006 om 15:09:
moet jij eens oplette of da kan


:roflol: whahaha eerst zien dan geloven
Waarschuw beheerder
maar ff nog over sport kheb al Flocking een maand niet meer getraind en zal het nog zeker ff een maand niet doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op dinsdag 13 juni 2006 om 18:19:
whahaha eerst zien dan geloven


muuuuuuuuuhaHAHAH daag me niet uit jonguh:P:P:P:P
]

Uitspraak van Wiekes op dinsdag 13 juni 2006 om 18:21:
maar ff nog over sport kheb al Flocking een maand niet meer getraind en zal het nog zeker ff een maand niet doen


zwak:roflol: dar gaat je getrainde body:P:P:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op dinsdag 13 juni 2006 om 18:27:
zwak dar gaat je getrainde body


dan krijg je een dikke bier pans...


hebben er wel meerdere...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:34:
dan krijg je een dikke bier pans...


hebben er wel meerdere...


wahahhahahahaha jah indd:S
Waarschuw beheerder
Ben druk bezig er een te krijgen.
Lukt wel met het WK elke dag op TV ;)
Erna Salou dus komt wel goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Bas)s-ment op woensdag 14 juni 2006 om 16:15:
Ben druk bezig er een te krijgen.


met een bierbuik crieren ofwat:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op woensdag 14 juni 2006 om 17:02:
met een bierbuik crieren ofwat


zoepuh mannuh:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:12:
zoepuh mannuh


okeoke ik hou me mond :PP:P:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op donderdag 15 juni 2006 om 22:08:
okeoke ik hou me mond P


:lol:
Waarschuw beheerder
hehe :cheer: ik ken ook eens tot 10tellen hou je in :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op dinsdag 13 juni 2006 om 18:27:
zwak dar gaat je getrainde body


dat valt nog best mee hoor maar ik moet toegeven het is een ondankbare sport Maar ja volgende maand weer volle gaas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:34:
dan krijg je een dikke bier pans...


hebben er wel meerdere...


:bier:? haha dat wil ik net nog zien te voorkomen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Bas)s-ment op zaterdag 17 juni 2006 om 12:24:
Niks mis mee.


tog wel als je er zo uit komt te zien [img]http://giavasan.clarence.com/archive/images/freak.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wahahhahaahha is net een ballon:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op maandag 19 juni 2006 om 19:27:
tog wel als je er zo uit komt te zien


Idd dan ging ik toch eerst 2jaar op dieet(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 10:05:
Idd dan ging ik toch eerst 2jaar op dieet


bij die vent zal alleen nog maar een pepdieet werken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 10:05:
Idd dan ging ik toch eerst 2jaar op dieet


hmm ik let elke dag op me gewicht hahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op donderdag 22 juni 2006 om 15:44:
hmm ik let elke dag op me gewicht hahahah


enne ben je ook op :lijn: dieet ofzo ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op vrijdag 23 juni 2006 om 12:06:
enne ben je ook op dieet ofzo


whahahahahahaha nee jong toen ik elke dag snoof was ik zwaarder whahaahhahaha(oke ben wel wat ervan afgevalle ma niet veel) nee mijn lijf mag gewoon niet buiten mijn streef komen ahhahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op vrijdag 23 juni 2006 om 12:20:
nee mijn lijf mag gewoon niet buiten mijn streef komen ahhahahahalaatste aanpassing 23 juni 2006 12:23


dus je doet er echt elke dag wat aan ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op vrijdag 23 juni 2006 om 12:50:
dus je doet er echt elke dag wat aan ?


schijnbaar:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op vrijdag 23 juni 2006 om 12:50:
dus je doet er echt elke dag wat aan ?


jah als de weegscaal een streepje verder gaat doe ik er 2x zoveel aan ahahahaahahha maar geen :lijn: dieet he heb lang genoeg die troep gebruik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe nog n keer op een groot feest wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op vrijdag 23 juni 2006 om 15:13:
ah als de weegscaal een streepje verder gaat doe ik er 2x zoveel aan ahahahaahahha


[img]http://www.nonplusultra.nl/data/producten/9675-groot.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
vergeet het niet bij te houden he :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op zaterdag 24 juni 2006 om 12:59:
vergeet het niet bij te houden he


neenee ben dr net op gaan staan hahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Kilo's knalluh, Knalluh met die Kilo's....(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weg met die kilo`s wij roepen weg met die kilo`s weg met die kilooooooooooooooo`s wij roepen weg met die klio`s:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Kilo's kilo's kilo's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:07:
Kilo's kilo's kilo's


jah echt erg:o
 
Waarschuw beheerder
deze topic is ook murfffffffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:07:
Kilo's kilo's kilo's


jazeker kilo's dure snats haha :lijn:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op woensdag 5 juli 2006 om 18:11:
jazeker kilo's dure snats haha


hahahhahahahahah niet die kilo`s:[
 
Waarschuw beheerder
:lijn:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
snoefdouf
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op donderdag 6 juli 2006 om 13:50:
snoefdouf


Relkip
Waarschuw beheerder
:cheer: relkip :cheer:


maar vond boefje leuker:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 09:26:
Relkip


whahahaha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wiekes op zaterdag 8 juli 2006 om 14:25:
whahahaha


jah die angelo bezorgt mensuh lachkicks :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op zondag 9 juli 2006 om 02:59:
jah die angelo bezorgt mensuh lachkicks


whahaha :cheer:
Waarschuw beheerder
(Y)(Y)(Y)
 
Waarschuw beheerder
applausje voor MR.fruit(y)
Waarschuw beheerder
aplausjuuuuuuuuh klapklapklap
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van many op woensdag 12 juli 2006 om 12:26:
aplausjuuuuuuuuh klapklapklap


(y)
Waarschuw beheerder
jah moet toch maar een applausje geven heb geen zin in gehuil hahahhahahahaha
Waarschuw beheerder
Volgende week vrijdag lekker hakkuh en bakkuh in Salou.
Relax ! Is kijken of er daar nog wat te feestuh valt haha..