Partyflock
 
128x bekeken
Waarschuw beheerder
ja moet ni gekker worde hea :(
Waarschuw beheerder
ik denk die komt nie meer...
een verloren liefde (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sand :o rtje op dinsdag 13 juni 2006 om 20:28:
ik denk die komt nie meer...
een verloren liefde


nee laat j ni in de steek :knuffel:
Waarschuw beheerder
gelukkig maar...voelde me al bijna leeg van binnen!!
ken je dat gevoel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sand :o rtje op dinsdag 13 juni 2006 om 20:43:
gelukkig maar...voelde me al bijna leeg van binnen!!
ken je dat gevoel??


ja da benk nu ook..
snel vol vrete dus (a)
Waarschuw beheerder
ikvreet teveel...ik ga minderen b)
Waarschuw beheerder
ja vreet me maar op heur...met huid en haar ;d
ene ijzer
Waarschuw beheerder
waneer waneer....
nu word al zenuw wachtig :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sand :o rtje op dinsdag 13 juni 2006 om 21:30:
waneer waneer....
nu word al zenuw wachtig


als de tijd rijp is :P
Waarschuw beheerder
hmm...nu is het nie spannend meer!
Waarschuw beheerder
maar jij bent wel spannend!
Waarschuw beheerder
:$ oei als je eens wist :$
Waarschuw beheerder
dan wis ik het...! ;)
Waarschuw beheerder
anders kom jemaar op meliggen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sand :o rtje op maandag 19 juni 2006 om 20:00:
anders kom jemaar op meliggen


haha ooh gaan we zo beginnen (6) :P hahaa
Waarschuw beheerder
ja zo gaan we beginnen...enje eindigt onder :P whaha
Waarschuw beheerder
ik maak het altijd spannend :P
Waarschuw beheerder
:kwijl: dat MOET ik mee maken hahaha :kwijl: