Partyflock
 
414x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat gaan we doen met deze warmte????



:bah:
 
Waarschuw beheerder
niks rustig blijfen man!
 
Waarschuw beheerder
goed blijveng drinken zegt men wel ;)
 
Waarschuw beheerder
lekker in bad met eendjuh :p
 
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk gezont vandaag :yes:

lekker verkleurd :9
Waarschuw beheerder
lekker in op het strand zitten!!! Lang leve bloemendale!!! :)
 
Waarschuw beheerder
heeel dicht op de airco kruipen op kantoor O:)
 
Waarschuw beheerder
als er airco was ja :S

:bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:49:
als er airco was ja


:jaja: maak wel een lawaai als een landend vliegtuig, maar dat nemen we er maar voor lief bij :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:29:
landend vliegtuig


Leuk, kan je wel werken dan????:P:P
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:49:
als er airco was ja


hier helaas ook geen airco :s
zwoiten dokter....


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:29:
maak wel een lawaai als een landend vliegtuig,


beste airco hebben jullie dan :)
 
Waarschuw beheerder
allemaal vang die storm kapsels
 
Waarschuw beheerder
uitdekluitengewassenstormvogel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:10:
Leuk, kan je wel werken dan????


Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:22:
beste airco hebben jullie dan


:no: of in elk geval niet concenteren. maar goed, keer wat anders dan zeurende collega's om je hoofd :D
Waarschuw beheerder
naar het strand gaan B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:20:
idd


hier niet :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:47:
hier niet


:no: in het hoge noorden is het lekker droog :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 14:00:
in het hoge noorden is het lekker droog


al het goede komt uit t noorden :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 17:32:
al het goede komt uit t noorden


:respect: sluit ik me volledig bij aan :9

Maar moet zeggen dat er in het midden van het land ook wel wat goeds zit ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 19:46:
Maar moet zeggen dat er in het midden van het land ook wel wat goeds zit


nou vooruit voor deze keer :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 19:46:
Maar moet zeggen dat er in het midden van het land ook wel wat goeds zit


ikke denk dat ik dat ben :jaja:

:bah:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 11:55:
nou vooruit voor deze keer


wat lief rolf :lief:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 11:55:
nou vooruit voor deze keer


ja geld ook maar voor 1 speciaal persoontje :D


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:01:
ikke denk dat ik dat ben


:jaja: jij bofkont
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:01:
wat lief rolf


hehehe....ik ben lief!! :)
 
Waarschuw beheerder
getsie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 14:21:
getsie


jwt ;)

grunn altied lief mang
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 08:07:
grunn altied lief mang


:jaja:
Werkzaam bij JLR events
Waarschuw beheerder
Zoveel mogelijk de alcohol eruit zweten zodat er savonds weer meer in kan :jaja:
Waarschuw beheerder
dat is een dikke punt voor jou ...maar ik drink liever een spa roodje....hehe(y)
Waarschuw beheerder
opt zwembad freake:p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zwemmen & werken :hypocrite:
 
Waarschuw beheerder
flink zweten en dan lekker in bad met badeendjuh
of voor de snelle liefhebbers een ijskoude douche ophogend naat heet :p