13 juni 2006 22:29Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:49:▶als er airco was ja maak wel een lawaai als een landend vliegtuig, maar dat nemen we er maar voor lief bij
14 juni 2006 09:10Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:29:▶landend vliegtuig Leuk, kan je wel werken dan????
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724} 14 juni 2006 09:22Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:49:▶als er airco was ja hier helaas ook geen airco zwoiten dokter.... Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 22:29:▶maak wel een lawaai als een landend vliegtuig, beste airco hebben jullie dan
14 juni 2006 19:45Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:10:▶Leuk, kan je wel werken dan???? Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 09:22:▶beste airco hebben jullie dan of in elk geval niet concenteren. maar goed, keer wat anders dan zeurende collega's om je hoofd
15 juni 2006 14:00Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 12:47:▶hier niet in het hoge noorden is het lekker droog
15 juni 2006 17:32Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 14:00:▶in het hoge noorden is het lekker droog al het goede komt uit t noorden
15 juni 2006 19:46Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 17:32:▶al het goede komt uit t noorden sluit ik me volledig bij aan Maar moet zeggen dat er in het midden van het land ook wel wat goeds zit laatste aanpassing 15 juni 2006 19:46
16 juni 2006 11:55Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 19:46:▶Maar moet zeggen dat er in het midden van het land ook wel wat goeds zit nou vooruit voor deze keer
16 juni 2006 12:01Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 19:46:▶Maar moet zeggen dat er in het midden van het land ook wel wat goeds zit ikke denk dat ik dat ben Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 11:55:▶nou vooruit voor deze keer wat lief rolf
16 juni 2006 12:03Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 11:55:▶nou vooruit voor deze keer ja geld ook maar voor 1 speciaal persoontje Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:01:▶ikke denk dat ik dat ben jij bofkont
17 juni 2006 06:23Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:01:▶wat lief rolf hehehe....ik ben lief!!
20 juni 2006 08:07Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 14:21:▶getsie jwt grunn altied lief mang
Jeryz! Werkzaam bij JLR events 12 juli 2006 20:46Zoveel mogelijk de alcohol eruit zweten zodat er savonds weer meer in kan
Defastation MC Artiest Defastation 18 juli 2006 00:48dat is een dikke punt voor jou ...maar ik drink liever een spa roodje....hehe
28 juli 2006 18:24flink zweten en dan lekker in bad met badeendjuh of voor de snelle liefhebbers een ijskoude douche ophogend naat heet