Ik kom ook weer es met mn vaste date
ik ga met maso
beetje slingeren in de rotterdamse jungle
laatste aanpassing
ik ga met maso
beetje slingeren in de rotterdamse jungle
moet dat nou
Overloper
moet jij zeggen
beetje slingeren in de rotterdamse jungle
OE OE OE
ik heb er wel zin in
slingeren
het is in de kelder dus
aha vandaar dat die belg komt
ye[
zin²
jij was er niet he!
slettebak!

slettebak!





![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)
![[SBC] Asylum](/images/user/124357_1218698.png)



![[img]http://markhuizinga.nl/images/mexico2002/m45-g.jpg[/img]](http://markhuizinga.nl/images/mexico2002/m45-g.jpg)

![[BRR]DJ Soundwave](/images/user/6634_293752.gif)
