Partyflock
 
148x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Yeaaah

's morgens om 9 uur afgesproken bij de Kooi...
Het werd wel half 10 maar daar gaat t nie om 8)
.. Toen met z'n allen op de fiets naar Ootmarsum :cheer:
Naar de camping 'De Haer' !!
,, Na drie uur fietsen eindelijk aangekomen ...
Flink aan de zuip :mixje: :beer:
.. Na een paar uur lekker gezopen 8) .. Weer terug naar Almelo :cheer:
Ennuh.. dat was geen pretje :no:

Kort samengevat :D

En hoe was jou hemelvaart 8) ??

 
Waarschuw beheerder
Hard werken :O
 
Waarschuw beheerder
werken op hemelvaart liesbeth???

:knuffel:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PatriCiaaa!! op vrijdag 26 mei 2006 om 16:28:
Hemelrave


dat was me een kut line up hee... :nocheer:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 11:31:
Hard werken


:aai:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 15:43:
werken op hemelvaart liesbeth???


Ja, helaas wel! :hug:
Waarschuw beheerder
misschien vonje et een kut line-up..heb me er wel vermaakt alleen int begin van de middag werd er soft gedraaid maar later op de middag gingen ze dr wel tegenaan :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 17:34:
Ja, helaas wel!


heb medelijden met je :knuffel:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PatriCiaaa!! op zaterdag 27 mei 2006 om 12:48:
misschien vonje et een kut line-up..heb me er wel vermaakt alleen int begin van de middag werd er soft gedraaid maar later op de middag gingen ze dr wel tegenaan


leuk toch dat je je hebt vermaakt :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 15:46:
leuk toch dat je je hebt vermaakt


:bounce:
 
Waarschuw beheerder
Dooie boel hier ... :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 11:20:
Dooie boel hier


idd alex
 
Waarschuw beheerder
:gaap:
 
Waarschuw beheerder
Dit topic wordt oud :rot:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 19:00:
Dit topic wordt oud


en saai :gaap:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 19:14:
en saai


even nieuw nieuw leven inblazen !!(K) lies alles goed (K)(K):knuffel:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 12:27:
lies alles goed


Ja hoor, met jou? :hug:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 15:16:
Ja hoor, met jou


ja ook goed en heb je wel vermaakt met pinksteren
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 16:38:
en heb je wel vermaakt met pinksteren


Ja, zeker wel! Jij ook?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 13:33:
Ja, zeker wel! Jij ook?


ik vermaak me altyd wel daar niet van (K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 14:03:
ik vermaak me altyd wel daar niet van


zag je van de week wel lope in de stad:P:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 23:34:
zag je van de week wel lope in de stad


Ja, ik jou ook :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:05:
Ja, ik jou ook


tralalalalalalal :p