Partyflock
 
Flockonderwerp · 31210
1 volger · 289x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Waarschuw beheerder
hahah freakeRrr..

oud & nieuw amsterdam in...
beste voornemens stoppe met roke & minder uitgaan :P

JIJ lex??
Waarschuw beheerder
Jij ook fijne jaar wisseling en iedereen die dit leest....!!!

Ga met oud n nieuw naar The-Return...!!

goede voornemens
gwn jezelf blijven
en rustig leventj leiden :P

..... Base
Waarschuw beheerder
Netjes Kerel;)
Beetje de fatsoensrakker uithange he;)
haha neej orr je hebt groot gelijk!
Waarschuw beheerder
Hey Kelleke;)

Myn beste voornemens zijn:

1. Naar italie Verhuize
2. Als 1 Nii Kan Dan togh;)

fijne jaarwisseling meis(K)
Waarschuw beheerder
jij ook fijne jaarwisseling eey mopke.
ik doe niet aan goede voornemens...:p
zie wel hoe t jaar gaat verlopen..
druk waarschijnlijk ;)
(k)
Artiest Jumix
Waarschuw beheerder
iedereen alvast en hele fijne jaarwisseling toegewenst:D!

en mn goede voornemens (of t lukt weet ik niet)
minder drinken.
en beter te draaien.
 
Waarschuw beheerder
Ga het nieuwe jaar inluiden op Extrema NYE...

Goede voornemens breek ik toch altijd...doe er dus niet meer aan...

Mzzl
Waarschuw beheerder
heey lex!
lang niet gezien/gesproken..!
waar hang jij uit met oud en nieuw?
(K)
Waarschuw beheerder
1 voornemen
Stoppen met die teringzoooooooiii
nu kan k daardoor godverdomme niet naar Qrime time
Waarschuw beheerder
GOEDE VOORNEMENS ,,,,,,>>>>


DIE KOM IK Tog Nooit Na


HAHAH ik doe 1 goede voorneme:

DA ik dit jaar Gin Goede Voornemens doe !!
Waarschuw beheerder
Crime Time :bounce:

Geen goede voornemens, kom ik toch meestal niet na ;)

(K)
 
Waarschuw beheerder
Hey Lief Broertje !.

Voor jouw ook een hele fijne jaarwisseling !.
Wens je een heel gelukkig 2007 !.
Heel veel plezier morgen !.
En een hele dikke knuffel van je zus !.
Waarschuw beheerder
heeeej lexjuhhh en alle anderen:)

allemaal alvast een fijne jaarwisseling:D
maak er wat van in 2007

mijn goede voornemens?:S
tja euhm die zet ik maar ni neer
want loopt altijd weer in de soep meej da gefreak;)

dikke (K) everybody
Waarschuw beheerder
Hey Bridget En "Zusje",

Tnq voor je lieve berichtje....
hoop jullie nu serieus egt nog te zien voor ik wegga in maart orr:$
heb voor mama gitte nog kadotje:) en me "Zusje"wil ik ook nog fftjes zien orr;)

Verder een fijne jaarwisseling en maak er wat moois van;)(K)
Waarschuw beheerder
Hee Lex! :)
Dit jaar voor mij Super SuperSized! :D..
Ennuh jaah goede voornemens.. :\ Nog niet eens aan gedacht!

Fijne jaarwisseling allemaal! (K)Jes..
Waarschuw beheerder
Tnxx mop voor je berichtje....ben benieuwd hoeveel berichtjes ik kan halen voor 2007!

Supersized Roeleerd jha!
alvast fijne jaarwisseling meis(K)

Kusje lex
Waarschuw beheerder
Nou uhm dit jaar maar geen voornemens denk ik want dat werkt toch niet ennuh myn oud en nieuw waarschynlijk vieren by Zino ..
Iedereen een fyne jaarwisseling idd :cheer:
Waarschuw beheerder
HAPPY NEW YEAR IEDEREEN!!

en allemaal vo0rzichtig!!
zie jullie allemaal snel weer freakers..


Dikke kuss xxx Uit DEN HAAG (K)(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
Stoppe met Dr,,, maak het zelf maar af(A) hahaha:p
Waarschuw beheerder
Stoppe met crofty bomme vouwe :p Whahahahaah :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
heb heerlijk staan stampen op qrimetime :D.. beste wensen ;)
Waarschuw beheerder
had het eigenlijk best wille zien maatje;)
haha ik weet hoe jij kan stampe dus was best bangelijk lache denk;)
sorry van de sleutel maat!
ik ben zondag in breda dus dan neem ik m meej...
moek m daar afgeven?

Greetz lex