Partyflock
 
Waarschuw beheerder
wat is jou beste feest van 2006 tot nu toe of welke denk je dat het beste gaat worden?
 
Waarschuw beheerder
Zeker wete ANGERFIST!!

Uitspraak van frankvw op donderdag 13 juli 2006 om 20:17:
wat is jou beste feest van 2006 tot nu toe of welke denk je dat het beste gaat worden?


Joue dan?!
 
Waarschuw beheerder
free festival
Waarschuw beheerder
defqon.1 was egt super. maar denk dat decibel ook werd wat gaat worden...en natuurlijk nightmare outdoor...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:52:
ee festival


Was jij daar ook!!
Was ook zeker goed idd! maar niet echt een feest...

Uitspraak van frankvw op vrijdag 4 augustus 2006 om 17:34:
maar denk dat decibel ook werd wat gaat worden


Wil ook gaan!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker weten Nature One :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Hellbound Queensnight 2006 B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van frankvw op vrijdag 4 augustus 2006 om 17:34:
maar denk dat decibel ook werd wat gaat worden


Heb je helemaal gelijk in :bounce: Was echt een super feessie .. alleen zo jammer dat t rond half 8 ging regenen :( Maar verder helemaal top B)
 
Waarschuw beheerder
Thunderdome 2006 was ook heel goed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 12:27:
Thunderdome 2006 was ook heel goed